Cristian intra in cazino si isi toarna in pahar de martini. Intru si eu si il vad.
-Parca ziceai ca nu mai bei.spun eu
-Sarbatoresc in avans ca si tine.
-Este o singura problema.
-Care?
-Eu mi-am propus sa nu mai beau.
-Trebuie sa stau cu ochii pe tine ca pe butelie.
-Si eu la fel cu tine.
-Ce faci cu cainele?
-Tu, sa-mi spui. Este cainele tau.
-Eu am vrut un copil si tu mi-ai luat un caine.
-Tu, nu esti o persoana responsabila ca sa ai grija de un copil si pentru inceput ti-am luat un caine, care este al nostru. Daca ma lasi pe mine sa am grija de caine singura, sa nu te mai gandesti la niciun copil.
-Avem o intelegere.
Eu si Cristian ne strangem mana.
-Sa vedem cat de bine ai grija de Bela.
-I-ai dat nume fara sa ma consulti?
-Nu. Asa ii spunea crescatorul si mi-a placut numele.
-Daca Bela este ,,copilul,, nostru inseamna ca noi trebuie sa ne casatorim.
-Parca iti trebuiau cateva luni ca sa ma recuceresti si sa ma ceri de sotie?
-Dar eu sunt pe viteza maxima.
-Ramane de vazut.
-Iti voi face o propunere pe care nu o sa o poti refuza.
-Sunt numai ochi si urechi.
-Sa facem o crima impreuna ca pe vremuri.
-Cristian noi avem o nunta de organizat in mai putin de o saptamana. Nu am timp sa fac nicio crima cu tine desi imi doresc asa de mult.
-Vreau un raspuns in mai putin de o ora. Cel care ne plateste vrea ca treaba sa fie facuta azi.
-Atunci putea sa puna el mana pe un pistol si sa impuste acea persoana. Nu am degand sa imi irosesc timpul. Sigur cel care ne-a angajat este un las.
Un barbat intra in cazino fara ca eu sa il aud.
-Ar trebui sa te uiti in spatele tau.
Eu ma intorc si vad un barbat musculos, de 1.80, par brunet, inceput de barba si cu ochelari de soare. Sunt cu 5 centrimetri mai scunda decat el. Cristian este cel mai inalt dintre toti trei pentru ca el are 1.90. Nici acum nu stiu ce a facut ca sa fie asa de inalt.
-Va pot ajuta cu ceva?
-Cred ca avem o problema.
-Care? Nu v-am vazut in viata mea. Poate aveti cu Cristian.
-Kyra, el este cel care ne-a angajat.
-In acest caz vreau avansul.
Eu intind mana.
-Nu primesti niciun ban.
-Atunci va rog sa plecati pana cand lucrurile nu devin urate.
-Bine.
El pleaca.
-Trebuia sa il fac prost.
-Kyra, in ritmul asta o sa iti creezi probleme.
-Dar imi lipseste adrenalina.
-Si mie imi lipseste, dar vom invata sa traim fara adrenalina.
-Poate in acelasi univers in care tu ai o echipa de fotbal.
-Poate ca tu nu ma iei in serios, dar in viitor o sa avem multi copii.
-Vom vedea. Nimeni nu poate prezice viitorul.
-Pana la urma ar trebui sa incepem sa aranjam locul asta ca sa putem tine nunta aici.
-Ai dreptate.
Eu si Cristian incepem sa aranjam cazinoul. Bela statea langa noi si intorcea capul pentru ca nu isi dadea seama ce facem.
-Kyra, ai rezolvat cu tortul.
-Da. O sa fie livrat cu o zi inainte de nunta.
-Bine de stiut.
Trec cateva zile. Este timpul sa se tina petrecerea burlacilor si a burlacitelor. Acum este ocazia mea sa o cunosc pe mireasa. Daca Cristian le-a facut cunostinta sigur este blonda.
Acum este momentul adevarului. Pe usa intra Andrew cu logodnica lui, Mary, o veche prietena. Ea este putin mai scunda decat Andrew, blonda asa cum mi-o aminteam, cu ochi caprui si cu zambetul pe buze. La imbracaminte nu pot sa imi dau cu parerea pentru ca ea este imbracata mult mai feminin decat m-as imbraca eu vreodata. Ma surprinde faptul ca nu poarta tocuri. Eu sunt nedespartita de tocurile mele.
-Buna, Mary!
-Buna, Kyra! Ce mult a trecut decand nu te-am vazut.
-Si eu cred la fel. Ar trebui sa povestim totul la un pahar de vin. Prin asta ma refer ca tu vei bea.
-De ce nu bei?
-Incerc sa ma las sau in cazul de fata sa rezist mai mult decat Cristian.
Baietii au plecat. Eu si Mary ne asezam pe canapea. Amandoua tineam in mana un pahar de vin. Al meu era plin cu apa minerala, iar al lui Mary cu vin rosu. Bela vine in poala mea.
-Cristian va facut lipeala?
-Da. Este un adevarat cupidon.
-Unul care nu isi poate rezolva propriile probleme romantice.
-Va gasi planul potrivit.
-Ce ai mai facut inafara ca te-ai logodit cu Andrew?
-Nimic nou. Fratele meu mi-a spus ca a angajat pe cei mai buni din domeniu, dar nu i-a placut de atitudinea partenerei lui.
-Cred ca eu sunt aceea. Pana la urma sunt cea mai buna in domeniul crimelor.
-Fratele meu este o persoana pretentioasa.
-Va veni la nunta?
-Da. De ce?
-Va trebui sa fiu intr-o dispozitie buna maine ca sa nu fac scandal la nunta ta sau alte lucruri.
Eu si Mary stam de vorba toata noaptea pana cand adormim pe canapea.
CITEȘTI
Criminală din greșeală
AcţiuneKyra tocmai si-a impuscat tatal vitreg dupa ce el i-a omorat mama chiar in fata ei. Aceasta acum a ramas singura si nu avea nimic la ea decat pistolul,niste gloante si o bacnota de 100 de dolari. Nu putea sa se angazeze pentru ca are doar 14 ani. In...