--- Matteo! Ajută-mă să-mi găsesc geanta.
--- E la tine în mână. Totuși de ce trebuie neapărat să pleci de acasă acum?
--- Ambar are nevoie să vorbească cu mine. Nu o pot lăsa singură. Simon s-a despărțit de ea și e foarte tristă. Vrea să îmi zică ceva important și nu o pot lăsa singură.
--- Bine, du-te. Dar să ai grijă, nu vreau să pățești ceva. --- se apropie de mine vrând să mă sărute dar îl opresc. --- Ce s-a întâmplat iubire?
--- Să nu crezi că am uitat ce mi-ai promis. De o săptămână îmi spui că mă duci la Jam& Roller și tot nu m-ai dus să patinez.
--- Și tu îmi promiți de o săptămână că într-una din nopțile astea mă vei satisface așa cum ști tu, dar mă tot respingi ca să dormi.
--- Sunt foarte obosită... Dar ști cât de dor îmi e să patinez, vreu să mă duci acolo din nou.
--- Îți promit! De data asta o să mă țin de cuvânt. Sper să faci și tu același lucru.
--- Cum spui tu. Eu plec, pa!
--- N-ai uitat ceva? --- mă întorc înapoi la el și îi dau un sărut scurt. Dau să plec dar mă prinde de mână și mă întoarce cu fața la el sărutându-mă sălbatic.
--- Acum pot să plec? --- spun rupând sărutul.
--- Da, sigur. --- își mută mâna pe fundul meu privindu-mă în ochii.
--- Atunci dă-ți mâna!
--- Bine, bine! Te las acum. Dar să vezi ce-ți fac diseară! --- îmi zâmbește pervers, dar nu zic nimic, ies pe ușă.
Nu pot să cred că Matteo nu mi-a spus nimic când a aflat că plec la Ambar. Adică el nu mă lasă nici să merg la pistă. Nici la o plimbare nu pot ieși dacă nu vine el cu mine. Decând suntem împreună e foarte protector cu mine. Nu vrea să pățesc ceva ca să nu pierd sarcina și nu vrea nici să vadă alți băieți holbându-se la mine.
Asta sunt eu acum! La aproape 19 ani sunt însărcinată în 2 luni și locuiesc cu Matteo pe care îl consideram insuportabil înainte să mă îndrăgostesc de el... Nu mă gândeam vreodată că voi ajunge să-mi petrec viața cu Băiatul fragă.
CITEȘTI
Our love || Lutteo
FanfictionBăiatul fragă... Scuze, defapt acum e Băiatul meu fragă! La fel de arogant și enervant cum a fost de la început. Dar acum e diferit! I-am văzut o altă latură și tot ce-mi doresc e să rămânem împreună alături de copilul pe care urmează să îl avem. ...