Másnap reggel mikor felkeltem és lementem a konyhába nagy megleoetésemre Adam már lent volt.
-Jóreggelt. Hát te?
-Reggelt. Csak gondoltam csinálok reggelit mert mindig te csinálod, úgyhogy gondoltam mist én csinálok.
-Adam te a fejedre estél vagy beteg vagy vagy mivan veled tesó?
-Semmi csak most én akartam csinálni a kaját.
-Ja jó. Amúgy anyuék mikor jönnek mert már rég lejárt az az üzleti út.
-Azt mondták kint maradnak Londonban úgyhogy milyen a ház. Amúgy sincs ma suli.
-Oké. Te figyi..arra gondolsz amire én???
-Nem tom mi jár a hizzám hasonlóan szép kis buksidban.
-Csináltatunk nekem egy tetkót utána pedig......HÁZIBULIIIIII!!!!!-mondtam az utolsó szót ordítva.
-De látszik hogy az én tesóm vagy...
-Ja. Na akk menjünk ahoz a tetoválóshoz akihez te jársz.
-Oké öltözz fe és mehetünk is.
-Oké.
Gyors felmentem kerestem valami ruhát.
(Ezt választottam)
Elmentem fogatmosni és már trappoltam is le a lépcsőn.-Azta hugi jól nézel ki.
-Kössz. De menjünk már.
Beültünk a kocsiba és márhajtottunk is. Az elfelejtettem mondani hogy nekünk Vérfarkasoknak beleégetik a bőrünkbe mert a sima tetkó sebnek számít és begyógyul. Hamar odaértünk. Remélem nem kapnak el gyorshajtásért.-Szeva tesó a hugimbak kéne csinálni pár tetkót.
-Oké bró na gyere szépség.
Mentem utána a telómon meg mutattam hogy milyen tetkókat szeretnék. Meg is mutatom. ( egyébkén néhol férfiak vannak de megtetszettek úgyhogy ne azt nézzétek hogy férfi e vagy nő szerk.)
YOU ARE READING
Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)
WerewolfAz életem megváltozott, amikor apuék közölték velünk, (mármint velem és a bátyámmal) hogy elköltözünk.