#16#

544 23 1
                                    

Órák után haza mentünk. Adam mondta hogy hívjam fel.anyuékat és mindent elmondanak a tréningemmel kapcsolatban. Megyek és fel is hívom őket.

-Szia anya.

-Szia kislányom. Mi történt??-kérdezte aggódó hangal.

-Jaa semmi csak a tréningel kapcsolatban kereslek. Mikor kezdődik??

-Holnap már jöhettek is. Jaa és hozd a farkas barátaidat is. Meg a pasidat.

-Rendben anya.-nevettem.-Honnan tudsz Scottról??

-Jajj kicsim. Adam mondta.

-Jaa értem. Meddig maradtok Londonba??

-Szerintem mi már itt maradunk. Nagyon jó a hely. De tudod hisz te is voltál már itt. Meg apádat ide helyezték át. Úgyhogy tietek a ház. A számlákat majd mi kifizetjük. Nektek csak annyi vele a dolgotok hogy lakjatok benne és takarítsatok ki.

-Értem anya akkor holnap indulunk. Szia!! Szeretlek!!

-Én is kincsem szia!!😀

Miután beszéltem anyuval felhívtam a többieket hogy lenne e kedvük velünk jönni.... Mindenki azt mondta hogy persze hogy jönnek. Carlie még sikítozott is.

-Adaaaaam!!!!!!!!!!!!-kiabáltam le Adamnek.

-Mi az??-jött be hozzám.

-Anya mondta hogy jöhetnek velünk a többiek. Mármint Scotték. Ugye aki farkas.

-Igen értem. Mikor indulunk??

-Holnap. Úgyhogy jezdhetsz csomagolni.

-Rendben.-mondta és már ment is pakolni. Amikor végeztem a pakolással már este volt. Lefürödtem és már mendtem is aludni.

Reggel mikor felkelltem mindenki itt volt nálunk. Onnan tudtam hogy nagy volt a hangzavar. Felkelltem lezuhanyoztam fogat mostam és felöltöztem.

Amikor leértem a bőröndömmel Scott elvette tőlem és beraktuk a kocsimba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor leértem a bőröndömmel Scott elvette tőlem és beraktuk a kocsimba. Az enyémben 3 bőrönd fért el míg Adamében az összes többi. Velem jött Scott,Carlie és Corina. Adammel meg nyilván valóan Nash és Max. Mindenki beült a kocsikba és már mentünk is a reptérre.....

ITT AZ ÚJ RÉSZ😍😍 REMÉLEM TETSZIK😘😘❤💕

Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)Where stories live. Discover now