#6#

1.1K 32 9
                                    

És így ment ez egész nap.

Náha megszólaltam ne nagyrészt Adam beszélt.

Úgy döntöttem hogy felmegyek és beszélgetek Carlie-val mert már elég rég beszéltünk. Szerencsére fennt volt úgyhogy tudtam vele beszélgetni.

Kíra üzenete: Szia! Mizu?

Carlie üzenete: Semmi vd? hogy vagy hallottam hogy rosszul lettél.

Kíra üzenete: Velem se sok. Csak annyi hogy valami megfázás ezért pár napig nem mehetek suliba. Meg ki kellett jönnünk apuékhoz Londonba. Ennyi.

Carlie üzenete: De jó neked mármint a Londonos ügy. Amugy jobbulást. És majd hozol nekem valamit Londonból?

Kíra üzenete: Köszi! És persze hogy hozok valamit de nem mondom meg hogy mi lesz.

Carlie üzenete: Oké úgy is szeretem a meglepiket.

Kíra üzenete: Az jó na nekem mennem kell vacsizni. Szia! Puszi!

Carlie üzenete: Nekem meg reggelizni.Puszi! Szia!

Miután beszélgettünk lementem enni.

-Szia kicsim hogy vagy?-kérdezte anya.

-Jól csak éhes vagyok. Van itthon valami kaja?

-Persze a hűtőbe ha a bátyád nem ette fel az egészet.

-Persze hogy nincs most megyek Adamhez. Jóéjt.

-Neked is.

felmentem Adam szobájába és ami ott fogadott az egy kicsit ijesztő volt.Ugyan is  a drága bátám farkasként fetrendett az ágyon.

-Adam aggy a kajából különben bajok lesznek és nem nekem lesz bajom hanem neked.-mondtam fenyegetően.

Adam csak vicsorított. Ez annyira felidegesített hogy éreztem hogy a kezemből és a lábamból mancsok lesznek. Láttam ahogy Adam egy kicsit megijed és vissza változik.

-Kíra maradj így szolnom kell anyuéknak.

Én csak bólintottam és felmentem Adam ágyára. Ott volt a kaja.

Amikor meghallottam Adam hangját gyorsan leugrottam az ágyról és kimentem a szobából.

Anyuék ledöbbenve álltak Adam meg ugrándozott mint egy kislány aki cukrot kapott.

-Ez elképesztő!-ámuldozott apu.

-Ez hogy történt? Hogy lett belőle Fehér Alfa?

-A lányunk egy Alfa.

-Akkor Adam ezért lett fekete mert Kíra fehér. És a fehér Alfa bátya fekete.

Én csak álltam ott és néztem.

Amikor ezt meguntam hogy anyuék meg Adam is tapizzák a pundám elindultam a szobámba.

Ott csak beugrottam az ágyba vissza változtam és elaludtam.

Másnap reggel kipihenten keltem. Eltem zuhanyozni és utána fogat mostam. A hajammal nem csináltam mást csak enyhe hullámokat raktam bele aztán felöltöztem.

 A hajammal nem csináltam mást csak enyhe hullámokat raktam bele aztán felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Letrappoltam a konyhába csinálni magamnak kávét. Akávémat iszogattam amikor egy kómás Adammel találkozok.

-Jóreggelt.

-Te mit csináltál éjjel hogy ilyen a fejed?

-Kössz hugi én is szeretlek.

-Ezt eddig is tudtam.

-Az egó. Na mindegy van itthon kaja?

-Nem tom de hol vannak anyuék?

-Elmentek dolgozni.

-Ja jó.

-Mondjuk megnézhetnénk a képességeimet.

-Oké. Láttál valamit?

-Most hogy mondod álmomban találkoztam egy tűzfarkassal. Nagyon fura volt.

-Mivel találkoztál?

-Tűzfarkas. Miért?

-Mondott neked valamit?

-Azt mondta hogy bármikor hívhatok egy főnixet.

-Azta ez az egyik erőd.Ha bajban vagy ő segít neked csak hívnod kell telepatikus erővel.

-Ez de király.

-Ja. Még valami?

-Nem nincs.

-Menjünk el kajálni.

-Oké.Menjünk.Anya hagyott pénzt a pulton. Az volt rá írva a mellette lévő cetlire hogy menjünk el valahova mert nincs kaja.

-Ja vettem észre.

-Na öltözz adam és menjünk.

-Jóvanna'!

(egyébként ilyen a Londoni házunk)

(egyébként ilyen a Londoni házunk)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(és ilyen az otthoni)

 (és ilyen az otthoni)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)Where stories live. Discover now