Egy új tanév kezdete a Roxfortban. A beosztási ceremónia már javában folyt, amikor végre kimondtak egy nevet, amire mindenki felfigyelt.
- Potter, Albus- szólt Minerva McGalagony igazgatónő. Maga sem hitte el, hogy még egy Potter fiúval kell szembenéznie. Albus testvére, James már két éve a Roxfortba járt, és most itt az öccse, aki legalább annyira hasonlít Harryre, mint James. Nem kellett sok idő, míg a Teszlek Süveg elkiáltotta magát. Griffendél. Hát persze. Scorpius Malfoy, aki még a beosztásra várt, megforgatta jeges, kék szemeit. Jól megtanulta az apjától, hogy a Potter gyerekekkel nem ajánlatos barátkozni. Vagy ezer év telt el, amikor végre Scorpius is leülhetett a sorsdöntő székre. A Teszlek Süvegnek szinte egy másodperc se kellett, máris üvöltötte, hogy Mardekár. Scorpius elégedetten ült le a Mardekár asztalához, ahol kisebb üdvrivalgás fogadta. A bal oldalán egy felsőbb éves fiú foglalt helyet, aki a barátaival beszélgetett, a jobb oldalán pedig egy szintén elsős, szőke kislány ücsörgött. A Malfoy fiú szíve szerint senkihez se szólt volna hozzá, de aztán a kislány megszólalt.
- Szia. Én Pamela vagyok. Pamela Geller. És te?- kérdezte, mire Scorpiusban meghűlt a vér. Felfoghatatlannak tartotta, hogy valaki nem ismeri, pedig a Napi Próféta hat számában is szerepelt a szüleivel. Mind a hatszor címlapon. Nem mellesleg a nagy hírű Draco Malfoy fia volt. Kell ennél több a hírnévhez?
- Ugye viccelsz? Scorpius Malfoy. Nem rémlik? A Napi Próféta hatszor választott a legígéretesebb utódnak- fényezte magát, de Pamela csak megrázta a fejét.
- Nem ismerős a neved- Scorpius már majdnem átült máshová, de Pamela megint belekezdett a mondandójába.
- Tudod, az apukám a Mágiaügyi Miniszter helyettese. Anya pedig híres kviddicsező. Hová máshova akarsz ülni? Gretchen White mellé aki túrja az orrát?- mutatott egy fekete hajú, szemüveges kislányra-
Vagy esetleg Jeremy Knorr társaságára vágysz, aki még csak nem is aranyvérű?- pillantott az asztal másik oldalán ücsörgő, félénknek látszó fiúra- Jobban jársz, ha itt maradsz és szépen összebarátkozunk- Pamela édes mosolyt villantott aztán, és elégedetten konstatálta, hogy Scorpius lassan visszaült mellé.
- Tévedtem veled kapcsolatban. Először idegesítőnek lászottál, de most már tied minden elismerésem, Pammy- kacsintott rá a kislányra, aki az új beceneve hallatán halkan vihogni kezdett.
Attól fogva Pamela és Scorpius mindig együtt voltak. Persze mindkettejüknek voltak más barátaik is, de a legtöbb időt egymásra szánták. Egyik nap, a tél beköszönte után az udvaron beszélgettek.
- Aztán hetedéves korunk után hozzád megyek és mi leszünk a legnépszerűbb pár a varázsvilágban- áradozott Pamela.
- Ha egyáltalán elveszlek- dünnyögte Scorpius és vágyakozva nézett a fiú barátaira, akik épp a Hollóhátasokat dobálták hógolyóval.
- Miért ne vennél el? Nem szeretsz?- Pamela ajkai sírásra görbültek.
- Jaj, Pammy. Tudod, hogy szeretlek- karolta át a lányt Scorpius, de oda se figyelt igazán. Pamela megnyugodott. Teljesen odavolt Scorpiusért, egyértelmű volt számára, hogy majd egy szép napon összeházasodnak és gyönyörű, szőke, kékszemű gyerekeik lesznek.
Az elsőévesek közül sokan irigykedtek Pamelára, Scorpius valóban helyes fiú volt. És nem mellesleg felsőbbrendű. Mindenkire lekicsinylőn nézett, azt hitte, hogy jobb a többieknél. Pamela pedig kihasználta Scorpius hírnevét. Fürdött a boldogságban, amikor Scorpius megfogta a kezét a folyosón, vagy esetleg havonta egyszer adott neki egy puszit. Egymás mellett ültek az órákon, a Nagyteremben étkezésekkor, együtt voltak az udvaron. Pamela szinte meggyőzte a fiút, hogy nekik együtt kell maradniuk örökre. Kicsik voltak még, Scorpius tizenkettő lett márciusban, Pamela pedig tizenegy volt. Semmit sem tudtak a szerelemről, de a lány biztos volt benne, hogy ez az. De aztán eltávolodtak egymástól az év végén. Scorpius több időt töltött egy Tommy nevű sráccal, meg az ikertestvérével, Joeyval, és a Potter gyerekekkel is egyre többet rivalizált. Pamela a háttérbe szorult, amit a kislány nagyon rosszul viselt.
Hisztizett egyfolytában, mivel ő az összes idejét Scorpiusnak szentelte, nem voltak más barátai.
- Hogy érted, hogy idegesítelek?- dobbantott egyet a lábával Pamela egy májusi reggelen, amikor Scorpius nem akart mellé ülni a Nagyteremben.
- Úgy, ahogy mondtam. Pamela, a szüleid tényleg eléggé befolyásos emberek, de te meg nem bírsz leszakadni rólam. Vannak még itt aranyvérű lányok elegen. Na szia.
Év végén a Roxfort Expresszről már idegenként szálltak le. Pamelát nem szólította többé senki Pammynek. Ő volt Scorpius első barátnője, de még véletlenül sem az utolsó.
YOU ARE READING
Az első, az utolsó meg a többi
FanfictionA Roxfortba járó lányok legalább nyolcvan százaléka már eljátszott a gondolattal, hogy milyen lenne Scorpius Malfoy barátnőjének lenni. Scorpius az apjához hasonlóan ridegen kezelte a legtöbb varázslót és boszorkányt, aki az útjába került, csupán hé...