Καλώς ήρθατε σε ένα ακομη επεισόδιο του Keeping Up With The Kardashians σε αυτό το επεισόδιο η Κιμ θα φουσκώσει τον κωλο της και όταν την ρωτήσουν αν τον φούσκωσε θα δείξει μια ακτινογραφία που είχε βγάλει πριν τον φουσκωσει:)
ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΩ.......
ΚΑΛΏΣ ΉΡΘΑΤΕ ΣΤΟ KEEPING UP WITH BABIS..
ΈΛΕΙΨΑ ΠΟΣΕΣ; 5 ΜΈΡΕΣ 4;
ΠΟΛΛΆ ΆΛΛΑΞΑΝ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΗΜΈΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΈΝΑ ΠΡΟΣ ΈΝΑ..
ΚΑΘΊΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΆ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΈΔΕΣ ΣΑΣ ΠΆΡΤΕ ΈΝΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑΤΊ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΗΘΏ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΜΟΥ ....
(ΧΑΝΑ ΜΠΕΙΚΕΡ ΕΣΎ; )
ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ.........
Όσο λοιπόν η Τρελή aka Μαρία, Μαράκι, Μαριώ, Μαρία 5×Γιωτα, Μαρούλι, Μαριακι , Μαραια Καρει (???????) έκλαιγε την μοίρα της και γιόρταζε τα 15γενεθλια της ο Μπάμπης δηλαδη εγώ μαζί με το crew μου πήγαμε διακοπές....
Οι φωτογραφίες θα ανέβουν στο Bab-Stagram ΚΑΑΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΉ..
Προς το παρόν θα σας μιλήσει ολο το κρου μου για το πως πέρασαν στις διακοπές τους! Μαζί και εγώ το είδωλό!
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Αρτεμηδωρας + Σουζι
Γεια σας μωρά είμαι ο σέξι κούκλος αθεράπευτα γοητευτικός, χοτ ας φακ ένας και μοναδικός......
ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ
Σκάσε Μπάμπη! Οπως έλεγα είμαι αυτός ο ομορφαντρας με το όνομα ΑΡΤΕΜΗΔΩΡΑΣ...
Καταρχάς να σας πω πως πήγα στη Κούβα ΜΌΝΟΣ μου , τη χώρισα τη πατσαβούρα την Αλισσα την ξαδέρφη του Μπάμπη γιατί με απατουσε! Ποιον ; Εμενα ! Εντάξει οχι μόνος πήρα και τους κολλητούς μου μαζί χεχε...
Που λέτε έχω αραδιασει ωραία και καλά τις αποσκευές μου στο 5αστερο ξενοδοχείο μου έχω αλλάξει σε ένα καταπληκτικό μαγιό με φλαμιγκο (που πήρα από το μαγαζί του πατέρα του Αντριου από την Κίνα) και είπα να πάω να ρίξω τα κουβανεζικα γκομενάκια στα πατώματα (στην άμμο έστω) με τη κορμάρα μου.
Αρπάζω τον Γιρλαντα και τον Δευκαλίωνα τους κολλητους μου από το διπλανό δωμάτιο και ξεκινάμε τον δρόμο μας προς τη παραλία...
Περπατάμε ωραία και badassικα τιναζουμε τα ανοιχτά πουκάμισα μας για να αναδειχτούν οι κοιλιακοί μας και ακούμε Κουβανεζικες τσιριδες...Έως τότε ούτε ΜΙΑ ΩΡΑΊΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ..
Δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι...
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα