Bu sesin furkan olduğunu anlamıştım ve onu takmamazlıktan gelip yoluma devam ettim.
Biranda kolumdan çekip."Konuşmamız lazım acil."
"Ne konuşucaz furkan he ne?"
"Bi yanlış anlaşılma var onu düzeltmem laZım.Malum okula falan yayılmasın hani birine falan anlatırsan."
"Sen ne diyosun ya? Ne anlatması neden bahsediyorsun?"
"Bak derin sadece bişey söylicem ya hani olurda okulda birine falan anlatırsın."
"Bana bak furkan uğraşamam senle git başımdan."dedim.
Tam olarak ne kastediyordu anlamamıştım deli deli konuşuyordu zatan o sırada atışırken Nil gelmişti.
"Aaa furkancım noldu?"dedi iğrenç sesiyle.İğrenç sesiyle konuşmuştu yine zaten benim yanlarında durmama gerek yoktu baş başa kalsınlar daha iyi sohbet ederler malum kim sevgilisiyle konuşurken yabancı ister ki yanında?
"Ben gidiyorum.Malum kim sevgilisinin yanında yabancı ister ki?"dedim ve uzaklaştım.
Aynen böyle diyip gitmiştim furkan arkadan yine ofluyor pufluyordu bağırmıştı ama o gapsalaklar umurumda bile değildi.Aptallar işte nolucak.Zaten yok yanlış anlaşılma,yok birine anlatırsın,yok o yok bu yok şu.Ne dediğini anlamamıştım hem bundan sonra onunla konuşmaya pekde niyetim yoktu.Ayyş nalet olsun aklıma beni kucağına aldığı gün gelmişti!üff be boşverrr!
******
Kızlarla kantine indikten sonra sınıfa geçiyorduk gerizekalı nil ile yakın kankası esin'i görmüştük aptal gibi sırıtıyordu işte furkanla sevgili olmasa varya dalardım boğazına dalağını sıkar eline verirdim.Furkan ne alaka diceksiniz şöyle diyim hani sevgilisiya o yüzden.*****
"Derin bi bakarmısın?Derinn.
Kim bağrıyordu böyle ya cırtlak gibi
Tabi düşünürken bi anda sesin geldiği yere döndüm,kahretsin keşke dönmeseydim daha henüz sinirim yatışmamıştı bide başak çıktı şimdi.Lan ben bunu napim?Bu sinirle genç yaşımda katilmi olim ulan!"Lan başak uğraşamam senle haşimdi sinirliyim bak elimde kalırsın!"dedim cırlayarak.
"Ya bikerecik konuşalım lütfen!"diye ısrar ediyordu.
"Başak sinirliyim bak!"dedim ciddiyetle.
Öyle bi bağırdım ki başak tam ağzını açacakken eylül yanına gidip naptıysa yolladı onu.Bağırmamla koridorda dökülen öğrenciler bir olmuştu tabi furkan da çıkmıştı,bide az önce gördüğüm aptal nil de esin'e bişe deyip furkanın yanına gitmişti neyse zaten umurumda bile değildi.Bende kendime başka bir erkek arkadaş bulurum.
Sınıfa geldiğimde başımı sıraya yaslayıp direkmen uyumaya koyuldum hem zaten yanımda kimse yoktu rahat rahat yayılabilirdim.Zil çalmasınada daha 27 dk vardı.
Ben uyurken bi salak beni dürtüp duuruyordu bi uyandım meğer ceydaymış kız arkadaşıma bildiğin salak demiştim.
Zil çalmışta o yüzden uyandırmış beni.Ders işlerken kapı çaldı ve içeri müdürle bir çocuk girdi yakışıklıydı ama.Benden biraz uzun hafif kumral saçlı ve kahverengi gözlüydü.
"Merhaba hocam dersinizi böldüğümüz için özür dileriz ama sınıfa yeni bir öğrenci getirdimde."
"Aaa ne özürü hocam buyrun ama bu öğrenci ilerki sınıflardan bir öğrenci değilmi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK ESİNTİ (ASKIDA)
Novela JuvenilYaşadığı acılara rağmen hayata tutunan ve bir aşkla sürüklenen derin,annesini kaybettikten sonra hayatinin asıl başladığını anlar ve sürükleyici bir aşka kapılır...Funda adını taktığı çocuk ve beraber yaşadıkları uzunca hikayeleri.. sevdiğinden yete...