ΆΝΤΡΙΟΥ

184 54 52
                                    

ΑΓΟΡΆΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ ΜΑΣ ΧΑΛΙ  ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΔΑΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΣΕ ΤΙΜΉ ΣΟΚ

ΑΝΤΡΙΟΥΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΈΒΑΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΈΒΑΛΑ ΝΑ ΠΟΥΛΉΣΕΙΣ  ΧΑΛΙΑ .

ΟΥΨ..

ΑΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΆΩ ΚΑΛΆ ΜΕ ΑΥΤΆ ΦΟΒΆΜΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΊΑ.  ΚΡΊΣΗ ΠΑΝΙΚΟΎ ΚΡΊΣΗ ΠΑΝΙΚΟΎ ΚΡΊΣΗ ΠΑΝΙΙΚΟΥΥΥ

Ω ΓΚΟΝΤ ΜΙΛΆ ΡΕ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ .

ΚΑΛΆ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΕΊΜΑΙ Ο ΆΝΤΡΙΟΥ Ο ΥΠΈΡΟΧΟΣ ΕΊΜΑΙ 20 ΕΤΏΝ ΚΑΙ  ΚΟΛΛΗΤΌΣ ΤΟΥ ΜΠΆΜΠΗ ΕΔΏ ΚΑΙ 5 ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΜ..

ΕΊΜΑΙ ΜΙΣΟΣ ΚΙΝΕΖΟΣ ΜΙΣΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ .  ΕΊΜΑΙ ΚΟΎΚΛΟΣ ΌΜΩΣ ΚΑΙ ΦΆΤΕ ΤΗ ΣΚΌΝΗ ΜΟΥ.

ΟΝΕΙΡΕΎΟΜΑΙ ΝΑ ΠΆΩ ΣΤΟ ΣΟΠΙΓΚ ΣΤΑΡ ΓΙΑΤΊ ΕΧΩ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΘΑ ΠΆΩ ΜΙΑ ΜΈΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΆΣΩ ΈΝΑΝ ΚΟΛΙΕ!

ΈΧΩ ΜΙΑ ΚΟΠΕΠΑ ΤΗΝ ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ ΑΛΛΆ ΝΟΜΊΖΩ ΜΕ ΑΠΑΤΑΕΙ ΓΙΑΤΊ ΠΡΟΧΘΈΣ ΤΗΝ ΈΠΙΑΣΑ ΓΥΜΝΉ ΠΑΝΩ ΣΕ ΈΝΑΝ ΆΛΛΟ .  ΕΚΕΊΝΗ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΝΟΎΡΙΑ ΚΊΝΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΡΑΤΕ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΡΕ ΣΕΙΣ..

ΟΙ ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΎΝ Ο "ΒΛΆΚΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ" ΑΛΛΆ ΒΆΖΩ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΠΩΣ ΑΠΛΆ ΖΗΛΕΎΟΥΝ.

ΌΤΑΝ ΜΕΓΑΛΏΣΩ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΊΝΩ ΤΡΑΚΤΕΡΤΖΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΈΡ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΟΎΠΕΡ ΜΆΡΙΟ ΓΙΑΤΊ ΟΛΟ ΕΧΑΝΑ!

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΧΡΏΜΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΎΩ ΠΩΣ ΔΊΝΕΙ ΜΙΑ ΕΥΧΆΡΙΣΤΗ ΝΌΤΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΆ ΜΑΣ .

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΌΝ ΕΡΓΆΖΟΜΑΙ ΩΣ ΜΆΝΑΤΖΕΡ ΤΟΥ ΜΠΆΜΠΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΎΤΡΑ ΣΟΥ ΆΧΡΗΣΤΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΌΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΎΧΩ ΤΊΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ  .

ΝΟΜΊΖΩ ΕΊΜΑΙ ΒΙ ΓΙΑΤΊ ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΆΡΚΕΤ ΜΟΥ  ΦΩΝΆΖΟΥΝ ΜΠΑΙ ΜΠΑΙ.

ΕΧΩ ΦΑΝΣ ΤΙΣ ΑΝΤΡΙΟΥΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΥΠΈΡΟΧΕΣ .

ΣΤΟΝ ΕΛΕΎΘΕΡΟ ΜΟΥ ΧΡΌΝΟ ΒΛΈΠΩ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΈΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΉ ΤΩΝ ΑΣΒΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΌΓΩΝ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ ΠΟΛΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΌ.

ΤΟ ΞΈΡΑΤΕ ΕΣΕΊΣ ΌΤΙ ΤΟ ΘΗΛΙΚΟ ΆΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ ΑΦΟΎ ΚΆΝΕΙ ΤΑΚΑ ΤΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΌ ΤΟΥ ΤΡΏΕΙ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΆΡΕΙ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ; ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΓΕΝΝΉΣΕΙ ΤΑ ΜΩΡΆ ΤΟΥ ΨΟΦΑΕΙ  ΤΟ ΊΔΙΟ; ΧΑ ΌΧΙ ΕΓΩ ΤΟ ΉΞΕΡΑ ΟΜΩΣ

ΜΕΤΑ ΞΑΝΆ ΠΕΊΤΕ ΟΤΙ ΕΊΜΑΙ ΧΑΖΟΣ ΠΑΛΙΟ ΛΟΥΚΆΝΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΑ ΓΙΑΤΊ ΕΊΜΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΚΟΎΚΛΟΣ ΚΑΙ ΞΈΡΩ ΠΩΣ 2+2 ΚΆΝΕΙ 22 ΨΆΡΙΑ ΕΠΊ 45 ΚΟΚΌΡΙΑ = ΑΠΌΛΥΤΗ ΤΙΜΉ ΤΟΥ 69 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΩΝ ΛΑΓΩΝ ΕΙΣ  ΤΗ
ΤΈΤΑΡΤΗ!

Keeping Up With Babis Where stories live. Discover now