12.BÖLÜM:Affetsen Beni Ya

45 8 0
                                    

Ben nasıl böyle birşey yapmıştım?
Nasıl? Nasıl yapmıştım? Ama...ama bilmiyordum ki.
Ben onun annesinin.....
Dilim varmıyor söyleyemiyorum bile.Kalbi nasıl incilmiştir kim bilir.Ne kadar çok kırılmıştır.
Hepsi benim yüzümden kahretsin ki herşey benim yüzümden...

Eylülün Ağzından
Demin..demin ne oldu öyle?
Derin gittimi? En kötü yarası açıldı yine hemde o aptal Furkan malı yüzünden.
Bağırdık ama umursamadan gitti.Nereye gider ne yapar şimdi?
Hiçbirşeyini almadan gitti.
Off ya herşey o gerizekalı yüzünden...

Olduğum yerden o manyağa bağırıyordum.

"Gerizekalı sen ne yaptın he ne yaptıııın?"

Sadece şaşkınca bakıyordu.Benim de gözlerimden birkaç damla yaş akmaya başlamıştı koşarak sınıfa gittim ve başımı sıranın üstüne yasladım şuan tek derdim Derin'di.

Ceydanın Ağzından
Hayır hayır olamaz...
Olamaz bu olan son şey Derin için çok kötü bir darbe.
O öyle bağırınca o kadar kötü hissetim ki koşarak öylece gitti.
Ama nereye gitti?
Hiçbirşeyini almadan koşarak gitti.
Defne ve Eylül öylece bağırıyordu ama ben ben birşey diyemiyordum sanki şaşkınlıktan dilim tutulmuştu.Ama içimden bağırıp çığırmak geliyordu ama diyemiyordum gerçekten tutulmuştum sanki...

Ufuğun Ağzından
Oha abi!
Kızın annesi ölmüş.Demesi bile çok feci.Furkan sanırım demin çok kötü bir şey yaptı.Annesi ya Annesi,canı,kanı herşeyi ya...
Benim anneme öyle birşey olsa..Ay allah korusun.

Furkan çok feci birşey yaptı ya hemde çok feci.Şimdi nasıl özür dilicek?
Bence o kız affetmez abi ya.
Yani en kötü noktasından vurdu en acı anısından mi desem en acı şey mi desem bilemedim...!

Defnemidir nedir Furkan'a bağırıyor diğer kızlar biri bağrıyor,şaşkınlıkla bakanlar var bu ne abi yaaa?

Doruğun Ağzından
(Bilmeyenler,Furkan'ın Grubundan)

İnanmıyorum!
Annesi mi ölmüş?Oha çok kötü.Çok üzüldüm ya.Yani bir annenin ölmesi çok kötü.
Derinin grubundaki kızlar Furkan'a bağırıyorlar.Oda şaşkınlıkla bakıyor,Bence ben Furkanı sınıfa götüreyim,yani en mantıklısı bu.

"Furkan."
"Furkan duymuyormusun?Furkaan."

Şok oldu tabi duyma bile duymadı.Ama varya çok kötü bişe yaptı yani bende olsam dona kalırdım.Şimdi özür dileyecebilecek mi bakalım?
Sanmıyorum ama...

Defnenin Ağzından

3 saat sonra

Okuldan çıkmamıza izin vermemişlerdi gün boyu Derini düşünmüştüm ne yaptı nereye gitti?
Zil çalınca kızlarla kendimizi nasıl dışarı attık bilmiyorum.Derini aramaya koyulmuştuk.İlk önce evine bakacaktık.Hızla gidiyorduk.Telefonumun öten ziliyle irkildim bir an.Telefonu çantamdan uzun uğraşlar sonucu çıkarabilmiştim.Annem arıyordu.Telaşla ama anneme belli etmemeye çalışarak telefonu hızla kulağıma götürdüm.Nefes nefeseydim.

"Alo.Efendim anne."

"Kızım niye nefes nefese kaldın noldu?"

"Anne merdiven çıktım."

"Hım tamam.Napıyorsun?"

İLK ESİNTİ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin