ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΜΟΥ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΜΉΝΥΜΑ (ΓΤΦ)

263 86 88
                                    

ΠΡΟΣΟΧΉ ΛΑΈ ΤΟΥ ΓΟΥΑΤΠΑΝΤ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΉΣΕΙ Ο ΜΠΆΜΠΗΣ Η ΤΟ ΣΌΙ ΤΟΥ ΕΔΩ ΑΛΛΆ Η ΚΟΠΕΛΊΤΣΑ ΕΝ ΟΝΌΜΑΤΙ ΜΑΡΊΑ

Εάν θέλετε μπορείτε να φύγετε θα βαρεθείτε τη ζωή  σας😭

Εντάξει; 

Ωραία τώρα οσοι μείνατε εδώ μαζί μου .

Θέλω να σας πω πως το σύμπαν με μισεί ΑΠΕΙΡΟ-ΆΠΕΙΡΑ πέρα την επιτυχία  του Μπάμπη (ΩΓΕΑ).
Τίποτα δεν μου πάει καλά.
Ας αφήσω τα πολυ πολυ προσωπικά θέματα στην απέξω γιατί είναι βαρετα αφ και ας σας μιλήσω για τον τομέα "συγγραφή ."

Γράφω από πότε;   Τρίτη-  Τετάρτη Δημοτικού; Κάπου εκεί.
Είναι κάτι που στα αλήθεια με ευχαριστεί και με διασκευάζει μπορώ να πω . Ήμουν σίγουρη πως ήταν το' κομμάτι" μου και η μόνη μου ελπιδα για το ότι είμαι κάπου χρήσιμη.  Οπως καταλάβετε εγώ και τα αθλήματα δεεν τα πηγαίναμε και πολυ καλά..
Σε αντίθεση με τη πλειοψηφία των συμμαθητών  μου που δυστυχώς δεν θα ξανα δω γιατί αλλάζουν Λύκειο... ΚΡΙΜΑΑΑ ΠΆΩ ΝΑ ΠΈΣΩ ΣΕ ΚΑΤΆΘΛΙΨΗ ΑΠΌ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ.

ΕΝΙΓΟΥΕΙ..

Οπως ισως έχετε καταλάβει έχω αρκετα μεγάλη  φαντασία και ένα "προσωπικό " στυλ γραψίματος το οποίο και μισω.. γιατί;  Γιατί εάν το μεγαλύτερο περιεχόμενο των βιβλίων μου είναι χιουμοριστικό (που αυτό είναι)  δίνει άσχημη εικόνα στο όλο σύνολο .

Και επανέρχομαι .. Ειχα ένα βιβλίο τον χειμώνα που τα  πήγαινε σχετικά  καλά(απευθυνόταν σε μικρό κοινό γιατί ήταν fanfiction) . Όμως λόγω του ότι σταμάτησα να 'υποστηρίζω ' τον πρωταγωνιστή προφανώς  και δεν έγραφα με ευχαρίστηση ετσι το διέγραψα.

Και τότε ήταν που άρχισα να δοκιμάζω νέες κατηγορίες..
Και το στυλ μου άλλαξε..

Ήμουν στο Wattpad από το 15' και ποτέ δεν ειχα δοκιμάσει να αλλάξω κατηγορία  (Παρολο που διάβαζα άλλες κατηγορίες) 

Ξεκίνησα στην Εφηβική Φαντασία λοιπόν ....
Έγραψα 3 βιβλία και τα 3  πρωτότυπες ιδέες αλλά δυστυχώς πήγαν drafts γιατί τα διάβαζαν μόνο 2-3άτομα αλλά και υπήρχαν ήδη οι τίτλοι.

Εδώ να σας πω πως κάθε φορα που γράφω κάτι τσεκαρω Ελληνικό και αγγλικό Wattpad για να μην υπάρχει παρόμοια ιδέα .

Τα 3 βιβλία που προανέφερα ήταν μεν πρωτότυπα όσον αναφορά τη πλοκή  αλλά δυστυχώς οι τίτλοι υπήρχαν ήδη  (Ακόμη και σε βιβλία με 2 ψήφους νιώθω σαν να 'κλέβω τον τίτλο ')

Έτσι πήγαν στα drafts....

Έρχεται Φεβρουάριος και εκεί που ήμουν στο you tube μου ηρθε από το πουθενά η καλύτερη ιδέα που είχα σκεφτεί ποτέ..

Keeping Up With Babis Where stories live. Discover now