Az utolsó part 2.

663 46 22
                                    

A hetedik év a végéhez közeledett. A hetedikesek közül sokan csak üres tekintettel lézengtek a folyosókon és nem tudták elhinni, hogy vége.
Scorpius is érezte, hogy itt a vég, a következő évet már nem itt tölti, hanem a szülei mellett a Mágiaügyi Minisztériumban. Pedig ő nem szeretett volna ott dolgozni. A szülei már a születése óta fenntartották neki ezt az állást, amiről a legtöbb varázsló és boszorkány csak álmodozhat. De Scorpius mégsem lett volna boldog. Az évek alatt annyira megszerette a kviddicset, hogy el tudta volna képzelni, hogy egy életen át azt csinálja. Ám, amikor felvetette a szüleinek az ötletet, a válasz egy egyértelmű "szó sem lehet róla" volt.
Már csak egy hét volt hátra a tanévből, az alsóbb évesek örültek a vakáció gondolatának, a hetedévesek a lehető legtöbb időt töltötték a barátaikkal. Az elmúlt két hétben Scorpius Tommyval, Joeyval és még pár Mardekárossal lógott végig és szinte alig látta Gracet, aki a saját barátaival volt. Azonban az utolsó héten Scorpius kezdte azt érezni, hogy a lány kerüli őt. Végülis, annyira jóban voltak, csak nem akar egy szó nélkül elmenni. Így történt, hogy Scorpius egy fülledt, nyári estén megint a Griffendél klubhelyisége előtt ácsorgott. Már majdnem kimondta a jelszót, amikor kinyílt a portrélyuk és Adley mászott ki rajta.
- Már megint te?- dünnyögte a lány.
- Tavaly mindig örültél nekem- vonogatta a vállát a szöszi.
- Mert tavaly szerettelek- mondta ki Adley- Mi van? Most már úgyis mindegy. Tudom, hogy te nem szerettél, de...
- Én is szerettelek- mondta ki lassan Scorpius.
- Mégis megcsaltál.
- Én...nézd, Adley, éretlen voltam és hülye, nem akarom, hogy ezért haragudj rám- Adley még sosem látta ennyire őszintének a fiút, és tudta, hogy most nem hazudik.
- Nem haragszom. Mindenki követ el hibákat. Jobb ez így- mosolyodott el a lány.
- Szerintem is- helyeselt Scorpius.
- Hé, szerintem az összes volt barátnődtől bocsánatot kéne kérned. Oké, Monica már nem jár ide, de a legtöbben igen.
- Először is, Mirella. Másodszor, nem is olyan rossz ötlet, Scootch- vigyorodott el a fiú.
- Aha, szóval vissza a vezetéknevekhez, Malfoy?- Adley felvonta az egyik szemöldökét, de aztán elnevette magát.
- Majd értesíts, hogy hányan akadtak ki rajtad. Amúgy, Grace az udvaron van- Adley elment, Scorpius pedig a másik irányba indult.
Grace egy padon üldögélt és olvasott. Scorpius kivette a kezéből a könyvet és leült a lány mellé.
- A varázsló háborúk? Én is olvastam.
- Tudsz olvasni?- Grace meglepetten nézett a fiúra, mire mindketten felnevettek.
- Hiányoztál- Scorpius mélyen Grace szemeibe nézett.
- Te is nekem- válaszolta a lány.
- Mit fogsz csinálni a suli után?
- Ne is kérdezd- sóhajtott fel- A szüleim azt akarják, hogy tanár legyek. Ki kíván ilyet a gyerekének? De természetesen az nem érdekli őket, hogy én mit akarok. Azt hiszik, nekem nem lehetnek önálló vágyaim és álmaim. Mintha valami gépezet lennék, aminek megmondhatják, hogy mit csináljon- fakadt ki a lány.
- És ha a szüleid nem szólnának bele, mit csinálnál?- kérdezte Scorpius.
- Nyitnék egy kis boltot az Abszol úton. Nagyon régóta erről álmodozom. Egyszerre lenne könyvesbolt és kávézó. A könyvesboltban nem tankönyvek lennének, hanem ilyenek, mint ez- mutatott a könyvre, ami még mindig Scorpius ölében hevert- És lenne egy külön részleg a muglik által írt könyveknek. A kávézó is ilyen elven működne, lenne vajsör, sütőtöklé, de lennének mugli italok is. Így a mugli születésűek is otthon érezhetik magukat- Scorpius teljesen elámult. Eddig is gyönyörűnek tartotta a lányt, de nem látta, milyen, amikor az álmairól beszél. A szemei csillogtak, állandóan mosolygott és olyan boldognak látszott, mint még soha.
- Tedd meg- mondta a fiú. Grace szomorúan nézett rá.
- Nem lehet. A szüleim...
- Tudom, tudom. Az én szüleim is elképzeltek nekem egy jövőt, amit én nem akarok. De nem fogok hallgatni rájuk. Van elég pénzem egy saját lakásra, nem tarthatnak örökké otthon. Gracie, költözz el velem. Megnyithatod a boltodat, én meg kviddicsezhetek. Csak te meg én, szülők nélkül- Grace egy percig nem gondolkodott, a fiú nyakába borult, miközben könnyek záporoztak le az arcán. Scorpius átölelte a lányt, simogatta a haját és akkor érezte először, hogy igazán boldog valakivel. Aztán óvatosan eltolta magától a lányt, letörölte a könnyeit. Most jött el az a smárolós pillanat, ami mindkettejüknek megfelelt.
Egy héttel később a Roxfort Expressz újra elindult a diákokkal. London felé zötykölődve, Scorpiusnak eszébe jutott valami.
- Elfelejtettem- fordult a mellette utazó Grace felé.
- Mit?
- Megígértem valamit Adleynek- Scorpius felpattant, nyomott egy puszit a barátnője homlokára és kirontott a folyosóra. Nem telt sok időbe, amíg megtalálta Adleyt. A lány a csapattársaival nevetgélt, amikor Scorpius betört hozzájuk.
- Elfelejtettél bocsánatot kérni a volt barátnőidtől- Adley megcsóválta a fejét.
- Majd most. Adley, gyere velem- kérte. A többiek visszafolytott nevetéssel figyelték a jelenetet.
- Minek kellek én oda?
- Hogy lássák, te megbocsájtottál és ne üssenek meg- Scorpius olyan volt, mint egy kisifú, aki az édesanyjának könyörög. Adley feltápászkodott.
- Majd jövök, srácok- szólt oda a csapattársainak és a szöszivel együtt kiléptek a fülkéből. Az első lány, akit megkerestek, Diana volt. Bármennyire is idegesítő volt, ő is megérdemelt egy bocsánatkérést. Diana egyedül üldögélt a fülkében.
- Menj innen- visította, amint meglátta Scorpiuts.
- Egy percet legyél csendben, amíg elmondom, amit szeretnék, Merlinre- a fiú segítségkérőn nézett Adleyre- Szóval, csak szeretnék bocsánatot kérni. Tudod, mindenért.
- Azt hiszed, mindent jóvá tehetsz egy mondattal? Tudod te, hogy mennyire fájt ez az egész? Te meg pont szartál az én érzéseimre. Menj innen, Scorpius- Diana dühösen meredt a volt barátjára, aki lassan kihátrált a fülkéből.
- Hát, asszem ez várható volt. Tényleg kegyetlen voltál vele- dünnyögte Adley.
- Tudom. De hé, én megpróbáltam- a következő lány Wendy volt. Wendy a húgaival kártyázott, amikor észrevette Scorpiust és Adleyt, magától kiment a folyosóra.
- Nem akarom, hogy a húgaim egy légtérben legyenek veled- meredt a fiúra.
