ΦΑΚΤΣ ΑΜΠΑΟΥΤ ΜΙ

1.9K 299 1.2K
                                    


Εδω θα σας πω μερικα φακτς για τη παρτη μου να ξέρετε το είδωλο σας ρε σεις .

1. Με φωνάζουν Harry το Μπάμπης ειναι καλλιτεχνικό. Καταλαβαίνετε δεν μπορει ολόκληρος νταλικερης να απαντά στο Harry υποτιμά τον ανδρισμό μου . Είμαι αντρακλαρας .

2. Χωρισα με τη Κουλα εδω και καιρο μην μου τη θυμιζετε τη τσουχτρα

3. Μεθαύριο θα κλείσω τα 20 .

4.Ειμαι στην εργατιά απο τα 15 . Ξεκίνησα ως φουναρης . Αρα ... ξερω και να μαγειρεύω.

5. Εχω μια αηδονισια γαργαρη φωνή.  Ναι είμαι και τραγουδιάρης.

6.. Τα αγαπημένα μου γκρουπακια ειναι οι Μπιγκ μπαγκ οι μπι τι εσ και οι εξω  και οπως καταλάβατε μιλαω και απιαστα κορεατικα .

7. Περα απο κει ποπ εκτιμώ βαθύτατα τους ουαν νταρεξον και τον harry τον συνονόματο,  τους δε νειμπουρχουντ, τους φολ αουτ μποι τον δε γουικεντ , τους μιγκος τον σιλεντο τον τζαστιν τον μπιμπερ , τους τσεινσμοκερς τον μαρτιν τον γκαριξ τον σκριλεξ  και θα εκτιμούσα και τους μεταλικα αλλα μου πέφτουν βαριοι . Πολυ μεταλ βρε παιδί μου .

7. Απο Ελληνικά αγαπω τα σφουγγάρια ενα καινούριο γκρουπακι με αρχηγό τον μπομπ τον σφουγγαρακη.

8. Εχω μια νταλίκα την όμορφη Κελυ την αγαπω πιο πολυ απο τη Κουλα.. Χασταγκ #ΚΟΥΛΑΣΕΜΙΣΩ

9. Δεν εχω μουστάκι.

10. Παω γυμναστήριο απο τα 12 μου

11. Είμαι φακ μποι αλλα νταξ...

12. Τις φανς μου τις λενε μπαμπιτσες .

13. Είμαι υποψήφιος στα #ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΣΤΗΣΧΡΟΝΙΑΣΑΓΟΥΟΡΝΤΣ να με ψηφισετε .

14. Αγαπω τη συγγραφή αλλά η ποίηση ειναι η αδυναμια μου .

Μπλε ειναι ο ουρανός  μπλε και η θάλασσα  ασε κατω το φαι γιατι τη μαπα σου τη χαλασα . 

#ΕΝΑΔΕΙΓΜΑ

15. Η ομάδα  HelpingGreekWriters με ανακακυψε τυχαια και να ναι καλα με κραταν ανώνυμο

16. Αγαπω τα φανφιξιονς .

17. Ο αγαπημενος μου γιου τιουμπερ ειναι ο ευατος μου . Ειμαι και γιουτουμπερ καντε σαμπ στο καναλι : ΜπαμπηςΜαναβης (λογοπαίγνιο του με αναβεις δεν ειμαι και μαναβης)

18. Δεν μαρεσουν τα καλα κοριτσια μπαντ γκερλς μονο

19. Ειμαι και μοντέλο.

20. Μενω στο νιου γιορκ σιτυ εξου και το αγγλικό.  Παρόλα αυτα κατάγομαι απο την όμορφη Μύκονο.

21. Η αγαπημένη μου σειρά ειναι το αμερικαν χορορ στορυ οπου και πρωταγωνιστώ , είμαι η σκια πισω απο τη σκιά εκεινου του τυπου .

22. Αγαπημένη μου ταινια το φιφτυ σειντ οφ γκρει . Ταιριαστή οσο δεν παει για μας τα φακ μποις .

23. Το αγαπημένο μου κομματι ειναι το ορ να του δε γουικεντ επισης για φακ μποις .

24. Εχω 30 πρώην και σκοπεύω να σπάσω το ρεκορ του σπαλιαρα .

25. Στο σερβαιβορ ειμαι τιμ Μάριος αλλα τον παω και τον ντανο . ΒΑΣΑΛΟΣΡΕ

26. Δεν μαρεσουν τα γεμιστά.
Μονο αγεμιστα τα τρωω! 

27. Το αγαπημένο μου  φαι ειναι αστακός με γουσαμπι .

28. Δηλωνω φαν του μανατζερ ραγκμπι .

29. Ενα τραγούδι που αγαπω αυτη τη περίοδο ειναι το ντεσπασιτο.

30. Αγαπω τους φαν μου πιο πολύ και απ τη κουλα..
Κουλα μακους; πολυ κωλοπαιδο ο Γιακουμης ( ο τωρινος της)

ΤΑ ΦΑΝΦΙΚΤΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ .

ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΟΥΣΤΑΚΙ

ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΦΑΚΤΣ ΡΕ;

Keeping Up With Babis Where stories live. Discover now