5.BÖLÜM:Hoşgeldin Hala

105 9 0
                                    

Ben çırpınırken o sırada arkadan Furkan'ın sesini duydum

"noluyor burda" diye imalı bi şekilde demişti.

nil şaşkınca benim gözlerimin içine bakıyordu Ve yavaşça arkasını döndü

"ş-şey fu-furkan sohbet ediyordukta."demişti yalan söyleyerek.

Ben bir anda atılarak
"Beni onların eline bırakarak mı sohbet edicektik nil?"

"Kızım sussana ya!!"
Sesini kısarak bana kaş göz hareketi ile sus demişti tabiki ben bunun altında kalmazdım.

"neden susayım nil demin onlara demiyor muydun size kalsın diye."

Tabiki nil kendini savunurmuşcasına bişeler kekelemeye başlamıştı

"Y-ya-yalan katiyen iftira kuru iftira bana ba-..."

"Yeter nil sus hepimiz senin ne bok olduğunu biliyoruz."diyerek Furkan bağırmıştı.

Furkan ses tonunu yükselterek bağırmıştı küfür bile etmişti.
Bense burada çok darlandım gitmem lâzımdı.

"Üf ben gidiyorum ne haliniz varsa görün Furkan Özsoy sen de bundan sonra sevgiline sahip çık."dedim ve gittim.

Bunları dedikten sonra havuz binasına doğru ilerlemeye başladım furkan  arkamdan bağırmıştı ama umursamamıştım bile terlikleri giyip mayomu da giydikten sonra havuz alanına geçtim.Bir an önce bugünün bitmesini istiyordum hocanın yanına gidip grubunu değiştirmek istediğimi söyleyecektim havuzun içinden çıkıp hocanın yanına gittim tam söyleyecekken furkan geldi bu salağı da her yerde görüyordum yeter be,
furkan bana "önce sen söyle"diyince ben de konuşmaya başladım

"Hocam ben bu gruptan okyanus grubuna geçmek istiyorum da yardım ederseniz o gruba geçebilir miyim?"

"Aaa neden derin?"dedi Furkan.

Tabi ben bu cümleyi söyledikten sonra hocadan çok furkan şaşkınlıkla gözlerime bakıyordu

"hocam ben daha fazla bu grupta kalmak istemiyorum hem okyanus grubunda birkaç erkek arkadaşım var."

Aslında bu cümleyi Furkan'a trip gibi bir şey için söylemiştim of triple alakası ne ya onun sevgilisi var kesinlikle umrumda değil.

"Hm  derin söylediğin Şey pek mümkün değil çünkü Her grubun belirli kişileri vardır bu söyledigini Düşüneceğim fakat geçme ihtimalin %10 bile değil."demişti selim hoca.

"Peki hocam"
Diyip asık suratlı havuza geri döndüm gerçekten bu günün hemen bitmesini istiyordum.

Kurs bittikten sonra servise gidiyordum köşede furkan'ı Nil ile konuşurken gördüm umursamadan servise bindim Şöföre servisle gelmeyeceğimi söyleyerek tekrar indim ve yürümeye başladım.Hafif eğilimli olan bayırdan çıkmaya başladım Kulağıma kulaklığımı takıp son ses müzik dinleyerek kendimi rahatlatmaya çalıştım evet ben son ses müzik dinleyince çok rahatlıyorum çevre umrumda bile değildi..

********
Eve gelmiştim ve direkmen kızları aramıştım aslında sadece defneyi aradım ve niye böyle bir şey yaptıklarının hesabını sormalıydım.

"Defnemms🌈Aranıyor...."
...........

"Alo efendim derin?."

" lan bana bak siz ni...."

"Ah tamam biliyorum ne diyeceğini 'siz niye gelmediniz?'"

"Aynen öyle şimdi dökül bakayım."

"Bebeğim müdürün yanındaydık ah tabi inanmıycaksın ama cidden öyle diğer kızlara da sorabilirsin."

"Gerçek inandım mı zannediyorsun tabii ki de inanmadım şöyle bir çoklu toplu konferans konuşalım mı?"

İLK ESİNTİ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin