11.BÖLÜM:Benim Annem Yok

50 8 1
                                    

Furkanın Ağzından

Bugün olanları düşününce istemsizce tebessüm oluştu yüzümde.
Çok güzeldi ya.Onunla dans etmek çok hoştu.
Bide arkadaşlar iyiki var yani gerçekten iyiki varlar.Benim için yapmışlar yani.Süpriz falan hepsi çok güzeldi.Ama partinin en güzel yanı Derin ve Tango dansıydı.
Ama o Ateş sürtüğü olmasaydı,nolcak işte aptal davetsiz misafir.Eğer bugün özel birgün olmasaydı sıçmıştım onun ağzına.Gerizekalı mal.

Bizim çocuklarla olan WhatsApp grubuna baktım bi ara.Bugün Tango Dansından videolar çekmişler onları atmışlar.Güzel de dans etmişiz ama.Videolardan bi kesit alıp instagram da instastorye atmak geldi bi ara aklıma.Derin de takip ediyor beni.Ama acaba yanlış anlarmı.Yok canım sanmıyorum yani hem belki o da görünce atar.
Evet evet bencede atmalıyım.
Birtanesini seçip gif şeklinde instastorye attım.Bide 'Tango Dansı çok hojdur' yazdım yanınada emojiler ekledim.Birkaç hikaye daha attıktan sonra telefonu komidinin üstüne koyup kendimi ılık bir duşa attım.

Çıktıktan sonra üstüme bir askılı T-shirt ve altıma bir şort giyip kendimi yatağa fırlattım.Komidinin üstünde duran telefonu elime alıp instastory de hikayelerime kaç kişi bakmış diye incelemeye başladım.
Yaklaşık 45 dakika önce atmıştım ve bu sürede sadece 324 kişi bakmıştı çünkü tanınıyordum.Ama kesinlikle kendimi övmüyorum.
Ama ben bu kişilerin arasında Derini arıyordum ve aradığımı bulmuştum oda bakmıştı.Onun hesabına girip hikayelerine bakmaya başladım. Evet oda atmıştı. 25 dakika önce oda atmıştı ve 'Tango dansını bilmeyen ama dans eden bir adet Derin' yazıp yanına gülücük emojisi koymuştu.Bence mükemmel dans etmişti.
Telefonu tekrar kapattıktan sonra kapanan gözlerimi daha fazla açık tutmadım çünkü saat 02:57'yi gösteriyordu.
Yarın lanet olası okul vardı....!

****
Sabah başımda çalan manyak alarmın sesine uyanmak beni çok sıkıyordu artık.
Ama kalktım mecburen.Sonra annemin tatlı dilini babamın ses tonunu çekemezdim.Anlayın bi zahmet....
Okul kıyafetlerimi giyip düz olan saçlarıma yine kısa bi fön çektim ve parmaklarımı aralarına daldırarak arkaya doğru attım.Parfümümü de sıkıp odadan çıktım.Yine annem kurmuştu masayı kesin.Burnuma mis kokular doluşmuştu.Belki birgün Derinin annesiyle de tanışırım.Kızının biraz şımarık olduğunu çıtlatırım.
Tebessüm ederek annemin yanağına öpücük kondurdum.Zorla masaya oturttu beni.Bir iki lokma yiyip kalktım gittim.

Derinin Ağzından
Öyle bir uyumuşum ki kalkmak zor geldi.Iyy bide okul var!
Sarhoş mayhoş kaltım işte elimi yüzümü yıkadım aslında ılık bir duş alsam iyi olurdu yani her sabah yaptığım şey ama şuanda nedense çok üşendim.Neyse hemencecik bir duşa gireyim.
Çıktıktan sonra havluyla kurulanıp okul kıyafetlerimi üzerime geçirdim.
Diz kapağımın üzerininde üzerine gelen-ne saçma cümle be-eteğimi giydim.Üstten de T-shirt'ide  giyip saçlarıma maşa yaptım.Rimel,dudak tonlarında bir ruj,hafif bir allık,bb krem,az beyaz tonda far ve parfüm  sıkıp alta indim.Ne kadarda çok şey sürdüm lan.Ama hiçbiri cilde zararlı değil.Bb krem normal krem görevinde,far göz kapağına ama az sürdüm,ruj zaten dudağımı bozmazya birtek allık en kötü olanı bence.
Evet yani heralde.
Neyse biran önce alta ineyim.

Halam uykulu uykulu bakıyordu.Yumurta kırmış hemde peynirli.İyice bir yedim valla.

Tıkınırken telefonda takılıyordum.Bir anda hayvan gibi öksürmeye başlamıştım.Halam şaşkınca bakıyordu.Ama gülerek gitmişti.Aşkım halam yaaa.Teyzem de gelse artık.

Şimdi neden öksürdüm diyimmi?Furkan instastory'lerime bakmışta.

****
Okula vardığımda hemen sınıfa doğru yol alıyordum.O kadar uykum vardı ki.
Dün gece en son saate baktığımda 02:57'ydi galiba.
Koridorda esneyerek ilerlerken küt diye bir hayvanla çarpıştım.Kafama geçirdiğim şapkam geriye doğru düşmüştü.Üzerimde bir hırka vardı da.
Kafamı sinirle kaldırıyordum.Ateş gülünç gözlerle bana bakıyordu 'hayvan' diye cırlayıp tebessüm attım ve gittim.Furkanda o sırada koridorun diğer ucundan geliyordu sınıf karışımdaydı ama geri dönüp Ateşi kolundan çekerek sıraya oturttum.Şaşakalmıştı doğrusu.Bende saçma sapanından bişeler söyledim işte.Yani ne diyeceğimi bilmeden aklıma gelen ilk şeyi dedim.

İLK ESİNTİ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin