Reggel mikor felkeltem Scott már ébren volt és simogatta az arcomat. Megint az ébresztő előtt keltem és hangokat hallottam.
-Scott.-szóltam mire felém fordult és adott egy csókot.
-Mongyad Farkasom.
-Adamnél méh itt van Edina??
-Úgy hallom.
-Nem zavartatják magukat.
-Mi se zavartathatnánk magunkat.
-Perverz vagy. De igazad van.-mondtam és megcsókolt. Én pedig vissza. Scott fölém kerekedett és a számról áttért a nyakamra. Elősször csak nedves puszikat adott rá aztán már szívta,harapta. Egy halk sóhaj hagyta el a szám mire éreztem hogy Scott mosolyog. Felhúztam a számra mire Scott benyúlt a pólóm alá és lehúzta rólam. Nekem nem volt mit lehúzni Scottról mert rajta nem volt póló. Amikor lehúzta rólam a pólóm rálátást nyert a nellemre. Scott egyből lecsapott rá. Majd szép lassan lekerült rólunk a maradék ruha.
-Scott én még....-folytattam volna de közbe vágott.
-Nyugi vigyázok rád.-mondta majd felgörgetett magára egy óvszert és lassan belém hatolt. Elősször fájt egy kicsit de aztán ezt átvette az élvezet. Amikor végeztünk Scott zihálva mellém feküdt.
-Ez jó volt.
-Ja reggeli szex.
-Nem fáj??-kérdezte aggódó tekintettel.
-Nem. Amúgy jó gyorsak voltunk mert még mindig van három óránk.
-Felketsük Adaméket??
-Aha.-mondtam és már álltam volna fel de még elkapott egy hosszú csókra.
-Nagyon szeretlek Kíra.
-Én is szeretlek Scott.-mondtam majd megcsókoltam és már mentem is valami ruháért.
Majd ezután csináltunk pár képet. Megmutatom.
Ezeket a képeket csináltuk aztán mentünk felkelteni a tesómékat. Oda mentünk az ajtójához és bekopogtam.-Gyere!!!
-Van rajtatok ruha???
-Már van úgyhogy jöhetsz.-majd benyitottam.
-Amúgy Kíra titeket is lehetett hallani. Úgyhogy nem vagyunk egyedül.-nézett a mellette fekvő lányra.
-Amúgy Kíra nagyon szép vagy.-mondta Edina.
-Köszi te sem panaszkodhatsz. De mi megyünk. Nektek melyik kocsi kell???
-Jó lesz nekünk a BMW vidd a felnyithatósat.
-Oké. Sziasztok.
És elindultunk...ITT AZ ÚJ RÉSZ REMÉLEM EZ A RÉSZ IS TETSZENI FOG NEKTEK. ÉS IGEN EBBE A RÉSZBE VOLT 18+-OS RÉSZ EZÉRT BOCSII😂😂😁😁
YOU ARE READING
Gimis élet Vérfarkasként (Befejezett)
WerewolfAz életem megváltozott, amikor apuék közölték velünk, (mármint velem és a bátyámmal) hogy elköltözünk.