Ajung în fața casei și deschid ușa cât pot eu de încet. Mă uit de jur împrejur prin cameră și văd că Matteo nu e. E perfect! Așa pot să ajungă în cameră și să mă prefac că eram deja acolo. Înaintez silențios spre scări și încep să le urc ușor.
--- Unde ai fost? Mi-am făcut griji!
Mă întorc și îl văd cu 2 pași în spatele meu. Cum a reușit asta?
--- Matteo, chiar m-ai speriat! Nu-i nimic, nu sunt supărată. Merg să mă întind puțin.
Urc repede scările și când ajung în dormitor, mă așez pe marginea patului. Matteo se așează în genunchi în fața mea și mă ia de mâini.
--- Luna, spune-mi! E ceva ce ar trebui să știu?
--- Nu! Totul e bine.
--- Atunci de ce ai stat atât?
--- Am vorbit mult cu Ambar și am pierdut noțiunea timpului.
--- Înțeleg. Cum e Ambar? De ce s-a despărțit Simon de ea?
--- Era nervoasă și tristă în același timp. Dar acum e mai bine. Aparent Simon s-a despărțit de ea pentru că e îndrăgostit de altă fată.
--- De cine? --- se uită confuz la mine și mă blochez. --- Răspunde-mi, de cine îi place?
--- Nu știu, nu am întrebat-o!
--- Ești sigură că nu e ceva ce ar trebui să știu?
--- Sigură! Nu mă crezi?
--- Ba da eu am încredere oarbă în tine și sper să nu mă trădezi.
Și acum ce fac? Nu pot să-i spun chiar nu pot! Trebuie să vorbesc cu Nina ca să mă ajute. O s-o întreb dacă poate veni în parc.
--- Ști, mi-e foame. Merg să mănânc ceva.
--- Nu! --- mă prinde de umeri și mă așează pe pat. --- mă duc eu să-ți aduc ceva, tu stai aici.
--- Te iubesc! --- imediat cum iese, pun mâna pe telefon să vorbesc cu Nina.
În urma conversiei noastre, realizam că e imposibil să ne întâlnim singure în parc. Matteo m-a lăsat deja azi să plec singură de acasă și și-a făcut griji. Iar acum și Nina e însărcinată și Gaston nu o scapă din vedere. Dar ne-am gândit să încercăm oricum, dacă prindem un moment în care ei nu sunt atenți vom putea vorbi.
Matteo ajunge în dormitor și după ce lasă tava cu mâncare pe noptiera de lângă pat îl trag pe pat lângă mine și îl sărut.
--- Matteo, vi cu mine m-au târziu în parc să mă văd cu Nina?
--- Să te las să pleci singură? Iar? Ști că în parc sunt mai mulți băieți, nu?
--- Am zis să vi și tu cu mine. Oricum și Nina va fi cu Gaston.
--- Bine atunci. Ce nu fac eu pentru tine.
--- Mersi! Cum aș putea să mă revanșez?
--- Păi... Mi-ai promis că faci ceva în noaptea asta.
--- Vedem... --- Îi zâmbesc și îl sărut pe obraz, după ce îi fac cu ochiul.
CITEȘTI
Our love || Lutteo
FanfictionBăiatul fragă... Scuze, defapt acum e Băiatul meu fragă! La fel de arogant și enervant cum a fost de la început. Dar acum e diferit! I-am văzut o altă latură și tot ce-mi doresc e să rămânem împreună alături de copilul pe care urmează să îl avem. ...