2.Bölüm

17 3 3
                                    

Merhaba canımlar😄Bir süre daha her gün bölüm atmaya devam edeceğim en azından yeni başlayanlar için biraz bölüm biriktirmem gerekiyor.Vee yeni bölüm sizlerle.İYİ OKUMALAR😘

Korkmuyordu Derin.Açmayacaktı kapıyı.Zaten istediği ölmekti.Bu aptal adam kızın bu tehditlerden korkucağını düşünüyorsa gerçekten yanılıyordu.5 dakika kapıda bekleyen Karan kapının açılmayacağını anlayınca sırıtarak odasına yönelip yedek anahtarları aldı ve kızın kapısını açtı.Derin şaşkinlıkla açılan kapıya doğru yöneldi.

________________________________

"Evimin odalarının yedek anahtarı olmadığını düşünecek kadar saf olamazsın değil mi küçük?"

"Hayır aksine senin yedek anahtarla kapıyı açacağını bilecek ve bunun için banyoya kaçacak kadar zekiyim."derken banyo kapısına doğru koştu Derin.Ah dedi Karan salak kız ve oldukça da çocuk.

"Bana bak küçük şeytan kaçtığını sandığın banyonun yedek anahtarı da şuan elimde.Yani kaçamadın.10 saniye içinde bu kapı açılmamış olursa oraya gelir ve ikimizide kilitlerim."

Duyduklarıyla şoka uğrayan Derin hemen kapıyı açmıştı.Bu adama belli mi olurdu.Gelirdi yani,kilitlerdi de.

"Ne diyeceğim biliyor musun Karan? Zaten öleceğim neden bu kadar uğraşıyorsun benimle?Bırak odamda durayım ölüm vaktim gelince de gel al canımı.Birbirimizle...."

"Kes!Ne yapıp ne yapmamam gerektiğini senden öğrenecek değilim. O küçücük beyninle düşünme sen Derin."

Derin bir yandan oflarken diğer yandan da yatağına doğru ilerledi.Allah aşkına bu adam neden bu kadar dengesizdi.Öldüreceksen öldür be adam.

"Akşam'a geç geleceğim.Uslu bir kız ol ve sıkıntı açma bana."

"Emredersiniz Karan Bey.Başka arzunuz?"deli olmuştu kız.Bu adam onu delirtiyordu.

"Arzularımı merak ediyorsan odamda bir geceliğine ağırlayabilirim seni."gülümseyerek konuştu.

"Aman Allah korusun.Merak falan etmiyorum."

    ___________________________

Saat gece yarısını gösterirken Derin hala uyuyamamıştı.Regl dönemine çok az bir zaman kaldığı için sancıları oluyordu ve dayanması çok zordu.Neden normal kızlar gibi hafif ağrılı bir regl dönemi geçiremiyordu ki.

"Ah,Karan yavaş ol bebeğimmm.''

Aşağıdan gelen kadın sesiyle adeta şok olmuştu Derin.Bebeğim mi dedi o?

"Odam bu tarafta Alev.Hızlı ol."Karan'ın sesiyle kendine gelen Derin hemen ayağa kalkmış ve odasının kapısının önüne çıkmıştı.

Anlaşılan o ki Karan ve yanındaki o Alev mı neyse sarhoş diye düşündü Derin.Neden mi?Odaya ulaşana kadar neler neler kırdılar bir bilseniz.

"Derin odana!"pes dedi Derin.Harbi pes.Daha koridora gelir gelmez ilk cümlesi bu muydu yani?

"Bu ne hal?Ayrıca bu kim?"hakkı değildi aslında bunları sormak ama küçücük kalbi hala Karan için nefes alırken onu başkasıyla görmek, dayanamamıştı.

"Sanane Derin.Odana dedim çabuk."
Sinirlenmişti Karan.Derin ne kadar sinirliyse o 2 katı sinirliydi.Kim olarak hesap soruyordu.Kim olduğunu bırak nasıl hesap sorabiliyordu.

Alev Karan'ın dudaklarına doğru yöneldiği sırada Derin bir anlık sinirle Alev'i saçından çektiği gibi bir köşeye fırlatmıştı.

"Ben yaparım onu gönder Karan her ne istiyorsan bilmiyorum ama ben yaparım."Ne dedi o.Ben yaparım mı demişti.Yapamazdı.Neyin kafasını yaşıyordu bu kız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin