Μπαίνει στο χώρο συνεντεύξεων χοροπηδώντας σαν το κατσίκι και πέφτει πανω μια καρέκλα . Η καρέκλα σπάει .
RIP ΚΑΡΈΚΛΑ
RIP? III
RIP TO MY YOUTHH AND YOU CAN CALL THIS AAA FUNERALLL
ΣΚΆΣΕ ΝΕΙΘΑΝ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΨΗΤΌ
ΧΕΧΕ ΟΚΕΥ
*ΛΟΞΥΓΚΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΚΡΑΟΥΝΤ*
ΠΟΥ ΣΤΕ ΒΡΕ;
ΝΕΙΘΑΝΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ;
ΜΠΑΜΠΙΤΣΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ;
ΜΠΙΤΣΑΚΙΑ;
ΕΊΜΑΙ Ο ΝΕΙΘΑΝ ΒΑΣΙΚΆ ΜΕ ΈΛΕΓΑΝ ΙΘΑΝ ΚΆΠΟΤΕ ΑΛΛΆ ΕΠΕΙΔΉ ΤΟ ΙΘΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΧΑΊΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟ ΕΞΕΛΙΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΝΕΙΘΑΝ ΝΕΟΣ ΙΘΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;
ΕΊΜΑΙ ΈΞΥΠΝΟΣ ΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΓΟΥΙΘΑΟΥΤΤΤΤ Ε ΡΙΖΟΝ ΓΙΠΥΧΟΥΥΥΥ
ΕΓΏ ΛΟΙΠΟΝ ΕΊΜΑΙ Ο ΛΟΥΛΟΥΜΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΔ.
ΝΟΜΠΑΝΤΙ ΚΕΑΡΣ ΑΜΠΟΥΤ ΜΙ ...
ΜΕ ΛΈΝΕ ΧΑΡΤΟΜΟΥΤΡΟ ΚΑΙ ΑΛΚΟΟΛΙΚΌ ΑΛΛΆ ΕΊΜΑΙ ΝΥΜΦΑΛΙΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΏΡΕΣ ΓΙ'ΑΥΤΌ ΝΑ ΧΕΣΤΣΙΤΕ.
ΠΙΣΤΕΎΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΟΤΟ ΔΙΑΘΈΤΕΙ ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΊΑ ΧΡΉΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΊΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΆΤΩΝ.
ΘΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΠΈΛΑ ΟΤΙ ΤΗ ΘΕΣ ΌΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΤΡΑΝΚ.
ΘΑ ΠΕΙΣ ΜΕΓΆΛΕΣ ΑΛΉΘΕΙΕΣ ΌΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΤΡΑΝΚ!
ΤΟ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΝΤΡΑΝΚ ΕΊΝΑΙ ΤΡΌΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΡΕΣΕΤΕ ΚΑΛΆ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΑΣ!
ΝΤΡΑΝΚ ΟΛ ΣΑΜΕΡ ΑΜΝΙΖΑ ΑΙ ΝΙΝΤ ΓΙΑ.
ΈΓΙΝΑ 20 ΠΡΙΝ ΛΊΓΕΣ ΜΈΡΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΆΖΟΜΑΙ ΩΣ ΚΟΡΆΚΙ ΝΟΎΜΕΡΟ 67 ΥΠΟΛΟΧΑΓΟΣ ΝΤΥΣΊΜΑΤΟΣ ΨΟΦΙΩΝ ΔΗΛΑΔΉ.
ΜΕ ΑΛΛΆ ΛΌΓΙΑ ΔΟΥΛΕΎΩ ΣΕ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΕΛΕΤΏΝ .
ΜΗΝ ΧΤΥΠΆΤΕ ΤΑ ΤΡΑΠΈΖΙΑ ΌΛΟΙ ΑΠΌ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΤΕ .
ΚΑΙ ΕΣΎ ΑΝΝΟΎΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕΣ ΤΟ ΒΡΑΚΊ ΣΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΜΙΑ ΜΕΡΆ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ .
"ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΟΟΟΣΣΣΣ ΑΑΑΑΑ "
ΠΕΤΆΧΤΗΚΕ Η ΓΙΑΓΙΆ ΚΑΤΊΝΑ.ΣΚΆΣΕ ΓΙΑΓΙΆ!
