Μπαμπιτσες είμαι στην λυπητερή θέση να σας ανακοινώσω πως κλεινω το προφίλ μου.
ΑΙΜ ΤΖΟΚΙΝΚ ΛΟΛ .
ΌΧΙ ΤΌΣΟ ΣΙΡΙΟΥΣ .
Λοιπόν καταρχάς θέλω να πω πως ποτέ δεν υπήρξα μέλος της ομαδας @HelpingGreekWriters
Όπως πολλοί ισως νομίζετε .Του μπί ονεστ μου άρεσάν τα παραδείγματα με τον Μπάμπη και μου ήρθε η ιδέα για το προφίλ ετσι ζήτησα εαν μπορώ να φτιάξω προφίλ κλπ. (Όλο αυτο έγινε στις 29 Ιουνίου νομίζω)
Προς έκπληξην μου και μόλις τους πρότεινα μερικές ιδέες μου γι'αυτό δέχτηκαν και φροντίσαμε να διατηρήσω ανωνυμία κτλπ.
Σκέφτηκα αυτό με τα φανφικτιονς και τους άρεσε και εν τέλη κατέληξα εδώ .
Ξεκίνησα για να πάρω μέρος και κατέληξα Μπάμπης!
(Δεν θα σας πω εάν πήρα μέρος τελικά, κερδισα, έχασα η δεν ξέρω και εγώ τι)
Θέλω να σας πω απλά πως αλήθεια ευχαριστώ για όλο αυτό.
Ξέρω πως σε εσάς φαίνεται σαν ένα χιουμοριστικό προφίλ αλλά για εμένα είναι κάτι πολυ περισσότερο .110 + άτομα εκτιμούν το χιούμορ μου ασχολούνται μαζί μου (Μέσα από τον Μπάμπη) και δεν μπορώ να μην το εκτιμήσω όλο αυτό.
Στά αλήθεια ποτέ δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση.
2 k reads
1k votes
110+ followers μεταξύ και των οποίων ΜΕΓΆΛΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΊΣ του Wattpad που εκτιμώ και θαυμάζω.Μπορώ να πω πως έχω σοκαριστεί η επιτυχία μου ως Μπάμπης είναι μεγαλύτερη από το μέλλον μου .😂
Στο προσωπικό μου προφίλ δεν έχω ούτε τα μισά από αυτά (Ίσως τα 1.5 /4)
Δεν παραπονιέμαι και δεν θα σας πω το προσωπικό μου προφίλ γιατί:
1. Δεν θέλω να εκμεταλλευτώ την αναγνωρισιμότητα του" Μπάμπη " προς όφελος μου .
2. Δεν θέλω να πιεσω κανένα να ασχοληθεί με εμένα και τα βιβλία μου .
3. Ντρέπομαι 😞😭
Μην μπειτε στον κοπο να ψάξετε γιατί δεν θα βρείτε τίποτα που και να βρείτε (1 στο άπειρο) θα ήθελα να σεβαστείτε την ανωνυμία μου .
Ξέρω πως αλλα άτομα στη θέση μου θα εκμεταλλεύονταν την """φήμη ""του Μπάμπη. Αλλά δεν είμαι τέτοιο είδος ανθρώπου και ΠΡΟΤΙΜΏ να μένω κρυμμένη στο λαγούμι μου ...
Εννοώ κρυμμένος.
Δεν είμαι παιδόφιλος , βιαστής ή δεν ξέρω και εγώ τι😂
Είμαι μια έφηβη ύπαρξη με απλετη χαζομάρα στον εγκέφαλο που αν δεν ντρεπόταν και τη σκιά της θα ήταν you tuber (ΕΧΩ ΤΑΛΈΝΤΟ ΚΑΛΈ 1!1!1!1!!1!1!1) .
Αρκετό μπλα μπλα.
Σας ευχαριστώ για όλα. Ίσως φαίνεται ασήμαντο σε εσάς αλλά ειναι παραπάνω από σημαντικό για εμένα! 😉
ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ ΦΟΡ ΛΙΣΤΕΝΙΝΓΚ ΜΙ ΧΑΒ Ε ΝΑΙΣ ΣΑΤΕΡΝΤΕΙ ΜΠΑΜΠΙΤΣΕΖ ΛΟΒ ΓΙΟΥ
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα