Pazartesi okula gittiğimde hiç iyi şeyler olmamıştı.
Geçen sene hiç sevmediğim, beni Justin'i sevdiğimi söyleyerek rezil eden kız geri dönmüştü.
Courtney.
Kendisi Justin'e sırılsıklam aşıktı ve eminim ki çocuğu bu durumdan bezdirmişti. Bana neden bulaştığını çok hatırlamasamda, uyarı alması üzerine okul değiştirmişti. Neden geri döndüğü hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Kızıl saçları ve yeşil gözleri vardı. Gayet iyi bir fiziğe sahip olmakla birlikte herkes tarafından sevilirdi.
Şu an ise yaptığı tek şey Justin'in dibinden ayrılmamaktı. Onları uzaktan izlememe rağmen Justin'in bıkkın bakışlarını çok net görüyordum.
"Senin eski düşmanın dönmüş."
Duyduğum ses ile arkamı döndüm. Sarı saçlı ve gözlüklü bir kız arkamda duruyordu.
"Sen kimsin?"
Ona cevap verdiğimi anladığında hemen gülümsedi ve elini uzattı.
"Jade."
"Chloe."
Kız gerçekten samimi birine benziyordu.
"George'dan ayrılarak iyi yaptın Chloe. Belki söz hakkı bana düşmez ama senin gibi bir kızı kullandığını herkes biliyordu."
"Bilmeyen bir ben vardım sanırım?"
"Sana bunu söylemişti," dedi ama kimden bahsettiğini anlayamadım.
"Kim?"
"Her neyse, gitmem lazım. Tanıştığımıza memnun oldum. Eğer yemekte seni görürsem yanına gelirim."
Bilinmeyen numara: bir gün daha nasıl berbat olabilir
Chloe: katılıyorum
Bilinmeyen numara: Courtney ile karşılaştınız mı?
Chloe: hayır
Chloe: karşılaşsak zaten tüm okul farkında olurdu
Chloe: şu an gözü Justin'den başkasını görmüyor ki
Bilinmeyen numara: tanrım hala Justin'e mi aşık?
Chloe: kızda ki azim ve inanç:D
Chloe: Justin ona bakmayacak
Bilinmeyen numara: nereden biliyorsun?
Chloe: bakışlarından anlayabiliyorum
Bilinmeyen numara: bunu zannetmiyorum
Bilinmeyen numara: her erkek Courtney'den hoşlanır
Chloe: herkesin aksine ben Justin'in insanları dış görünüşüyle yargıladığını düşünmüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad reputation / jb
Fanfiction"Seni senle tanımak istiyorum, başkasının anlattığı ile değil."