#13#

797 21 0
                                    

Amikor elváltunk egymástól Scott neki döntötte a homlokát az enyémnek.

-Kíra.

-Hmm??

-Leszel a barátnőm??-a kérdés kicsit váratlanul ért ezért kicsit hezitáltam. Aztán beletúrtam Scott hajába és megcsókoltam. Majd válaszoltam.

-Igen.-amikor ezt kimondtam felkapott és megpörgetett a levegőben. Adam pont ekkor jött le.

-Hát itt meg mitörtént??-mondta vigyorogva. Tudtam hogy tudta azt hogy Scott szerelmes belél ezért megdobtam őt egy... lakás kulcsal. Szerencsére nem az én kulcsom volt hanem a sajátja. De azt is tudtam hogy leskelődött.

-Adam.

-Mi az tesó?

-Tudom hogy figyeltél.

-Hülye gondolatolvasás.

-Ne hülyézd le így tudta meg hogy mit érzek iránta.-szált be Scott is a vitába.

-Megmondtad neki?

-Nem te sügér!!Tudod lehet újat mondok de tudok gondolatokat olvasni. Nem volt szükség rá.-mondtam inmáron a hűtőben kotorászva.

-Éhes vagy Kíra??-kérdezte a bátyám.

-Nem de a bulira ki kell készíteni a cuccokat nem??(vagyis pia meg kaja.szerk.)-mondtam.

-Télleg' akkor ki jön a buliba?

-Basszameg!! Elfelejtettem felhívni még Maxot meg a csajokat. De Nash jön.

-Oké. Töllünk mindenki jön akit hívtam.

-Oks akkor megyek felhívom még a többieket.

-Oké.

-Én megyek veled.-mondta Scott és megcsókolt.

-Héj!! Ti most eggyütt vagytok??

-Igen.-mondtuk egyszerre Scottal.

-Oké. Amúgy cukik vagytok eggyütt. Én szurkoltam nektek.

-Na mentem.-mondtam és már mentem is fel a szobámba. Felhívtam a többieket. Mindenki jön. Aztán választottam még valami bulis ruhát. Ezt:

-Na??-kérdeztem Scottot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Na??-kérdeztem Scottot.

-Nagyon sexi vagy de nehogy elvegyenek tőlem.-mondta Scott magához húzva.
Aztán megcsókolt.

-Nyugi nem fog senki.-aztán én is megcsókoltam. Majd megint. És megint.

-Na most már menjünk le mert a vén még azt hiszik hogy rosszalkodunk.-mondtam és ki mentünk.

-Na mi van tubicáim. Azta Kíra de szép vagy.

-Köszi bátyó.

Csöngettek.

-Megjöttünk!!!

-Na végre!-mondtam és oda mentem a lányokhoz.
Scott is oda ment a fiúkhoz és lepacsizott velük.

-Scott te hogy-hogy itt voltál.-kérdezte Carlie és Corina.

-Beszélnem kellett Kírával.

-Akkor most ti eggyütt vagytok??-kérdezték a lányok egyszerre.

-Áh lányok ti nem tudjátok mit láttam.-mondta Adam.

-Akkor tényleg ti ketten eggyütt vagytok??-Scottal egymásra néztünk.

-Igen mi eggyütt vagyunk.-mondta Scott.

-Na végre!! Annyira örülünk hogy végre rászántad magad Scott és elmondtad ezt Kírának.

-Na jó álj mindenkinek elmondtad csak nekem nem? Scott! Ezt még vissza kapod. Na de kezdjük a bulit! Derekék mikor jönnek?-kérdeztem és már csöngettek is.

-Most.-mondta a bátyám és ment hogy kinyissa az ajtót. Amikor bejöttek mindenki odajött hozzám. Megszorongattak a lányok puszit adtak és mentünk bulizni.

3-4 ÓRA MÚLVA

Mindenki holt részeg kivéve Carliet,Corinát,Scottot,Maxot és engem.(mi nem iszunk alkoholt.) Adam felment Edinával(ő egy normális csaj nem az a tipikus ribanc plázacica aki mindig rózsaszínbe van meg 6 méteres műköröm de majd a Szereplők részbe bemutatom az új szereplőket is.egyébként ők nem lesznek már farkasok.szerk.). Derek meg hát... na róla inkább ne is beszéljünk.
Adam lejött Edinával kézen fogva és felált az asztalra.

-Na emberek mindenki huzzon haza a bulinak vége!!!!!!-ordította Adam. Mindenki ki ment. Én már Scott vállán majdnem aludttam mert halálra untam magam. Scott felemelt mire kinyitottam a szemem már az ágyamra tett le.

-Na mi az meguntad a bulit??-feküdt mellém.

-Ja tök lapos volt. Holnap suli.

-Ja megint. De ma itt alszok veled ha szeretnéd. Hoztam ruhát.

-Oké. De én most megyek lefürdök.-mondtam és már álltam volna fel mikor Scott vissza húzott és a mellkasára estem.

-Na mit szeretnél Scott??

-Egy puszit ide.-mutatott a szájára. Adtam neki egy csókot aztán ügyes voltam mert valahogy kijutottam a fürdőbe. Lefürödtem felvettem a fehérneműm meg a tesóm egyik pólóját ami a kedvence úgyhogy meg fog ölni na nem baj. Szóval felvettem és kimentem. Scott már alsóba volt és majdnem aludt.

-Na nem mész megfürödni. Így nem fekszel az ágyamba.-háborodtam fel.

-Oké anyuci már megyek is de előtte kérek puszit.-mondta közelebb húzva magához. Adtam a szájára egy puszit és már lökdöstem is a fürdő felé. Amikor Scott is kész lett mind2-en elaludtunk...😀

Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)Where stories live. Discover now