ΙΣΩΣ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΊΤΕΠολλοί θα αναρωτιέστε γουατ χαπεντ μπιτουιν μι εν Κουλα..
Σο θα σας πω τα πάντα...
Όπως ηδη γνωρίζετε κατάγομαι από τη Μύκονο..
Οι γονείς μου δεν είχαν αρκετά λεφτά για να μεγαλώσουν εμένα και τη Σουλα-Μπαμπενα-Σουζαν .
Ετσι και μπήκα απο τα 15 στην εργατια .. Δούλευα τα απογευματα ως σερβιτορος στον φούρνο-καφέ των γονιών της Κουλας. Χωρίς να γνωρίζω τότε ποια είναι η Κουλα. Τα λεφτα όμως δεν ήταν αρκετά καλά.
Αιμ νοτ γκονα λαι ημουν αλήτης κάπνιζα, εβριζα έβγαινα με το κρου και παριστανα τον σαβιτζ.. Η ζωή με έκανε αλήτη .Ο τότε κολλητός μου Αρχιμήδης μου πρότεινε να πουλάω έρωτες σε ηλίθιες αμυαλες κορασίδες επί πληρωμή.
Ήταν δελεαστική ιδέα και είχε καλα λεφτα ετσι και τελικά δέχτηκα...
Ένας φίλος του Αρχιμήδη κανόνισε τη δουλειά και μου βρήκε από τη πρώτη κιόλας μέρα πελάτισσα.
Ήταν ενα καλοκαιρινο βράδυ.
Ο αγέρας ήταν γεμάτος θαλασσινές μυρωδιές .
Γουαταφακ..
και περιμενα εξω απο ενα εγκαταλειμμένο σπίτι το "ραντεβού " μου.Ξάφνου ένας πρασινο-ντυμενος τύπος σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο ήταν... Εμφανίστηκε στο δρομάκι μπροστά μου και
τραβούσε σαν τρελός μια κοπέλα, εκείνη ούρλιαζε αλλα εκείνος προσπαθούσε να τη κάνει να πάψει κρατώντας το χέρι του στο στόμα της .Τότε ήταν που ο ήρωας Χαρρυ γνωστός ως Μπάμπης επενεβει.
Το έλατο έπεσε ξερό κάτω από την δυνατή γροθιά μου και η κοπέλα σώθηκε .
" Ευχαριστώ " θυμάμαι μου είπε ανακουφισμένη και με αγκάλιασε.
Ήταν αρκετά κοντή για εμενα , είχε κόκκινο-καστανα μαλλιά και καστανα μάτια .
Μου κέντρισε το ενδιαφέρον δεν θα σας πω ψεματα . Γι'αυτό και άφησα το ραντεβού μου και σαν σωστός τζέντλεμαν την πήγα σε ένα καφέ και της αγόρασα χυμό μπανάνα .
Έπαθα σοκ οταν μου είπε πως ήταν ο αγαπημένος της . Ήταν και ο δικός μου αγαπημένος!
Μιλούσαμε και μιλούσαμε και βρήκαμε πολλά κοινά μεταξύ μας..
Την έλεγαν Αγγελικη.. και ήταν ενας άγγελος που έπεσε στη γη στα μάτια μου.
Πότε δεν μου είπε τι συνέβη με το έλατο. Αλλά με άφησε να την γνωρίσω! Οι μήνες πέρασαν και γίναμε ζευγάρι ...
Ο μισθός μου αυξήθηκε χαρης εκεινη ετσι και δεν χρειάστηκε να εξασκισω τη καινούρια "δουλειά μου " .
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα