#4#

1.3K 34 0
                                    

Amikor sikeresen kitudtam jönnia mosdóból mentem az igazgatóhoz hogy szóljak neki hogy engedjen haza.Oda fele menet találkoztam Adammel.

-Mi a baj hugi???-kérdezte aggódó tekintettel.

-Semmi csak rosszul érezetem magam ezért megyek az igazgatóhoz hogy engedjen haza.-mondtam nyugodtan.

-Megyek veled haza mert anyuék nincsenek otthon és én úgy nem tudnék tanulni hogy te otthon rosszul érezve magad és ráadásul egyedül vagy.-mondta határozottan.

-Rendben de ki fogja neked ezeket igazolni???

-Majd az igazgató.-mondta halál nyugodtan.

-Oké.Köszi.-amíg ezt megbeszéltük addi oda értünk az igazgatói elé.

Bekopogtam.

-Szabad!!!-hallottam az igazgató hangját.

-Jó napot!!!-köszöntünk egyszerre a bátyámmal.

-Miben segíthetek???-kérdezte az igazgató kedvesen.

-Rosszul lettem óra után és azt szeretném kérni hogy erre a napra engedjen haza legyen szíves.

-Rendben de a fiatalember???

-A bátyja vagyok és erre a napra szeretnék igazolást ugyan is a szüleink nincsenek otthon és nem szeretném egyedül hagyni a húgom.-mondta Adam határozottan.

Rendben menjetek.

-Köszönjük.Viszlát!!!-mondtam majd kimentünk az iskola épületből.


Ahogy haza értünk erős fejfájás kapott el.Majdnem összeestem annyira fájt a fejem.

Szóval ha a bátyám nincs nem lett volna itt akkor már biztos megvizsgáltam volna közelebről a talajt...


Na itt egy újjabb réééééééész!!!!!!!!!

Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)Where stories live. Discover now