-8-

810 39 14
                                    

--- Fata delivery! Trezește-te! --- Matteo mă scutura pentru a mă face să mă ridic din pat.

--- De ce vrei să mă trezesc așa devreme?

--- E aproape ora prânzului! Ai dormit prea mult!

--- Dar vreau să mai dorm!

--- Și eu vreau să te duc la Jam&Roller.

--- Sunt trează!

Mă ridic repede din pat să mă îmbrac. De o lună de zile mă rog de el să mă ducă să patinez, iar acum aflu că tot ce trebuia să fac era să-l satisfac noaptea! Dacă știam asta, aș fi făcut-o în fiecare zi.

Pista e cam goală. Majoritatea sunt în bar, ocupând toate mesele. Mă uit cu atenție la pista care acum e foarte schimbată. În afară de mine și Matteo, îl văd pe Ramiro patinând cu Gaston, pe Nina vorbind cu Jim și Yam și pe Ambar stând cu Delfi și Jasmin. Din păcate... E și Simon aici. Cred că m-a observat intrând cu Matteo pentru că se uită cam urât la noi.

Matteo se așează jos ca să se încalțe cu patinele. Eu, cum le am deja în picioare, merg să patinez. Simon vine după mine, profitând de faptul că Matteo nu a intrat încă pe pistă.

--- Văd că ești cam atașată de el. --- îmi taie calea făcându-mă să-l ascult.

--- Așa ar fi fost și Ambar cu tine dacă nu o părăseai!

Matteo

Mi se pare că Simon e cam apropiat de Luna decând s-a despărțit de Ambar. Poate e doar în mintea mea. Nu cred că Simon ar face asta. Ambar se așează lângă mine în timp ce mă privea confuză.

--- Matteo, sunt surprinsă că nu ai nicio problemă cu faptul că Simon se apropie de Luna având în vedere ce se întâmplă...

--- Despre ce vorbești Ambar?

Brusc apare Nina care o tot lovește pe Ambar cu cotul și încearcă să o tragă după ea.

--- Cum adică? Luna nu ți-a zis?

--- Ce să-mi zică?

--- ...

Our love || LutteoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum