E ultima oară când plec undeva fără Matteo! Poate că e exagerat de protector dar mă amuză și de asta îl iubesc. Mai devreme un băiat m-a oprit să mă întrebe în ce direcție e parcul și după ce i-am răspuns a plecat pur și simplu. Dacă era Matteo aici ar fi început să țipe la el că vorbește cu iubita lui. Știu că exagerează dar îmi place.
Mă îndrept spre casă și am surpriza să-l văd pe Simon venind spre mine din față. Nu mă pot întoarce înapoi pentru că ar fi evident că îl evit, așa că traversez strada. La un moment dat, mă prinde de mână și mă întoarce cu fața la el.
--- Luna, de ce mă eviți?
--- Păi nu te-am văzut.
--- Te-am și strigat...
--- Muzica era dată la maxim.
--- Nu ai căști în urechi!
--- La dracu! Data viitoare o să am. Acum trebuie să plec, mai vorbim.
--- Luna, stai! --- mă întorc cu fața la el, aruncându-i o privire indiferentă --- Presupun că Ambar ți-a spus deja că simt ceva pentru tine așa că vom putea vorbi despre asta.
--- Da, Ambar mi-a spus. Și chiar sunt curioasă să aflu de ce l-ai ajutat pe Matteo să fie împreună cu mine dacă mă plăceai?
--- Atunci nu simțeam nimic pentru tine. După ce v-am văzut împreună mi-am dat seama că tu ești specială pentru că îl faci să se simtă minunat. Și atunci am început să mă îndrăgostesc de tine.
--- Ai dreptate! Eu și Matteo avem ceva foarte special și nu te voi lăsa să distrugi asta. Dacă îți amintești voi avea și un copil cu el așa că nici nu mă gândesc să-mi distrug familia mulțumită ție.
--- Luna...
--- Eu plec, Matteo mă așteaptă. Mai vorbim. Sper că până data viitoare când ne vedem îți vor veni mințile la loc și te vei împăca cu Ambar. Pa Simon!
Mă întorc cu spatele începând să merg dar el continuă să vorbească.
--- Foarte bine! Grăbește-te să ajungi acasă. Te așteaptă iubițelul să și-o tragă cu tine? --- mă întorc uitandu-mă urât la el.
--- Da! Mă grăbesc să ajung la el ca să ne-o tragem! Pa! --- mă îndepărtez de el cu pași grăbiți. Matteo sigur mă va lua la întrebări fiindcă am stat mult.
CITEȘTI
Our love || Lutteo
FanfictionBăiatul fragă... Scuze, defapt acum e Băiatul meu fragă! La fel de arogant și enervant cum a fost de la început. Dar acum e diferit! I-am văzut o altă latură și tot ce-mi doresc e să rămânem împreună alături de copilul pe care urmează să îl avem. ...