Dupa ce am securizat casa este timpul sa merg dupa premiul meu. Daca intreaba un politist ceva este in legitima aparare. Ies din casa si merg la motocicleta mea. Imi pun casca, iau cricul si dusa am fost.
Fericirea mea nu dureaza decat un kilometru. Fac pana si incepe ploaia. Nu este ziua mea norocoasa. Imi parchez motocicleta si o las acolo. Cred ca cariera mea e motociclista s-a terminat. Daca mi se strica si tocurile sunt terminata.
Acum ca ma gandesc o plimbare prin ploaie nu strica. Daca nu se opreste ploaia va trebui sa aman premiul pentru maine dupa ce beau un pahar cu martini. Vorbind de martini... Caut in geanta mea care are mereu o sticla de martini pentru urgente. Bingo! Am gasit sticla si incep sa beau din ea. Termin de baut si merg spre casa.
Ajung in fata casei mele. Trec pe langa o masina foarte familiara. A cui o fi? Asta nu conteaza. Sunt in fata usii. Caut in geanta cheia.
-Asta cauti? intreaba o voce
Eu ma intorc si il vad pe Cristian. Are de dat multe explicatii. El tinea in mana un set de chei de la casa mea. Sigur si-a facut o copie.
-Ai de dat niste explicatii.
-Stiu. Din acest motiv sunt aici pe ploaie si se pare ca amandoi suntem uzi leoarca si daca nu intram in casa o sa racim.
-Poate tu. Cine m-a pus ca tinta pe acea lista? Eu suspectez pe cineva, dar vreau sa aud si varianta ta.
-Mai bine am intra in casa.
-Dupa ce imi spui.
-Eu te-am pus pe acea lista ca apoi sa pot sa fac pe eroul in fata ta.
-Pentru asta nu mai intri in casa.
Eu intru in casa si inchid usa.
PERSPECTIVA CRISTIAN
Stiam ca va face asta. Eu ma urc la volanul masinii mele si conduc spre casa. Pe drum ma suna Andrew. Imi pun telefonul pe suport si il pun pe speaker.
-Buna, Andrew!
-Buna, Cristian! Cum merge planul? Bine sau rau? Trebuie sa imi spui. Toti baietii ard de nerabdare ca sa afle.
-Imi trebuie alt plan, daca continui cu asta o sa ajung in spital.
-Siguranta este pe primul loc. Sa nu uiti asta.
-Sunt adult. Cum ai putea sa crezi asa ceva?
-Pentru ca iti pierzi mintea atunci cand faci planuri de cucerit fete sau o fosta asa cum esti acum.
-Ai dreptate.
-Acum ce faci ?
-Conduc si ma gandesc la o nou plan. E clar ca nu o sa reusesc niciodata sa fiu erou in fata ei.
-Dar criminal? Pana la urma asta esti si esti cel mai bun la asta. Orice criminal bun are un partener sau partenera.
-Da-mi un exemplu.
-Joker si Harley Quinn.
-Dar Harley era mai mult iubita lui Joker.
-Ar fi aceeasi situatie, dar tu nu ai o iubita.
-Ai dreptate. Ce sugerezi din asta?
-Kyra dupa ce ai facut este furioasa pe tine si nu vrea sa te vada mai mult decat este necesar. Daca o nominalizezi regina ta prin acest rang va fi obligata sa stea aproape non-stop langa tine fie ca ii place sau nu. Asta este oportunitatea ta ca sa o recuceresti si poate sa o ceri in casatorie asa cum planificai, dar toti stim ce s-a intamplat.
-Da. Trebuie sa inchid. Pa!
-Pa!
Ajung acasa si primul lucru pe care il fac este sa ma arunc in pat. In cateva secunde ajung in lumea viselor.
CITEȘTI
Criminală din greșeală
AksiKyra tocmai si-a impuscat tatal vitreg dupa ce el i-a omorat mama chiar in fata ei. Aceasta acum a ramas singura si nu avea nimic la ea decat pistolul,niste gloante si o bacnota de 100 de dolari. Nu putea sa se angazeze pentru ca are doar 14 ani. In...