Az utolsó part 1.

544 31 9
                                    

Scorpius hetedik éve pontosan úgy telt, ahogy tervezte. Nem fordított sok energiát a tanulásra, inkább élvezte, hogy a hetedik évére kinőtte a Mardekár hercege címet és kezdett az egész kastély hercegévé válni. Úgy tűnt, hogy hatalma van minden és mindenki felett. Amint megjelent a Nagyteremben, vagy a folyosókon, mindenki elhallgatott. Figyelték minden lépését és csodálták. Már akik nem gyűlölték. A szülei nem hagyták annyiban a feleség keresést, de nem találtak senkit, aki megfelelő lenne. Vagy ha mégis, az kilencven százalék eséllyel már járt Scorpiusszal és nem vágyott a kapcsolat folytatására. A volt barátnői gyűlölték, pedig ott volt köztük Pamela, aki a családi hátterével teljesen megfelelő lett volna. De Scorpius szemei előtt ott lebegett az új hódítási lehetőség, Grace. Mióta sikerült együtt megszabadulniuk Dianától, egyre többet találkozgattak. Grace hárította Scorpius közeledését, nem kért abból, amiről már Adley is beszámolt neki.
- De Gracieeee- nyögte a szöszi egy alkalommal, amikor még az ősszel az udvaron hevertek a fűben és az eget bámulták.
- Hányszor kell még elmondanom, hogy nem fogok veled kviddicsezni ruha nélkül?- sóhajtotta a lány, mire Scorpius dühösen felült, és úgy nézett Grace-re, mint akit halálosan megsértettek.
- Kérleeeeek! Jó fiú leszek, ígérem- nyüszítette. Úgy nézett ki, mint egy hisztis kisgyerek, a haja kócosan lógott a dühöt és szomorúságot tükröző szemeibe.
- Alapból nem vagy jó fiú, ha ilyenekre gondolsz- grimaszolt a lány és egy újabb felhőt kezdett tanulmányozni.
- Ünneprontó- mormogta a fiú- És ha...- csillantak fel a szemei egy új ötlettől.
- Nem- vágta rá Grace.
- Persze, akkor bámuljuk tovább az uncsi felhőket- durcásan feküdt vissza a lány mellé. Aztán megint felült és egyenesen a lányra bámult.
- Mi jutott eszedbe, te jó ég?
- Gracie, te ugye csikis vagy?- kérdezte Scorpius széles mosollyal az arcán.
- Igen, miér...vagyis nem!- Grace megpróbált elmenekülni, de alighogy felállt, Scorpius visszarántotta maga mellé a fűbe és kegyetlenül elkezdte csikizni a lányt. Grace sikítozott és nevetgélt, de főként rugdalózott és csapkodta Scorpius fejét.
- Hagyj már békéhéhén!- vihogott.
- Nem- válaszolta a fiú egyszerűen. De aztán meggondolta magát és abbahagyta. Ott feküdtek a földön, Scorpius karjai Grace csípője körül, Grace pedig az egyik karjával még mindig a fiú fejét ütögette, a másikat pedig a szöszi hátán tartotta. Óráknak tűnő másodpercekig csak bámultak egymásra.
- Szerintem most smárolnunk kéne- szólalt meg Scorpius, mire Grace még egyszer fejbecsapta.
- Idióta.
Hónapokkal később Grace még mindig nem adta meg magát. Épp a zuhanyzóból jött ki, amikor beleütközött valakibe.
- Szia szivi- vigyorgott rá Scorpius. Grace gyorsan szorosabbra húzta a köpenyének zsinórját és válasz nélkül indult el a hűvös folyosón.
- Nem is köszönsz? Ma még nem beszéltünk. Se szia, se puszi?- dünnyögte Scorpius, mire Grace halványan elmosolyodott.
- Szia, Scorp- az említett diadalittas mosollyal nyugtázta a lány szavait, majd az egyik karjával átölelte a lány vállát.
- Milyen napod volt?
- Hát, egész jó. Csak...- csóválta meg a fejét a lány.
- Csak?
- Csak hiányzott a hülye fejed- mondta halkan. Scorpius megtorpant, mire Grace is megállt. A fiú megragadta a lány köntösének zsinórját és annál fogva húzta közelebb magához.
- Mit művelsz?- nevetett fel halkan Grace.
- Te is hiányoztál- súgta a lány fülébe. Grace megrázta vizes tincseit és a fiú mellkasának döntötte a fejét.
- Csak jelzem, hogy ez is ilyen smárolós pillanat- szólalt meg újra Scorpius, mire a lány hitetlenül nézett a fiú kék szemeibe.
- Tudod, ha nem szólalnál meg ilyenkor, talán engedném is, hogy megcsókolj- Grace még nyomatékként nyomott egy puszit a fiú arcára, aztán szimplán elszaladt. Scorpius pedig ott állt a folyosó közepén, és meglepve tapasztalta, hogy vannak érzései. Méghozzá elég komolyak.

Na halika! Kicsit rövidebb lett ez a fejezet, mint a többi, de a következő, egyben utolsó (sad) majd kárpótol mindenkit a kicsit rövid részért. Legalábbis remélem. Amúgy kíváncsi lennék, hogy ki melyik lányt bírta a legjobban, ha van kedvetek, írjátok meg kommentben^^.
Addig is tudjátok, legyetek rosszak. xoxo, Virág.

Az első, az utolsó meg a többi Where stories live. Discover now