Okula yürüyerek gittiğim için kulaklıklarım her an yanımdaydı. İnsanlarla muhattap olmamak için müzik dinlemeye başladım.
George ile karşılaşmamak için farklı yollardan okula gidiyordum. Onu görmek şu an istediğim en son şeydi.
Bilinmeyen numara: ne dinliyorsun
Kafamı anında kaldırdım ama çevremde kimseyi göremedim. Bu olaydan gerçekten nefret ediyordum.
Chloe: Issues
Bilinmeyen numara: günaydın bu arada
Chloe: günaydın bebeğim
Telefonu cebime koyduktan sonra okula girdim. İnsanların bakışları bende yoğunlaşırken George ile göz göze geldiğimizde gözlerimi devirdim.
Sınıfıma ilerlerken beni biri durdurdu. George.
"Günaydın yok mu?"
Piç gibi sırıtırken elimi çektim.
"Sana mı? Hayır."
Tekrardan sınıfa ilerlerken George'un arkamdan geldiğinin farkındaydım.
Justin ve grubunun sınıfın önünde durduğunu görünce güldüm. Gerçekten mi?
"George takip etmeyi keser misin? Sınıfına dön."
Dediğimde beni kendine çevirdi.
"Böyle davranma Chloe. Hatamın farkındayım."
Güldüm. Gerçekten içten bir şekilde güldüm.
"Ne güzel, hayat dersi olmuştur."
Bu sefer arkamdan gelmediğini biliyordum. Sınıfın kapısını kaplayan yakışıklı çocuklarda gezdirdim gözlerimi. Hepsi aynı ifade ile bana bakıyordu.
"Çekilirseniz geçeceğim?"
Kaşlarımı kaldırdığımda esmer olan çocuk yavaşça kapının önünden çekildi.
"Teşekkürler."
Sınıfa girerken birinin kolu omzuma sürtündü, kafamı hızlıca o tarafa çevirirken Justin olduğunu gördüm.
Parfümü burnuma gelen en güzel koku olabilirdi. Daha fazla onu ve kokusunu düşünmeden en arka sıraya geçtim. Derslerde uyuyacaktım.
-
Bilinmeyen numara: Chloe
Bilinmeyen numara: okulda mısın
Chloe: evet
Chloe: fizik sınıfında en arka sırada uyuyorum
Chloe: bir sorun mu var?
Bilinmeyen numara: bir kaç kişi George'un seni aradığını söyledi
Bilinmeyen numara: sebebini bilmiyorum ama dikkatli ol
Chloe: dikkatli ol diyeceğine beni sen koru
Chloe: olmaz mı?
Bilinmeyen numara: üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad reputation / jb
Fanfiction"Seni senle tanımak istiyorum, başkasının anlattığı ile değil."