Dimineata Cristian se trezeste inaintea mea. Ma imbrac intr-o pereche de blugi si un tricou si cobor scarile. Usa era deschisa si nicio urma de Cristian. Se auzeau niste strigate afara. Ies din casa si ii vad pe Cristian, Miguel si Sierra. Vin si eu langa ei.
-Ce se intampla aici?
-Sierra a fost batuta de el.spune Miguel
-Asta e o minciuna. Miguel, voi doi sunteti in divort. De ce iti pasa daca ea pateste ceva?
-Inca este sotia mea si pana se finalizeaza tot ma voi comporta ca un sot.
-Nu cred ca m-ai crede, dar ce a patit Sierra este opera mea.
-In acest caz Cristian, imi pare rau ca te-am acuzat pe nedrept.
-Nu-i nimic. Kyra, obisnuia sa ma acuze de lucruri si mai serioase.
-Mi-am cerut scuze.spun eu
-Si te-am iertat.
-Kyra, noi doi o sa ne vedem in tribunal.spune Miguel
-Miguel, tu nu ai auzit varianta mea. Crede-ma ca daca Sierra nu intra in casa mea nimic din ce i s-a intamplat nu se intampla. Picioarele ei sunt distruse din cauza Belei si fata este opera mea, care nu se intampla daca nu ma jignea si nu ma enerva.
-Miguel, nu o asculta pe ea. Este o mincinoasa.spune Sierra
-Nu mai mare decat tine si nici nu cred ca o sa te intrec.
Sierra se face rosie la fata. Stiu expresia asta. Trebuie sa fug. O iau la goana cu 40 de km pe ora. Sierra dupa mine. Nu are nicio sansa.
-Vrei o cafea?intreaba Cristian
-Nu crezi ca ar trebui sa le despartim pe fete.
-Kyra castiga. Nu am niciu dubiu.
-Sierra va castiga.
-Este evident ca amandoi suntem barbati cumsecade. Nu trebuie sa facem scandal, dar Kyra o va bate mar pe Sierra.spune Cristian
-Facem pariu.
-Da. Pe cat?
-1 milion.spune Miguel
-1 miliard.
-Joci dur. Respect asta. Daca Kyra castiga iti dau cazinoul si nu o sa ma mai vezi pe mine sau Sierra vreodata.
-S-a facut.spune Cristian
-Acum trebuie doar sa asteptam.
Apar eu cu un ochi vanat. Sierra era in urma mea.
-Ce ai patit?intreaba Cristian
-Nimic grav. Trebuie s-o vezi pe Sierra.
Vine si Sierra cu toata fata plina de sange. Mainile si picioarele erau zgariate. In urma ei lasa o dara de sange.
-Miguel,cheile cazinoului.spune Cristian
Miguel ii da cheile si pleaca cu Sierra.
-Ce prostie ai facut fara sa stiu eu?
-Nu am facut o prostie. Am facut o afacere.
-Bine.
Eu si Cristian intram in cazino si ne jucam cu Bela. Se pace seara. Noi mergem la noul nostru cazino. El era imbracat in costumul negru si avea un trandafie rosu infipt in piept,iar eu eram imbracata in rochia rosie, o pereche de pantofi de toc si data cu ruj si rimel. Se stie ca suntem impreuna. Noi intram in cazino stand la bratul celuilalt. Toata lumea stia ca au venit noi sefi.
CITEȘTI
Criminală din greșeală
AcciónKyra tocmai si-a impuscat tatal vitreg dupa ce el i-a omorat mama chiar in fata ei. Aceasta acum a ramas singura si nu avea nimic la ea decat pistolul,niste gloante si o bacnota de 100 de dolari. Nu putea sa se angazeze pentru ca are doar 14 ani. In...