2011
Ma intorc de la liceu. Stiu am 14 ani si sunt in clasa a 12-a. Se pare ca sunt un copil geniu si in loc sa fac clasele de la 1 -4 am trecut in a 5-a,iar notele mele sunt 10. Nu e tare sa fi cea mai mica din clasa. Toti colegi mei sunt mai inalti decat mine si ma tachineaza mereu pana doamna profesoara ne aduce testele. Atunci nu mai zic nimic. Intru in casa. Mama si tatal meu vitreg se cearta asa cum o fac in fiecare zi. Uneori cred ca uita ca sunt si eu de fata atunci se cearta. A devenit parte din rutina,dar ziua asta este diferita. O simt.
-Gaseste-ti un loc de munca!tipa mama
-Dar am unul.
-Lenevind pe canapea toata ziua nu se pune!
El isi scoate pistolul pe care a jurat ca l-a aruncat si o tintea pe mama. In acel moment imi las ghiozdanul pe jos si ma ascund dupa un perete. Mama a ramas pe loc. Nu imi pot imagina prin ce trece.
BOOM!!!
Ies din ascunzatoare si o vad pe mama pe jos plina de sange. Ma apropri de ea. Ochii imi erau inlacrimati. Nu imi venea sa cred. Am locuit in ultimii 10 ani cu un criminal.
-Trebuie sa ma ajuti sa curatam aceasta ,,mizerie,, . Misca-te! Nu am toata ziua.
-O sa regreti ca ai facut asta.
-Cum? Tu, esti o fetita fricoasa care este neputincioasa in fata unui oponent ca mine.
Eu iau un prosop cu care ii apuc pistolul si il indrept spre capul lui.
-Acum mai sunt fricoasa?
-Da, pentru ca nu ai curaj.
Eu il impusc in cap. El cade langa mama. Nici nu merita sa stea langa ea. Timpul se scurge. Singurele lucruri pe care le iau sunt piscolul, niste gloante,toti banii pe care mama ii are in portofel,adica o bancnota de 100 de dolari si o poza cu mine si mama. Ies din spatele casei si ma fac nevazuta. Merg de mai multe zile. Dintr-o data apare o limuzina in fata mea. Din ea iese un domn imbracat in costum.
-Kyra Lobo, tatal tau mi-a ordonat sa te aduc sa il vezi.
-Ce tata nu incearca sa i-a contact cu copiii lui. Un asemenea barbat nu poate fi numit tata.
Din limuzima iese un domn de aproape 40 de ani.
-Iti dau dreptate, dar nu cred ca eu nu am dreptul sa imi spun varianta mea a povesti.
-Sa ghicesc. Esti un mafiot si atunci cand mama a aflat te-aparasit.
-Este pe aproape. Sunt unul dintre cei mai cautati criminali din lume.
-De ce ar fi benefic pentru mine sa stau cu tine?
-Am aflat ce s-a intamplat si imi pare foarte rau, dar sunt in acelasi timp mandru de tine pentru ca este clar ca semeni cu mine si ai potential sa devi o criminala celebra.
-Dar nu vreau sa fiu o criminala. A fost o greseala.
-Din pacate in lumea asta greselile ca asta trebuie pedepsite. Daca vi cu mine o sa ma asigur ca esti in siguranta si mereu ii trimitea bani mamei tale ca tie sa nu iti lipseasca nimic.
-Bine,vin cu tine,dar vreau un test ADN sau daca ai o copie a certificatului meu de mastere.
-Esti la fel ca mama ta.
Intram in limuzina si mergem spre casa tatalui meu.
CITEȘTI
Criminală din greșeală
AcciónKyra tocmai si-a impuscat tatal vitreg dupa ce el i-a omorat mama chiar in fata ei. Aceasta acum a ramas singura si nu avea nimic la ea decat pistolul,niste gloante si o bacnota de 100 de dolari. Nu putea sa se angazeze pentru ca are doar 14 ani. In...