Første dag i sommerferien. Jeg ELSKER sommerferie, i år skal vi til Spanien, men det er først om 2 uger så jeg har ikke noget at lave de næste to uger.
Nu hvor jeg er oppe kan jeg jo lige så godt tage en løbetur, jeg går over til mit skab og finder mit løbetøj frem.Jeg sætter mit hår i en høj sjusket hestehale. Jeg tager min telefon og et par høretelefoner, jeg går ind på Spotify og sætter noget musik på.
Jeg begynder stille at løbe ind i skoven og følge dens sti.*pling*
Jeg tager min telefon op af min lomme, det er en besked fra min far.
Far) husk du skal til frisør om 1 time
Gud det havde jeg helt glemt.
Laura) jeg kommer nu
Jeg skal ind og have farvet mit hår. Jeg sætter i spurgt hjem af. Jeg går ind af hoved døren og råber Hej, jeg smutter op på mit værelse og gøre mig klar, der er 45 minutter til at jeg skal være der.Ja, jeg har ændre mig, men det gør alle, Jeg er begyndt at bruge Makeup og så må du selv bestemme om du syntes om det eller ej. Ja jeg ved godt jeg kun er 13, men hvad så?
Da jeg har gjordt mig klar skynder jeg mig ned til min far da vi har lidt travlt. Vi kommer hen til frisøren og hun begynder at farve mit hår. Efter ca 1 time og 30 minutter er hun færdig, og Wow jeg elsker det!
"Tusinde tak" siger jeg til frisøren og giver hende pengene. Jeg sætter mig ind i bilen og vi køre hjem igen, min far er ikke så vild med min nye hårfarve ups.. haha
"Tak fordi jeg måtte få det farvet" siger jeg og giver mig far en krammer.
"Det var så lidt, dig og Ida kommer jo snart til at klare jer selv" siger han med en lidt trist stemme, hvad mener han med det?*pling*
Arrgh jeg var lige igang med at se Riverdale.. jeg tager min telefon fra mit natbord, det er en besked fra Martinus.
Martinus) Hey
Mig) Hei?
Martinus) skal du noget?
Laura) nej hvorfor?
Martinus) vil du kommer over
Laura) hvorfor ik? Jeg har jo ikke noget at lave, er der om 5
Martinus) super
Jeg rejser mig fra sengen og tjekker lige min makeup og mit hår, jeg smutter ud af døren og begynder at går mod Martinus' hus, gad vide hvad han syntes om mit hår?
Jeg kommer til hans hus, jeg tager min hånd op og banker på døren. Der går ca 30 sekunder før døren bliver åbnet af en glad Martinus.
"Hej.... Laura?" Siger han, han siger først Hej mega glad og siger så Laura undrende.
"Hej" siger jeg glad
"Blåt?" Spørg han undrende
"Nej det er pink tumpe ja det er blåt" siger med et grin
"Det klær dig" siger han smilende
"Tak" siger jeg træder ind af døren.
Vi går op på hand værelse. Vi sidder og snakker lidt.
Døren til hans værelse bliver åbnet, det er Marcus.
"Hey Martinus... og hvem er hun?" Spørg han undrende
"Kan du virkelig ikke se det?" Spørg Martinus med et lille grin, jeg begynder bare at grine.
"Nej?" Siger Marcus
"Det er Laura" siger Martinus så, jeg rejser mig fra sengen og går over mod Marcus.
"Ved du hvad Marcus jeg syntes vi skal starte forfra. Hej jeg hedder Laura" siger jeg og rækker hånden frem. Han tager imod den
"Hej, jeg hedder Marcus" siger han, vi begynder alle at grine over det. Vi sætter os alle tre i Martinus' seng og snakker lidt, men jeg begynder at kede mig.
"Skal vi ikke spille FIFA?" Spørg jeg, de nikker begge, jeg er virkelig dårlig til FIFA, men det er stadig sjovt.
"Jeg vil gerne tage en kamp imod dig" siger Marcus
"Okay" siger jeg
"Du får tæv" siger han med et kækt smil
"Sikkert" siger jeg og smiler. Vi sætter os til rette og begynder kampen. Det går ret dårligt for mig, der står 2-0 til Marcus. Og der er kun gået 2 minutter haha. Jeg mærker et par hænder på mine, jeg kigger tilbage og ser Martinus, han begynder at hjælpe mig med at spille, Marcus har ikke opdaget nået. Efter 5 minutter står der 2-3 til mig, men kun fordi Martinus hjælper hehe. Vi spiller kampen færdig of den ender 3-3.
"Hvordan skete det lige?" Spørg Marcus
"Det er bare sådan noget jeg kan" siger jeg og blinker til Martinus.
Efter vi har spillet FIFA i ca 1 time gider vi ikke mere så vi sætter os bare i Martinus' seng og ser en film."Jeg er hjemme" råber jeg da jeg træder ind af døren
"Godt timet, der er mad nu" siger han og går ud i køkkenet, jeg følger efter ham og sætter mig på min plads, vi skal have tarteletter. Jeg ELSKER tarteletter.
Efter vi har spist går jeg op på mit værelse og gør mig klar til at gå i seng, jeg er faktisk pænt træt selvom klokken kun er 21.30.
Da jeg har gjordt mig klar til at gå i seng ligger jeg mig sjovt nok i min seng.
"Dig og Ida kommer jo snart til at klare jer selv" den sætning køre rundt og rundt i mit hoved ind til at jeg falder i søvn.
Hvad sker der mon Laura og Martinus, og hvad mener hendes far med "dig og Ida kommer jo snart til at klare jer selv?" Det finder i ud af i næste kapitel1000 ord Yay!
Nyt kapitel, der kommer måske mere ud idag, men det er ikke sikkert. Jeg skal ud og se min søster ride undervisning og det gider jeg ikke så kommer måske til at skrive noget der ude. I må have det godt indtil vi ses igen og efter hahah, nå men det var lugen "lang" besked fra mig da jeg lige havde lyst til det
YOU ARE READING
~I Need You~
FanfictionHej, jeg hedder Laura. Jeg er 12 år gammel, jeg bor i Norge, i en lille by som hedder Trofors, og nu tænker du sikkert Woaw hun går på skole med Marcus & Martinus, ja det gør jeg. Det er bare ikke så fedt som du måske tror. Mildt sagt kan jeg ikke f...