Ved det er en ret mærkelig sang hah men bliver ret glad af den.
(4 dage senere)
"Idag er det Lauras fødselsdag hurra hurra hurra hun sikkert sig en gave..." (gad ikke lige til at skrive hele sangen) det er Ida og min far som synger fødselsdagssang for mig, idag er det D 13 juni sjovt nok min fødselsdag, det er også sidste dag inden sommerferien og er du sindsyg jeg glæder mig til sommerferie.
Vi er kommet ned i stuen, jeg har stadig nattøj på. Jeg begynder så småt at pakke mine gaver op, jeg får en mega fed trøj, er par øreringe, en halskæde, nogle fingerringe og et par shorts.
"Tusinde tak" siger jeg og giver dem begge et kram
"Det var så lidt min skat, men vi har en gave mere" siger min far
"En gave mere?" Spørg jeg lidt forvirret.
"Jep" siger min far og rejser sig fra sofaen, han går ud af hoveddøren, 5 minutter efter bliver døren åbnet igen og min far kommer ind med verdens sødeste hundehvalp.
"ER DEN TIL MIG?!" Halv råber jeg af glæde
"Ja" siger min far og kommer hen til mig. Han sætter den på jorden.
"Tusinde tusinde tusinde gange tak" siger jeg og giver ham den største krammer og der efter Ida.
Efter vi alle har snakket lidt med min hund, btw så er det en schæfer hvalp ooog så har den ikke et navn endnu, så skal selv finde et. Nå ja, men efter vi alle havde snakket med min hund går jeg op på mit værelse og finder noget tøj, det må gerne være lidt finere idag da det er min fødselsdag. Jeg tjekker temperaturen for at se om jeg kan tage shorts på, hvilket jeg godt kan da der er 23 grader.
Lauras outfitOkay, jeg ved godt jeg sagde det gerne måtte blive finere, men det blev det bare slet ikke. Jeg går ud på badeværelset og børster mine tænder, og der efter ned i køkkenet for at finde de flødeboller jeg skal dele ud. Klokken bliver 07.40 og jeg tager Ida i hånden og så går vi mod skolen. Da vi kommer til skolen skilles vi ad og jeg går gennem gården.
"Go røv" råber Lukas, han er fra niende, han står sammen med alle de andre fodbolddrenge
"Hold din kæft Lukas" råber jeg tilbage, jeg kan ikke lade vær med at grine lidt over det da Lukas altid har sagt jeg har og god røv og vi har altid lavet lidt sjov med det. Jeg går ind i min klasse og sætter mig på min plads. Amalie kommer hen til mig, hun er min bedsteveninde og hun er lige kommet hjem fra ferie i Spanien.
"Tillykke med fødselsdagen verdens bedsteveninde" siger hun
"Tusinde tak" siger jeg og rejser mig, vi giver hinanden et kæmpe kram og så sætter vi os ellers bare og snakker.
Klokken ringer, alle sætter sig på sin plads og vores Norsk lære kommer ind.
"Nå Idag skal vi på et stjerne løb sammen med niende klasse, så i skal i gruppe to og to" jeg hader Norsk, og vores lære Lars.
"Jeg skal dele ud" siger jeg
"Har du fødselsdag" spørg han
"Ja" siger jeg bare
"Jammen tillykke" siger han
"Tak" jeg rejser mig op og begynder at dele ud. Efter jeg har delt ud og vi har spist flødebollerne får vi vores "gruppe" af vide, kan man godt kalde det en gruppe når man kun er 2?
"Gruppe 1 Amalie og Marcus" det tror jeg Amalie har det fint med da hun har et ret så stort chrush på ham.
"Gruppe 2 Magnus og Line"
"Gruppe 3 Laura og Martinus" fedt, gruppe med ham igen, det elsker jeg bare. Mærk ironien.
Vi får resten af grupperne af vide og smutter så ud i gården hvor niende klasserne allerede står. Jeg får øje på Martinus, han smiler til mig og gør tegn til jeg skal komme. Jeg gør som han siger bare så langsomt som jeg overhovedet kan, jeg tror aldrig jeg har gået så langsomt før.
"Hør efter unger" siger niende klassernes lære Marianne
"Stjerneløbet er i hele byen, i har hentet en app på jeres telefon som viser vej, ingen af jer har den samme rute eller samme spørgsmål. I skal være til bage til skolen senest kl 13.00 så mødes vi inde i hallen og siger farvel og god sommerferie"
Jeg tager min telefon frem og går ind på appen, vi begynder stille at gå mod vores første post, der er en meget akavet stilhed i mellem os.
"Ej det her er simpelt hen for akavet" ja så dum er jeg, men det fløj bare ud af min mund.
"Ja faktisk" siger Martinus og griner lidt.
"Forresten tillykke med fødselsdagen" siger han
"Tak" siger jeg og smiler.
Vi kommer til vores første post og læser den op.
"Hvad er navnet på skoleinspektøren" læser jeg op
"Henrik Larsen" siger Martinus
"Okay" siger jeg skriver svaret ned. Vi går videre mod næste post.
"Laura må jeg spørge dig om noget?" Spørg Martinus efter ca 2 minutter i stilhed
"Ja?"
"Hvorfor hader du mig?" Spørg han
"Altså jeg hader dig ikke, jeg kan bare ikke fordrage dig, det er ikke det samme, men den teori er ved at forsvinde, du er faktisk ret cool" siger jeg, ja jeg ved det, jeg siger ting lige ud.
"Men hvad har jeg gjordt siden du har hadet mig?" Spørg han, hvad skal skal jeg svare, han har jo ikke gjordt noget?
"Ehm... det ved jeg faktisk ik?" Siger så, han griner bare kort af mig. Han er sku meget sød, ved i hvad jeg tørre sku godt at indrømme jeg er forelsket i ham.. ej det er sku os lidt mærkeligt at jeg kan gå fra at hade ham til at bære forelsket i ham. Men man vælger jo ikke selv.
"Laura?"
"Mmh" svare jeg
"Jeg kan altså virkelig godt lide dig" siger han, ej den havde jeg sku ikke set komme. Mærk ironien igen.
Jeg begyndte bare at smile, han indrømmede lige at han kan lide mig.
Jeg stopper op.
"Hvad er der?" Spørg han forvirret
"Ehm.. vi er noget til posten" siger jeg og griner, han griner med mig, hans grin er sku ret sødt.Vi har nu været igang med stjerne løbet i Knap 1 time og vi er blevet færdige. Vi er på vej tilbage mod skolen, jeg går lidt foran Martinus. Jeg mærker nogen tage fat i min arm hvilket får mig til at kigge tilbage, det er Martinus, hvem ellers?
"Laura?" Spørg han, jeg ved ikke hvor mange gange han har sagt det idag, eller det er faktisk kun anden gang.
"Jaer?" Siger/spørg jeg forvirret.
Han siger ikke noget, men kommer bare tættere på mig, vi kommer tættere og tættere sammen.
5 centimeter
4 centimeter
3 centimeter
2 centimeter
1 centimeter
0,5 centimeter
Og mere når jeg ikke at tænke før vores læber rammer hinanden, jeg bliver først lidt overrasket, men kysser hurtigt med. Vi kysser i ca 15 sekunder før jeg trækker mig. Han har vildt bløde læber.
"Laura?" Siger han, se nu gør han det igen.
"Kan du ikke starte med at sige noget andet end Laura" siger jeg og griner lidt
"Du er min første kys, og det var alt hvad jeg ønskede" siger han, jeg kan ikke lade vær med at smile, hvorfor er han så sød, måske har jeg bare ændret mig, måske er han ikke så slem, eller han er ikke slem. Jeg giver ham et hurtigt kys igen og går videre med ham ved min side. Det er lidt besværligt at kysser ham da han er højre end mig.
Vi kommer tilbage til skolen og går ind i hallen. Vi holder afslutning og siger farvel.
"3,2,1 SOMMERFERIE" råber alle i kor og alle spurter ud af hallen. Endelig sommer ferie og nu er jeg på vej hjem sammen med Ida. Lige da vi skal til at gå ud af gården mærker jeg en hånd på min skulder, jeg vender mig om og ser Martinus, jeg smiler.
"Ehm., jeg tænkte på om du havde lyst til at lave noget en dag?" Spørg han
"Det kan godt være" siger og vender mig om, jeg går videre med Ida og hele vejen smiler jeg og har det sjovt med Ida. Da vi kommer hjem holder vi egenligt bare min fødselsdag hvilket er mega hyggeligt.Så kom der lige et nyt afsnit, håber i kan lide det. Nu fik Martinus lov til at kysse hende. 1430 ord sådan!
YOU ARE READING
~I Need You~
FanfictionHej, jeg hedder Laura. Jeg er 12 år gammel, jeg bor i Norge, i en lille by som hedder Trofors, og nu tænker du sikkert Woaw hun går på skole med Marcus & Martinus, ja det gør jeg. Det er bare ikke så fedt som du måske tror. Mildt sagt kan jeg ikke f...