Παιδιά αυτό δεν είναι ένα μήνυμα από τον Μπάμπη αλλά από την τρελή πίσω από εκείνον. Και θα ειναι μελο γκετ ρεντυ.
Αλήθεια σας ευχαριστω για ολο αυτό το τρελό φαινόμενο που δημιουργήσαμε.
Και εσείς και εγω! Δεν γελατε μονο εσεις αλλά και εγώ και το γέλιο είναι κάτι που χρειαζόμουν.
Περνάω μια περιοδο στη ζωη μου που συνειδητοποιώ πως οι άνθρωποι που πίστευα πως ήταν δίπλα μου με μαχαίρωναν πισώπλατα ,δεν νοιαστηκαν ποτε, δεν πίστεψαν σε εμενα..
Πέρα των παραπάνω έχω και καποια προσωπικά προβλήματα να αντιμετωπίσω..
Φταίει η εφηβεία; Φταίει το κάρμα; Δεν ξέρω πάντως με λίγα λόγια δεν είμαι και πολυ ευδιάθετος άνθρωπος τον τελευταίο καιρό .Όλο αυτό με τον "Μπαμπη" μου φτιάχνει τη διάθεση .
Μου δίνει αιτίες να συνεχίσω .Μου δείχνει πως μπορώ να προσφέρω κάτι και αν αυτό το κατι είναι να δημιουργήσω χαμόγελα και να σκορπισω γέλιο .
Τότε είμαι ικανοποιημένη γιατί πέτυχα τον σκοπό μου . Μου αρέσει να κάνω τους αλλους άλλους να γελούν γιατι μέσα από αυτό γελώ Εγώ!
Σχεδόν 200 άτομα ασχολούνται με ενα δημιούργημα μου ! Πως να μημ χαρω; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΌΛΑ ΟΚΕΥ; ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΆΤΕ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΤΟΥ ΜΠΆΜΠΗ Η ΌΧΙ.
Μπορεί να μην σας ξέρω έναν έναν προσωπικά αλλά σας εκτιμώ όλους ισάξια νο ματερ γουατ.
Όσο δύσκολα και να είναι τα πράγματα πάντα υπάρχει κάτι καλό στη γωνία να μας περιμένει .
*ΕΛΠΙΖΩ*ΝΤΟΝΤ ΓΟΥΟΡΥ ΜΠΙ ΧΆΠΙ
ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΛΕΤΣ ΜΠΙ ΚΡΕΙΖΙ ΕΝΤ ΜΕΙΚ ΔΙΣ ΓΟΥΟΡΛΝΤ ΜΠΕΤΕΡ .
ΟΚΕΙ ΟΚΕΙ ΤΟ ΠΉΓΑ ΣΕ ΆΛΛΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΤΩΡΑ ΣΚΆΩ 😂
ΦΑΝΦΙΞ ΚΑΜΙΓΚΚΚ
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα