Capitol 8

103 9 0
                                    

Perspectiva Kyra

Toate astea se întâmplă din cauza lui Cristian. Dacă nu stăteam la povești nu ne-ar fi găsit agenţii FBI. Noi suntem pe bancheta din spate.

-Toate astea se întâmplă din cauza ta.spun eu

-Și eu care credeam că ţi-a mâncat pisica limba.spune Cristian

Ajungem la sediul FBI. Eu și Cristian suntem duși în camere separate. Eu mă așez pe scaun. În cameră intră un bărbat brunet îmbrăcat în costum.

-Ști de ce ești aici,nu-i așa?

-Am greșit și acum trebuie să fiu judecată. Dar nu îmi știu acuzaţiile?

- Eu cred că le ști foarte bine.

-Da. Am omorât 35 de oameni.

-Ai omorât 150 de oameni și sunt sigur că ai mai omorât și alte persoane.

-Așa e,dar nu spun nimic până când nu apare niciun cadavru sau un avocat.

-Spune-mi unde sunt! Sunt sigur că nu ști cum este să pierzi pe cineva pe care îl iubești.

-Și eu am pierdut pe cineva. Am pierdut-o pe mama acum 6 ani. Îmi lipsește foarte  de mult.

-Atunci de ce faci asta?

-Omoratul oamenilor pentru mine este la fel ca respiratul. Atat de usor e.

-Asta nu schimbă faptul că ai omorât atâţia oameni.

-Știu. Acum este timpul ca tu să-mi dai aceste cătușe jos. O să am semne.

-Le meriti. 

Telefonul lui suna. El isi ia telefonul din buzunar si nu raspunde.

-Cine era? il intreb eu 

-Mama mea.

-Ar trebui sa vorbesti cu ea.

-Suntem certati.

-Stiu ca nu o  sa ma asculti, dar eu o sa iti spun. Nu irosi timpul pe care il ai cu mama ta. Nu se stie niciodata ce se va intampla maine. As da orice ca sa mai am o singura zi cu mama.

-Nu ma gandeam ca o criminala poate fi asa.

-Dar ce credeai? Ca o sa fiu tatuata pe tot corpul? 

-Majoritatea așa sunt.

-Pentru că ele sunt și motocicliste. Eu sunt o criminală care nu se teme dacă o va recunoaște o persoană.

-Nu vreau să te contrazic. Acum trebuie să te duc în celulă.

-Dacă trebuie.
Cătușile mele cad la pământ.

-Cum ai făcut asta?

-Am mâinile mici și alunecoase.

-Și vroiai să ţi le dau jos.

-Vreau multe lucruri și mereu le primesc. Credeam că ai experienţă cu criminali? Te comporţi ca un începător.


Criminală din greșealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum