--- Ar trebui să-l ierți... --- Nina mă mângâie pe umăr și încearcă să mă liniștească.
--- Am pierdut copilul din cauza lui! M-a împins!
--- