Capitol 9

111 9 0
                                    

   După ce am terminat cu interogatoriul am fost escortată spre o celulă până când va începe procesul. Cristian a fost pus în celula de lângă mine.
     Suntem neajutoraţi. Niște șoareci prinși într-o capcană. Peste puţin timp o să ne spună ceva.

-Acum este momentul în care ar trebui să ai o idee care să o ne scoată de aici.spune Cristian

-Nu pot să fac nimic fără geanta mea. Nu pot să fac nimic.

Agentul care m-a interigat vine în faţa noastră. El avea un zâmbet larg. Îi plăcea să ne vadă lipsiţi de putere. Acel zâmbet o să dispară.

-Acel zâmbet va dispărea.

-În visele tale.

-O să ne spui ceva util sau o să te cerţi cu Kyra?

-Dacă voi scăpa de gura ei.

-Nici nu am început.

-Veţi fi judecaţi împreună pentru că a-ţi făcut toate crimele împreună.

-Pot să merg acasă ca să mă îmbrac în costum?întreabă Cristian

-Nu.

-Ce păcar. Are niște costume foarte frumoase. Poate ţi-ar putea da unul ca să ne scoţi de aici.spun eu

-Eu nu iau mită.

-Asta spun toţi până să vadă suma.

-Nu vreau banii tăi.

-Ești fiţos ca Cristian.

-Poftim?

-Nu o să repet.

-Poţi să spui ce vrei.

Agentul deschide celula mea și îmi pune cătușile, după i le pune și lui Cristian. El ne conduce până în sala de judecată. Eu și Cristian suntem puși lângă avocata noastră. Ea este cea mai bună din domeniu, dar cea mai mică sentinţă pe care am putea să o primim este inchisoare pe viaţă. Sigur nu o scăpăm de aici pe ochi frumoși. Prima care este chemată sunt eu.

-Sunt nevinovată. Este o neînţelegere.

- Noi nu facem greseli.

-Toti facem greseli.

-Am gasit ADN-ul vostru  la locul unei crime comise de tine si Cristian. 

-Mi se face rau.

-Si pentru ca crimele au fost facute in acelasi mod ne-am dat seama ca este vorba de aceeasi suspecti. Ce nu ne-am putut dadea seama este rolul fiecaruia, dar in cele mai multe cazuri barbatul face treaba murdara si femeia conduce masina intr-un cuplu criminal.

-Poate ca atunci eram impreuna, dar mereu veneam fiecare cum puteam. 

-Iti dai seama ca ce spui o sa ne afecteze pe amandoi?intreaba Cristian

-Eu doar le spun unde au gresit.

-Doamna Lobo, la fata locurilor nu s-au gasit urmele unul vehicul diferit. De ce?

-In primul rand sunt domnisioara. La fata locurilor nu s-au gasit urmele ale altui vehicul pentru ca eu inainte de o crima mereu beau o sticla de martini si din cauza asta merg pe jos. Siguranta este prima. 

-Asta explica sticlele de martini gasite la locurile crimelor.

-Altceva? V-as putea raspunde la atatea intrebari, dar urmeaza sa fiu trimisa la inchisoare si daca ajung acolo nu o sa aflati nimic. 

-Nu ne poti santaja. Suntem justitia.

-Atunci de ce unul dintre agenti vostri a luat mita. Ar trebui sa va ocupati de asta si dupa de mine si Cristian. 

Eu merg la locul meu de langa Cristian. Acum este randul lui.

-Eu nu spun nimic. 

-Vei fi inchis pana cand o sa fi dispus sa vorbesti.

Cristian vine in fata mea.

-Nu trebuia sa spui nimic ca mine.

-Dar eu nu sunt tu. Noi suntem ca ing si yang. Suntem diferiti.

-Dar fiecare are o parte din celalalt. Vom primi aceasi sentinta pentru ca amandoi am jucat acelasi rol. 

-Daca nu erai tu eu eram o traficanta de arme  si probabil cazierul meu nu era asa de mare.

-Atunci de ce ai spus da?

-Pentru ca vroiam sa imi schimb domeniu.

Pe Cristian il escorta pana la celula lui.

-Domnule judecator, este o sansa ca eu si Cristian sa fim pusi sub arest la domiciliu? Va dau cuvantul meu ca nu o sa incercam sa evadam.

-Nu conteaza ca iti dai cuvantul. Esti una dintre cele mai cautate persoane din lume. Nu o sa scapi asa usor.

-Inseamna ca ochii frumosi ies din discutie. 

-Da, dar va pun sub arest la domiciliu.

-Inseamna ca putem pleca.

Eu si Cristian plecam si ne indreptam spre casa mea. Ajungem acolo si primul lucru pe care il fac este sa deschid frigiderul.

-Nu pot sa cred iti este foame in aceasta situatie.spune Cristian

Eu inchid frigiderul.

-Ca sa sti, cautam o sticla de martini.

-Vom locui din nou impreuna.spune Cristian

-Nu iti face sperante. O sa devin o persoana disparuta in cateva zile si fiecare va putea sa faca ce vrea. 

-Unde o sa te duci? Toata politia te supravegeaza non-stop. Nu poti sa faci nimic. 

-Dar vreau sa ma duc in Spania. M-as integra perfect pentru ca seman leit cu mama. Singura diferenta dintremine si mama este ca nu imi este frica sa folosesc o arma. Te-as lua si pe tine cu mine, dar se vede ca ai alte planuri despre care nu mi-ai spus.

-Daca tu mergi in Spanie, eu merg in Italia.

-Daca fiecare merge pe drumul lui asta inseamna ca probabil nu o sa ne mai vedem niciodata.spun eu 

-Asta ai spus si atunci cand m-ai prins inselandu-te si uite ca nu s-a intamplat cum ai vrut.

-Pentru ca lucram impreuna. Te vedeam aproape in fiecare zi fie ca imi placea sau nu.

-Imi amintesc acea noapte perfect. Pacat ca nu a mers scuza ca am fost beat.

-Nu ma vedeai pe mine cu alt baiat atunci cand eram beata. Daca vrei sa putem trai in pace si armonie va trebui sa existe niste reguli.

-Kyra, regurile sunt facute ca sa fie incalcate. Amandoi stim asta foarte bine.spune Cristian

-Nu in casa mea. Maine dimineata o sa le decidem impreuna. Nu vreau ca pe urma sa te plangi ca nu iti convine.

Eu merg in camera mea. 

-Kyra, eu unde o sa dorm?

-Ai toata canapeaua.

Cristian ia cea mai mare perna pe care o gaseste si se culca pe canapea.
















Criminală din greșealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum