Capitol 19

104 7 0
                                    

       Dupa 11 ani. 

   Eu si Cristian avem doi baieti gemeni,Derek si James de 10 ani si o fetita, Isabel de 5 ani. Totul merge bine. Ne-am mutat intr-o casa de lux. Cazinoul a devenit sediul nostru. Anii nu si-au pus amprenta pe mine si pe Cristian. Suntem la fel cum aim fost mereu.  Derek seamana leit cu mine si James cu Cristian. Se vede cine seamana cu cine. Isabel seamana cu mine, dar nu si la personalitate. Cristian inca spera sa aiba o echipa de fotbal, dar pana atunci ii antreneaza pe James si Derek. Am inceput sa traim o viata dubla. Ziua parinti, seara sefii crimelor. Sierra nu ne lasa in pace, dar o sa o pateasca cu prima ocazie. 

    Eu si Cristian i-am adormit pe copii si mergem la cazino. De data asta eu nu m-am imbracat elegant, dar Cristian s-a imbracat in costumul lui negru. Daca te uiti la noi nici nu iti dai seama ca suntem casatoriti sau ca am venit impreuna. Intram in cazino. Miguel s-a impacat cu Sierra. Nu stiu de ce. Ea continua sa se uite la barbati. Sigur este din cauza averii pe care o are Miguel, dar nu ma bag in familia altora prea mult. Cristian se duce in biroul lui unde il asteapta ceilalti asociati ai lui. Sierra si cu mine stam fata in fata. Niciuna dintre noi nu vrea sa ne batem in fata unui public. Trecem una pe langa alta.

-Kyra, ai niste copii minunati. Pacat ca ii vei pierde atunci cand o sa ma casatoresc eu cu Cristian.

-Nu ai reusit a te mariti cu el in 11 ani si crezi ca o sa reusesti acum?

-Da.

-Nu cat timp eu respir. Mai bine ti-ai vedea de viata cu sotul tau pentru ca inca 10 ani fara un copil si sigur o sa divorteze de tine pentru una care vrea sa aiba copil cu el.

-Mai bine am muta aceasta discutie afara.

-Bine.

Eu si ea mergem in fata cazinoului.

-Sa sti ca de data asta mi-am facut temele. Stiu totul despre tine. 

-Bravo tie! Nu ti-ai facut temele in 11
ani si ti le faci acum. Spune-mi ce mai sti! Sunt foarte curioasa.

-Stiu cum ai trait pana sa ajungi in lumea asta. Ai terminat liceul atunci cand unii il incepeau. Foarte impresionant. Meriti niste aplauze pentru asta, dar nu ai mai mers la facultate. Nu ma mira. Mama ta nu a fost cine stie ce.

-Cine ti-a dreptul sa vorbesti despre mama?

Eu scot pistolul si o impusc.

-De ce am așteptat atât de mult să fac asta?

Sierra cade la pământ. O baltă de sânge se formează în jurul Sierrei. Eu intru în cazino. Cristian bine împanicat lângă mine.

-Ce ai făcut?

-Am făcut ce trebuia să fac demult.

   Eu mă duc acasă. Următoarea zi. Eu și Cristian pregătim micul dejun. Cei mici vin imediat și încep să ne ajute. Vreau să fim mereu fericiţi. După ce mâncăm, băieţii se duc în curte să se joace fotbal. Isabel se joacă cu păpușile.

-Lui Isabel i-ar trebui o soră mai mică.spune Cristian

-Una este destul!spun Derek și James în cor.

-Dacă știam că ar fi o tragedie nici nu aș fi spus.spune Cristian

-Tati, nu-i asculta pe ei. Ei nici măcar nu se joacă cu mine.

Auzind asta, Derek și James se duc lângă Isabel și încep să se joace cu ea. Eu și Cristian râdem amândoi și le facem o poză.

           SFÂRȘIT





Criminală din greșealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum