A doua zi
Matteo a exagerat din cauza geloziei! De obicei îmi plăcea când era așa, dar acum a exagerat. Nici măcar nu a venit să mă ia de la spital fiindcă știa că Ambar și Nina nu-l vor lăsa în pace. Putea totuși să o facă pentru mine.
Ajung în fața casei și deschid ușa. Matteo era în colțul opus al livingului uitându-se pe fereastră. Cum mă vede vine spre mine.
--- Luna! Mă bucur că te-ai întors! Îmi pare foarte rău pentru ce s-a întâmplat. Ce ți-a spus doctorul? --- vrea să mă îmbrățișeze dar îl opresc --- Ce se întâmplă?
--- Ce se întâmplă? Am pierdut copilul din cauza ta, idiotule!
--- Din cauza mea?
--- Din câte îmi amintesc, tu m-ai împins, nu?
--- E și vina ta!
--- De ce?
--- Pentru că tu știai că Simon e îndrăgostit de tine și nu mi-ai spus nimic!
--- Tocmai de asta nu ți-am spus! Mă așteptam să faci ceva de genul ăsta!
--- Dar atunci l-aș fi rezolvat eu și tu nu erai acolo! Așa nu aveai nimic nici tu, nici copilul!
--- Ce copil? N-ai înțeles că nu mai există?
Mă așez nervoasă pe canapea, lăsând câteva lacrimi să se rostogolească pe obrajii mei. Matteo se așează lângă mine luându-mă în brațe.
--- Stai liniștită, o să fie bine... --- lăsa tonul mai jos fără să mai țipe.
--- Am pierdut copilul! Știu că la început nu-l vroiam, dar nu suport situația în care sunt acum. Tu crezi că e ceva de bine în toată povestea asta?
--- Calmează-te! Eu am împlinit deja 19 ani și o să-i împlinești și tu mâine, așa că suntem încă tineri. Avem timp să luăm procesul de la început. --- se uită pervers la mine și îmi face cu ochiul.
--- Tu vorbești serios? Chiar crezi că eu o să mai fac asta cu tine după tot ce s-a întâmplat?
--- Nu trebuie neapărat să vrei. Stăm în aceiași casă și dormim în același pat, oricând se poate întâmpla. Nu ști niciodată ce-mi trece mie prin cap să fac!
--- Nu o să se întâmple asta! Nici măcar nu o să mai dorm cu tine! --- mă ridic de pe canapea și îl privesc direct în ochi
--- De ce?
--- Pentru că ne despărțim!
--- Toate astea pentru că... ?
--- Da! Pentru că ești exagerat de protector și gelos. Dacă nu erai așa nu se întâmpla asta!
--- Luna, te rog... --- nu-l las să-și termine fraza pentru că îi dau o palmă și urc în dormitor după care încui ușa.
CITEȘTI
Our love || Lutteo
FanfictionBăiatul fragă... Scuze, defapt acum e Băiatul meu fragă! La fel de arogant și enervant cum a fost de la început. Dar acum e diferit! I-am văzut o altă latură și tot ce-mi doresc e să rămânem împreună alături de copilul pe care urmează să îl avem. ...