Mi-am găsit un loc de muncă aproape de Rares, foarte aproape!Secretara lui a demisionat si acum caută alta nouă. Mă duc la firma lui si îmi depun CV. A doua zi mă sună o persoana din firmă să mă duc la interviu.
Rares pov:Mă duc la firmă si văd fetele care au venit pentru job. Văd pe una dintre ele că îmi aduce cafeaua.
-Mulțumesc, haide la mine în birou.
Mergem în birou si când gust din cafea văd că era asa cum îmi place.
-De unde stiai?
-Am căutat si eu pe internet.
-Asa, să revenim, orice am face la serviciu rămâne aici nu?Ești dispusă să rămâi si după program?
-Serviciu e serviciu! Programul îl stabilește seful.
-Să stii că îmi placi deja. Felicitări, esti angajată si începem de azi. Poti să te duci să le spui să plece.
Raluca pov:
Eram îmbrăcată într-o cămașă strânsă pe mine si mi-am desfăcut nasturi până aproape de sutien si aveam o fustă scurtă și strânsă pe mine. Aveam tocuri înalte .
-Domnul Rares a spus că nu mai are nevoie de secretară deci puteti pleca.
Rares vine si mă conduce în biroul de lângă biroul lui.
-Aici va fi biroul tău , domnișoară Anca.
-Mulțumesc că mi l-ati arătat.
Aveam niște foi si un pix în mână si îmi dau jos pixul intenționat.
Mă las în jos si când mă ridic îl văd pe Rares înroșit.-Anca stii că mai e o oră si termini programul.
-Da?
-Vrei să mergem să mâncăm ceva acum?
-Desigur.
Mergem la un restaurant si după mergem la hotel.
-Haide să iti arăt hotelul firmei.
Mergem sus si când intrăm într-o cameră, Rares închide ușa.
-Munca e muncă nu?
Rares mă ia in brațe aruncându-mă în pat. Imi arunc tocurile si el isi dă jos camasa si vine si îmi desface ultimi nasturi si mă dezbracă.
Îl musc usor de gât si el tresare semn de excitare maximă😂😂(Mie mi se pare amuzant cuvântul.)
Mă ridic să îi desfac cureau dar el mă prinde de solduri si mă pune sub el si îmi da fusta jos.
-Vii mâine seară în club?
-Desigur!
Mă îmbrac si când dau să ies Rares vine si mă sărută.
-Mâine vine si soția mea și nu vreau să afle ceva.
-Munca este muncă.
Ies si cobor si plec acasă, ajung acasa ma schimb si mă bag in pat.
O să plătească la momentul potrivit pentru tot ce mi-a făcut mie si lui
Raymond si că din cauza lui Raymond ar putea uita de mine si de copilul nostru.
Într-o seară când voi merge cu el la hotel îi voi pune otravă în apă si mă prefac că a venit cineva si ne a amenințat si Raymond i-a cerut apă si omul acela i-a pus ceva in apă și a murit ! După ce se trezește Raymond sper să isi amintească de noi si de copilul nostru. Sper mult asta
CITEȘTI
Chelnerița
RomanceDin cauza unei greșeli ajunge violată și bătută.Este obligată să își ceară scuze chiar dacă nu a făcut nimic rau....În final Raymond o salvează și după câteva zile rămâne gravidă și când să îi spună lui Raymond, află ca el este la spital în comă...