#5#

1.2K 34 0
                                    

Adam felekapott menyasszony pózba és felvitt a szobámba. Lerakott az ágyamra.

-Figyelj Kíra mondanom kell valamit.-mondta Adam. Nem tudtam mit akar nekem ilyen görcsösen mondani.

-Mond.-mondtam kicsit idegesen.

-De ne ilyedj meg és ne haragudj hogy ezt nem mondtam el neked.

-Oké csak mond már!!!

-Szóval most azér vagy vagy rosszul mert most fogsz vérfarkassá változni.Tudom hogy min mész keresztül mert ez én is átéltem és igen a család minden tagja vérfarkas ahogy te is.-amit a bátyám mondott eléggé lesokkolt ezért nem is tudtam mit mondhatnék erre.Csak feküdtem mint egy darab fa.

-Hát erre nem tudom mit kéne mondanom.De előtte kérdezni szeretnék.-montam.

-Kérdezz.-hát igen a bátyám elég higgadt típus.

-Milyen színű farkas leszek???-kéredezetem

-Ezt majd csak az átváltozás után dudjuk meg.

-És ez meddig tartmármint az hogy szétszakad a fejem??

-Nem sokáig de nem mehetsz egy jó pár napig suliba amíg majd meg nem tanulod kontrolálni magadat.-mondta Adam teljesen nyugodtan.

-Nem már pedig megismertem egy lányt aki a barátnőm lett .Most mit mondok neki??

-Azt mondod majd neki drága hugom hogy beteg lettél.

-Oké tesó nem kell egyből le harapni a fejem.

-Jó bocs.

-Semmi.Ennek ennyire kellene fájnia???-kérdeztem könnyek közt.Nagyon fájt, égetett mindent éreztem csak jót nem.

Végül Adam válaszát már nem hallottam mert szerintem elájjultam.

Másnap reggel furán keltem.Mindent élesebben láttam és a szagokat is jobban éreztem. A hallásom meg.. Majdnem megsüketültem amikor az ébrsztőm megszólalt.

Annyira rossz volt hogy sikítottam. Nem tudtam kikapcsolniaz ébresztőt mert egyszerűen nem tudtam elvenni a kezem a fülemtől.

Arra lettem figyelmes hogy a bátyám beront a szobámba és kikapcsolja az ébresztőt.

-Mi a.... Kíra jól vagy???-kérdezte aggódva.

-Baszki a fülem...nem hiszem el hülye ébresztő!!!!!!!-szitkozóttam még magamban egy sort.

-Kíra!!!!!!-órdított a bátyám.

-ÁÚ!!! Hülye állat most süketültem meg ettöl a szartól és most meg a fülembe ordibálsz?? Én megöllek!!!!!!!!!

-Nyugi Kíra piros a szemed...várjunk piros a szemed.Átváltoztál!!!!!!!!Öltözz megyünk anyuékhoz.

-Oké.-Adam kiment én elmentem zuhanyozni fogat mosni és felvettem valami ruhát.

-Adam kiment én elmentem zuhanyozni fogat mosni és felvettem valami ruhát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ezeket vettem fel)

Amikor lementem Adam már bőröndökkel várt. Igen mi most pár hétig külön vagyunk anyuéktól mert üzleti úton vannak ugy hogy megyünk ki Londonba. Azt nem tudom honnan a jó büdös francból igazolás de.. mindegy.Elmentünk a reptérre kocsival.

                                                           (ilyen a kocsink)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ilyen a kocsink)

Majd becsekoltunk utána pár perc múlva megszólalt egy női hang hogy felkell szállni

Így is tettünk mivel már jóval előbb feladtuk a csomagokat.

Annyira unatkoztam hogy bealudtam.

Arra keltem hogy Adam kelteget.

-Kíra kelj fel megjöttünk.

Felkeltem aztán már száltunk is le. Hívtunk egy taxit, betiktáltuk anyuék házának a címétés bő 10 perc múlva ott voltunk.

Anyu kinyitotta az ajtót így betudtunk menni.

Adam szólalt meg elősször.

-Képzeljétek Kíra árváltozott vérfarkassá!!!!!-újságolta el a hírt a tesóm.

-Tényleg??? Ez szuper mikor???-kérdezték anyuék egyszerre.

-Tegnap valószínüleg mert elájjult aztán 1 óra mulva rángatózott és utána abbamaratt.-Mondta Adam.....


Na itt az új réééééééééész!!!!!!!

Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)Where stories live. Discover now