- Bocsánatot kérni jöttem. Tudom, hogy a kapcsolatunk nem végződött túl jól a szüleink miatt, de nem bántam veled túl jól, szóval sajnálom- hadarta Scorpius egy szuszra. Wendy meglepetten pislogott egy párat, majd elmosolyodott.
- Semmi baj, Scorpius. Azt hiszem nem voltunk még elég érettek ahhoz a kapcsolathoz- mosolygott a lány.
- Jössz velünk? Még bocsánatot kell kérnem két lánytól. Vagyis háromtól, de Mirella már nincs itt.
- Persze. Hátha valaki felpofoz, azt ki nem hagynám- Wendy összenevetett Adleyvel, aztán a trió elindult a következő lányhoz, Scarletthez. Scarlett a legutolsó fülkében utazott a legjobb barátnőjével.
- Mi ez, valami Scorpius Malfoy volt barátnői felvonulás?- szólalt meg a legjobb barátnő, Jasmine, de Scarlett csak megrázta a fejét, kíváncsi volt, mit akarhat a szöszi.
- Scar...- szólalt meg a fiú, mire a lány felnevetett.
- Szerettem ezt a becenevet.
- Hát persze, én adtam- Scorpius bólintott, mintha csak egyértelmű lenne- Na mindegy. Te szakítottál velem, ami váratlanul ért, és azt írtad, nem miattam, de tudom, hogy miattam volt. Seggfej voltam, bocsánat- Scarlett oldalra döntötte a fejét, sóhajtott egyet és felállt.
- Ki a következő?- már négyen vonultak végig a folyosón. Egy valaki maradt már csak hátra.
Pamela a barátjával beszélgetett, amikor Scorpius megérkezett. A lányok kint maradtak a folyosón.
- Kijönnél egy kicsit?- kérdezte a lánytól. Pamela habozott egy percig, de aztán megadta magát.
- Hű, de sokan lettünk- ámult el a lány, amikor meglátta a többieket.
- Pammy, szeretnék bocsánatot kérni. Te voltál az első barátnőm, az első, aki miatt nem csak magamra figyeltem. Sajnálom, hogy nem becsültelek meg annyira, mint kellett volna.
- Nem haragszom már egy jó ideje. Végülis, csak tizenegy évesek voltunk, mit tudtunk a szerelemről?- ekkor a Roxfort Expressz fékezett egy nagyot. Megérkeztek. Scorpius Grace-szel és a volt barátnőivel együtt szállt le a vonatról, sejtve, hogy valami még lesz. Mirella ott állt a peronon az öccsére várva. Scorpius vigyorogva megállt előtte.
- Mi van, pisis? Látom, bejött az élet- nézett végig a volt barátnőkön.
- Nem panaszkodom. De nézd, Rella, sajnálok mindent, amit veled tettem. Remélem, nem haragszol.
- Nem, dehogy. Az a múlt, már mindegy. Mi meg alapítunk egy klubbot, igaz csajok?- kérdezte, mire a kisebb csoport nevetésben tört ki.
- Scorpius Malfoy Volt Barátnői- vihogta Wendy.
- SMVB- rövidítette le Adley, mire megint nevetni kezdtek.
- Lesz címerünk...- képzelgett Pamela.
- És valami menő indulónk is- folytatta Scarlett.
- Na jó, majd csatlakozom én is- Diana haladt el mellettük.
- És, Grace, téged nem tudunk bevenni, bocsi- sajnálkozott Mirella.
- Nem is bánom- Grace felnézett Scorpiusra, aki mosolyogva átkarolta a barátnőjét.
- Én sem.

THE END.

Na, először is szeretném megköszönni a megtekintéseket, kommenteket és voteokat. Köszönöm, hogy olvastátok, szerettétek meg ilyesmik. Ma este felrakom az új történetem első részét, akit érdekel, maradjon itt velem.
Köszönök mindent, xoxo, Virág.

Az első, az utolsó meg a többi Where stories live. Discover now