ΚΆΠΟΙΕΣ ΦΟΡΈΣ ΣΥΝΉΘΙΖΑ ΝΑ ΤΑ ΠΊΝΩ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟ ΓΙΑΓΙΆ ΜΟΣΧ ΑΛΛΆ ΤΩΡΑ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ ΣΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΊΔΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΏ ΔΕΝ ΠΊΝΩ ΤΌΣΟ ΣΥΧΝΆ ΠΙΑ ..
Ο ΜΠΆΜΠΗΣ ΛΈΕΙ ΠΩΣ ΑΠΛΆ ΑΝΤΙΓΡΆΦΩ ΤΟΝ ΧΑΡΝΤΙΝ ΣΚΟΤ ΓΙΑΤΊ ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ ΈΧΩ ΕΛΠΊΔΕΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗ ΤΕΣΣΑ ΓΙΑΓΚ ΑΛΛΆ ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ ΦΉΜΕΣ ΧΕΧΕ .
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΈΡΩ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΆΖΩ ΒΙΒΛΊΑ ΕΓΏ .
ΑΠΛΆ ΤΡΥΠΩΣΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΡΩ ΦΑΝΣ . ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΓΙΑΤΊ ΕΧΩ ΦΑΝΣ ΔΕΝ ΚΆΝΩ ΚΆΤΙ ΤΟ ΧΡΉΣΙΜΟ.
ΠΆΝΤΩΣ ΕΊΜΑΙ ΠΙΟ ΈΞΥΠΝΟΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΆΝΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΆΕΙ.
"ΤΙ ΕΊΠΕΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟ ΜΠΟΜΠ ΜΑΣΤΟΡΑ;" ΠΕΤΆΓΕΤΑΙ Ο ΆΝΤΡΙΟΥ ΑΛΛΆ ΕΥΤΥΧΏΣ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΊ Ο ΓΚΡΕΓΚΟΡΙ .ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΠΛΑΚΏΣΕΙ .
"ΌΤΙ ΘΈΛΩ ΘΑ ΛΈΩ ΜΩΡΉ ΛΟΥΛΟΥ" ΙΙΙ Η ΏΡΑ ΕΊΝΑΙ 16:21
ΚΑΙΡΌΣ ΝΑ ΞΑΝΆ ΜΕΘΥΣΩ."ΆΣΕ ΚΆΤΩ ΤΗ ΒΟΤΚΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΆΡΕΙ ΑΠΌ ΤΗ ΡΩΣΊΑ ΣΚΟΥΛΉΚΙ ΑΑΑΑΕΡΑΑΑ" Η ΖΙΖΈΛ ΤΟΥ ΕΠΙΤΈΘΗΚΕ ΜΕ ΈΝΑ ΔΙΚΑΝΟ .
ΑΑΑΑ ΚΥΡ ΑΝΤΡΕ ΒΟΗΘΑΑΑ ΜΕ Η ΓΥΝΑΊΚΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙΙΙ ΑΑΑ..
"ΕΓΏ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΊΠΟΤΑ ΒΑΡΙΈΜΑΙ ΠΆΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΏ "
"ΑΝΤΡΕΕΕΕ ΒΓΆΛΕ ΤΟ ΠΑΛΤΌ ΈΧΟΥΜΕ 40 ΒΑΘΜΟΎΣ ΕΞΩ" ΟΎΡΛΙΑΞΕ Η ΖΙΖΈΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΣΟΥΡΟΜΑΔΙΣΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΆ.
"ΟΧΙΙΙΙΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΩ" ΚΟΥΜΠΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΚΟΥΜΠΊ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΆΣΕΙ ΤΟΝ ΜΟΡΦΈΑ.
"ΦΈΡΕ ΤΗΝ ΒΌΤΚΑ ΠΑΛΙΌ ΑΛΚΟΟΛΙΚΌ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΑΑΑ"
ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
Η ΕΚΠΟΜΠΉ ΔΙΑΚΌΠΗΚΕ ΛΌΓΩ ΤΕΧΝΙΚΏΝ ΠΡΟΒΛΗΜΆΤΩΝ.
ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΈΨΟΥΜΕ ΣΎΝΤΟΜΑ Η ΚΑΙ ΌΧΙ ...
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα