ΓΚΡΕΓΚΟΡΙ

148 49 17
                                    

Που μιλάω; 

Εκεί 1-0

Μπάμπη Χεσου .

Θα το κάνω πάνω σου 2-0

Σκας;

Κανε με 3-0

Δεν είμαι γκέι για να το  κάνω αυτο!!!!!!

Αλλά μου είπε ο Θεμιστοκλής 4-0

Θα σκάσειςΆΣΕ ΜΕ ΝΑ ΜΙΛΉΣΩ ΑΛΛΙΏΣ ΦΕΎΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΈΣ ΝΑ ΚΆΝΩ . ΤΈΤΟΙΑ ΏΡΑ ΣΥΝΉΘΩΣ ΜΕΤΡΟΥΣΑ ΠΡΟΒΑΤΆΚΙΑ ΑΓΚΑΛΙΆ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΆΚΙ  ΥΠΟΥΛΕ!

ΚΑΛΆ ΡΕ ΣΥ ΣΚΆΩ ΜΗΝ ΒΓΆΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΣΌΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΡΕΣΕΙΣ .

ΠΩ ...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΆ ΕΊΜΑΙ Ο ΓΡΗΓΌΡΗΣ  ΤΕΛΕΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΑΤ ΓΙΟΥ ΚΑΝ ΚΟΛ ΜΙ ΓΚΡΕΓΚΟΡΙ ΠΕΡΦΕΚΤ ΓΚΡΕΓΚ ΓΚΡΕΓΚ ΧΕΛΘΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΕΝΌΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑ ΜΑΖΊ .

ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΕΊΜΑΙ 19 ΣΕ ΛΊΓΕΣ ΝΤΕΙΖ ΘΑ ΓΙΝΩ 20 ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΎΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΈΤΟ ΠΛΙΕ  ΠΛΙΕ ΚΑΙ ΧΟΡΟΠΗΔΗΤΟ.

ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΩ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΝΑ ΒΛΈΠΩ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠ ΤΟΝ ΜΆΣΤΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΑΡΧΊΖΩ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΈΜΑΤΑ.

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΕΡΦΉ ΌΜΩΣ ΤΗ ΝΙΝΑ ΤΗΝ ΜΠΛΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΓΟΥΟΝΑ ΜΠΙ ΠΡΙΜΑ ΜΠΑΛΑΡΊΝΑ.

ΕΊΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΉ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΝΑ ΦΤΙΆΧΝΩ ΤΟΣΤ . Η ΣΠΕΣΙΑΛΙΤΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΤΟ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΥ ΜΕ ΜΠΕΣΑΜΕΛ ΑΧΙΝΟΥ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΟΨΩΜΑ ΤΥΛΙΓΜΕΝΑ ΑΠΌ ΜΠΈΙΚΟΝ ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΥ.

ΕΚΤΙΜΏ ΒΑΘΎΤΑΤΑ ΤΟΝ ΣΆΚΗ ΡΟΥΒΑ ΚΑΙ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΏΣΩ ΤΟ 12 ΚΙ ΟΎΤΕ ΈΝΑ ΤΗΛΕΦΏΝΗΜΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΤΗΣ ΒΙΣΣΗΣ. ΒΙΣΗΣΠΑΡΤΑ;;;

ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ; ΒΙΣΗΣΣΠΑΡΤΑ; ΒΙΣΙΖ ΣΠΑΡΤΑ; ΕΠΕΙΔΉ  ΈΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ ΕΠΊΔΑΥΡΟ; 

ΣΤΙΣ ΒΆΚΧΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΊΔΗ ΠΕΡΙΚΑΛΩ .

ΆΡΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΠΑΡΤΗ...  ΓΟΥΑΤΕΡΒΕΡ ΦΑΚ ΙΤ.

ΌΠΩΣ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ΕΊΜΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΆΤΩΝ  ΣΕ ΑΝΤΊΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΆ ΤΑ ΚΑΤΣΊΚΙΑ ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ Ο ΜΟΡΦΩΜΈΝΟΣ!

ΒΆΦΩ ΤΟ ΜΑΛΛΊ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΩ ΑΠΌ ΤΗ ΜΆΖΑ! ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΆΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΚΕΝΤΑΚΙ!

#ΓΙΟΥΙΛΟΒΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΣΜΟΚ ΓΟΥΙΝΤ ΕΒΡΥΝΤΕΙ.

ΧΙ ΓΚΙΒΙΝ ΜΙ ΔΑΤ ΓΚΟΥΝΤ ΣΙΤ ΔΑΤ ΜΕΙΚΣ ΜΙ ΝΟΤ ΚΟΥΙΤ ΔΑΑΤ ΓΚΟΥΝΤ ΣΙΤ Ω ΧΙ ΓΚΙΒ ΙΤ ΤΟΥ ΜΙ ΕΒΡΥΝΤΕΙ ΕΒΡΥΝΤΕΙ ΕΒΡΥΝΤΕΙ.

ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΕΙΙΙ.

ΣΚΆΣΕ ΠΑΛΙΌ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟ ΣΚΟΥΛΉΚΙ ΜΠΆΜΠΗ .

ΑΠΛΏΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΎΣΑ ΑΡΙΑΝΑ ΓΚΡΑΝΔΕ.

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΝΤΙ ΣΕΙ ΤΗΣ ΔΉΜΗΤΡΑΣ ΛΟΒΑΤΟΠΟΥΛΟΥ. ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΣΏΜΑ ΛΈΕΙ ΠΟΛΛΆ ΛΈΕΙ ΛΈΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΛΈΕΙ ΚΑΙ ΠΆΕΙ ΛΈΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΣΟΥ ΡΊΧΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΝΤΌΦΛΑ ΣΤΗ ΜΟΎΡΗ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!

ΕΊΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΓΡΌΤΗΣ  (ΜΠΑ ΌΧΙ ΑΓΡΟΤΗΣ) ΜΌΝΟΣ ΨΆΧΝΕΙ ΕΆΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΎΧΤΑ ΠΟΥ ΚΆΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΞΕΧΆΣΕΙ ΚΑΛΈΣΤΕ ΤΏΡΑ ΣΤΟ 69426969696969 ΚΑΙ ΕΛΆΤΕ ΝΑ ΚΆΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΛΕ ΚΟΥΔΙ !

ΜΕ ΘΕΣ;

ΕΕΕΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙ

ΕΕΕΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Keeping Up With Babis Where stories live. Discover now