Az idő csak úgy repült, a hatodik évből nem sok maradt hátra. Diana még mindig nem szakított Scorpiussal, pedig a fiú már szinte mindent bevetett. Naponta többször elmondta, hogy milyen jó csajok voltak a barátnői és mennyire szerette őket. Utóbbi mondjuk nem minden esetben volt igaz. De Diana kitartott, nem szólt egy rossz szót sem a volt barátnők miatt. Más terv kellett.
Scorpius a Griffendél klubhelyiségének bejárata előtt ácsorgott. Egy ember van, aki még segíthet lerázni Dianát. Grace Young. Grace arról volt híres, hogy simán kidumálta magát minden helyzetből, tudta, hogyan kell rábeszélni embereket a saját akaratára. Ha ő nem, akkor senki sem tud segíteni a Diana-ügyön.
- Engedj már be, idióta festmény- morogta Scorpius. Nem tudta a jelszót ugyanis, a Kövér dáma pedig nem akarta beengedni.
- Kérem a jelszót- dalolászta a festmény.
- Nem hiszem el- fújtatott idegesen.
- Ezt én sem hiszem el. Scorpius Malfoy a Griffendél klubhelyisége előtt. Érdekes látvány- Adley volt az. Scorpius elvigyorodott.
- Beszélnem kell Grace-szel, de az a nő ott a festményen nem enged be- panaszolta. Adley mosolyogva megpaskolta a fiú fejét.
- Igazságtalan az élet, nemde?- már épp kimondta volna a jelszót, de aztán meggondolta magát- Miért akarsz beszélni Gracievel?- és Scorpius elmondta neki. Azt, hogy a szülei kényszerítik erre a kapcsolatra, nem is szereti Dianát, na meg teljesen ostoba a csaj és idegesítő, csak smárolásra jó. Nem szakíthat vele, mert azt a szülei sosem bocsájtják meg, de ha a lány dobja, akkor semmi gond. Grace tudná, mit kell tenni.
Adley figyelmesen hallgatta, mérlegelte magában a lehetőségeket, aztán kimondta a jelszót.
- Aloe vera- Scorpius felnevetett. Ritkán nevet. Még Adley szívét is megdobogtatta a nevetése. Őszinte volt.
- Komolyan ez a jelszó? Aloe vera? Azt hittem valami ősi jelmondat vagy ilyesmi- magyaráta vidáman.
- Na gyere te idióta, mielőtt a Kövét dáma meggondolja magát.
Kisebb felfordulást okozott Scorpius Malfoy jelenléte a Griffendéleseknél. A legtöbben tátott szájjal figyelték, ahogy besétál teljes nyugalommal, mintha minden nap járna ott. Bácsak minden nap járna itt- gondolta a legöbb lány. Grace Young az egyik asztalnál ült és egy papír felé görnyedve írt. Scorpius leült a szemben lévő székre.
- Mit szeretnél?- kérdezte Grace fel sem nézve.
- Véget vetni egy kapcsolatnak- na erre már a lány is felnézett. Egész szép volt. Világosbarna haja kissé az arcába hullott, majdnem eltakarta a sötétzöld szemeit.
- Úgy hívják, szakítás. Tudod, odamész, megmondod, hogy akadjon le rólad és ennyi- Grace újból felemelte a pennáját, de Scorpius kivette a kezéből.
- Nem érted. Úgy kellene szakítanom vele, hogy ő szakítson velem. Tudod, megutáljon meg ilyesmi- Gracenek felcsillantak a szemei.
- Szeretem az ilyen dolgokat. Meguntad a kis játékbabádat?- gúnyolódott, miközben elpakolta a dolgait az asztalról.
- Sosem szerettem. Nem én akartam ezt a kapcsolatot.
- Értem. Szóval, azt akarod, hogy a lány szakítson veled- Grace felállt és elkezdett fel-alá járkálni. - Pontosan. Próbáltam úgy, hogy elmeséltem neki, hogy hányszor smároltam a volt barátnőimmel meg egyéb dolgok, de nem jött be- sóhajtotta a fiú.
- Először is: fúj. Másodszor: persze, hogy nem, hiszen tudja, hogy az már elmúlt. Már nem jársz velük, miért lenne féltékeny? Oké, van egy tervem. Szerzel magadnak valami csajt, lesmárolod valami publikus helyen és szépen úgy intézzük, hogy Diana lássa. Tuti szakítani fog veled. Esetleg meg is üt- gondolkodott el Grace.
- Oké, ez jó. De nem elég, ha simán valakit lesmárolok. Olyan valaki kell, akit ki nem állhat- Scorpius szürke szemei ördögien csillantak fel.
- Kit utál?
- Az összes Griffendélest- motyogta Scorpius, majd oldalra döntötte a fejét és felnézett Gracere.
- Ne nézz így rám, nem fogok veled smárolni- forgatta meg zöld szemeit idegesen.
- Kérleeeek. Tökéletes lennél, téged alapból utál, mert jártál a volt pasijával.
- Azta, Scorpius Malfoy könyörög valamiért. Felettébb érdekes. Ennyire gáz a csaj?- kérdezte Grace.
- Ne is beszéljünk róla- bólogatott hevesen Scorpius.
- Na jó, de cserébe majd kérek valamit- egyezett bele a lány, mire Scorpius felpattant és jó szorosan megölelte.
- Szerintem te beteg vagy, menj aludni- szólt Grace.
- Köszönöm. Tényleg- mormolta a fiú, aztán elengedte a lányt és már ott sem volt.
Az akciót másnapra tervezték. Tommy és Joey azt mondják majd Dianának, hogy Scorpiusnak van egy meglepetése számára. Kivezetik a lányt az udvarra, de a kviddics pálya lelátói mögött éri majd egy elég nagy meglepetés.
- El sem hiszem, hogy ezek után megszabadulok a rinyagéptől- mondta Scorpius, miközben elhelyezkedtek Grace-szel a lelátó mögött.
- El sem hiszem, hogy rávettél erre. Az nem lenne hatásosabb, ha Tommyval smárolnál?- kérdezte a lány vigyorogva, mire Scorpius egy félmosoly kíséretében finoman meglökte a lány vállát.
- Nem a másik pályára játszom- suttogta Scorpius és közelebb húzta magához a lányt, mivel Dianáék bármelyik pillanatban megjelenhetnek.
- Ezt elég világossá tetted az évek alatt- bólintott Grace és a fiú nyaka köré fonta a karjait. Az udvarra vezető kapu kivágódott, közeledtek valakik.
- Igen, Scorpius direkt kérte, hogy ne mondjuk el mi az, ezt jelenti a meglepetés- hallatszott Tommy unott hangja.
- Jönnek- súgta Grace. Scorpius egy pillanatig sem habozott, szinte letámadta a lányt a csókjaival. Dianáék közben odaértek, egy éles sikítás tanúskodott erről.
- Te szemét, utolsó féreg!- kiáltotta a lány. Scorpius azonban nem követte a tervet, miszerint ellöki magától Gracet, inkább kiélvezte a helyzetet és ha lehetséges, még közelebb vonta magához a lányt. Közben Diana kiabált valamit, de az már nem érdekelte Scorpiust, mert meghallotta azt a varázslatos mondatot, hogy "köztünk mindennek vége".
YOU ARE READING
Az első, az utolsó meg a többi
FanfictionA Roxfortba járó lányok legalább nyolcvan százaléka már eljátszott a gondolattal, hogy milyen lenne Scorpius Malfoy barátnőjének lenni. Scorpius az apjához hasonlóan ridegen kezelte a legtöbb varázslót és boszorkányt, aki az útjába került, csupán hé...