Heyecanlıyım, fazlasıyla. Biliyorum, çok saçma fakat bu benim için sıradan bir olay değil. Bu benim için sıradan bir defter değil.
Nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum çünkü bu defterin özel olmasını çok fazla istiyorum. Belki başıma bir şey geldiğinde birisi bu defteri bulacak ve benim sana olan masum sevgimi döktüğüm satırları okuyacak. Ardından sana ulaşacak ve bu defteri gösterecek. Böylece sen de her şeyin farkına varacaksın.
Üzgünüm, kavuştuğumuz zamanları hayal etmeden duramıyorum.
Bana San Francisco tatilindeyken aldın bu defteri, benim için bir defterden daha fazlası olduğunu bilmediğin de.
"Lucas, üstünde güzel bir kedi var. Sana benziyor, bu defter senin olmalı." demiştin. Beni kediye benzetmene asla kızmamıştım çünkü senin bana taktığın her lakap ya da benzettiğin her şey hoşuma gidiyordu.
Benden bahsetmen hoşuma gidiyordu, Calum.
Güneş batmak üzere, manzaranın tadını çıkarttığım sırada yazıyorum bu satırları. Sağ tarafımda kalan büyük havuzun içinde, elindeki soğuk biranla birlikte arkadaşlarınla sohbet ediyorsun.
Gülümsüyorsun.
Tanrım. Calum, bana neden bunu yapıyorsun?
Neden canımı yakıp ardında bütün yaralarımı sarıyorsun? Bırak, canım yansın ve kurtulayım artık. Kurtulmama izin vermiyorsun.
O havuzun içinde biranı yudumlarken bana göz kırpmayı kesmelisin, en büyük sorunum bu.
Çocukların su şakaları yüzünden boynundan omzuna akan damlalara takılıyor gözüm, dünyanın en berbat hissi. O damlalardan birisi olmak için her şeyi yapabilecek durumdayım.
Yanıma geldin ve deftere ne yazdığımı sorup durdun, çocuk gibi ısrar ediyorsun. "Seni yazıyorum." dememek için zor tuttum kendimi.
Ya da ıslak saçlarına bir buse kondurmamak için.
Beni havuza, yanına çağırıyorsun. Gelmezsem zorla kucağına alıp atacağını söyledin. Bunun gerçekleşmesi için inatlaşabilirdim fakat parmakların tenime temas ettiğinde yanan yerlerin, bir daha söneceğini sanmıyorum.
Peşinden gidiyorum, Calum. Her zaman yaptığım şey.
—
Yazarken kalbim çıkacak gibi hissettim. Cake siz benim sonum olacaksınız. Neyse, aşık bir Luke ve partyboy Calum,, BAYILIRRRRIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
san francisco // cake hoodings
Non-Fiction"Bana San Francisco tatilindeyken aldın bu defteri, benim için bir defterden daha fazlası olduğunu bilmediğin de." @akinarai // Her hakkı saklıdır.