Dis de dimineata ma trezesc si imi pun capsunile in blender. Pun capacul, apas pe buton. Sucul se face, il torn in pahar si il beau.
DING DONG
Deschid usa. Era Cristian cu o sticla de martini la el. Putea sa aduca doua. Stiu ce cont bancar are. Este zgarcit cand ar trebui sa fie mana larga.
-Ce cauti la ora asta? Tu, nu sti ca trebuie sa anunti mai intai? Ce faceai daca nu eram treaza?
-Spargeam usa.
-Daca faceai asta o si plateai.
-Stiu ca nu scap. Stiu toate chestiile astea. Ai uitat ca am locuit 6 luni impreuna? Eu te cunosc cel mai bine din lume.
-Nu am energie si nici chef sa ma cert cu tine la ora asta. Intrebarea este intri sau o sa stai acolo? Spune pentru ca vreau sa inchid usa si sa mananc micul dejun.
-Intru.
Cristian intra. Eu pune sticla de martini pe blatul de la bucatarie.
-Vi cu mine la intrunire?intreaba Cristian
-Nu. Mereu ma plictisesc cand vin.
-Dar de data asta se tine un concurs.
-Care este premiul?
-200.000.000 de dolari
-Sunt ca si ai mei.
Eu merg in camera mea si ma schimb in hainele mele normale. Imi iau poseta cu arme si ma incalt cu pantofi mei cu toc negri.
-De ce stai acolo? Avem un premiu de castigat.spun eu
-Bine. O iau eu inainte si ne vedem acolo.
-Ne vedem acolo.
Merg in bucatarie si imi termin sucul de capsuni.
DING DONG
Cine este de data asta? In ritmul asta nu o sa imi termin micul dejun. Deschid usa. De data asta este Jack.
-Buna, Jack!
-Buna,Kyra!
-Imi spui si mie de ce ai renuntat sa fi regele criminalilor? Asta cred ca a fost cea mai mare prostie pe care ai facut-o.
-Pentru ca in viata exista lucruri mult mai importante decat o pozitie in lumea criminalilor.
-Tot cred ca este o prostie sa faci asta.
-Se pare ca ar trebui sa plec.
Jack pleaca. Merg la motocicleta mea si ma indrept spre premiul meu. Ajung acolo si ma dau cu rimel. Intru in incapere. Am intarziat. Asta e. Bine ca este o lista. O citesc. Apare si numele meu!!!! Sunt terminata. Inca o veste ca asta si sunt terminata. Sigur Cristian stia despre asta. Sigur ca stia. Vroia sa faca pe eroul in fata mea. In fine. Ma intorc acasa si activez sistemul de securitate. Acum doar eu pot iesi si intra. Ar trebui sa tina.
CITEȘTI
Criminală din greșeală
AcciónKyra tocmai si-a impuscat tatal vitreg dupa ce el i-a omorat mama chiar in fata ei. Aceasta acum a ramas singura si nu avea nimic la ea decat pistolul,niste gloante si o bacnota de 100 de dolari. Nu putea sa se angazeze pentru ca are doar 14 ani. In...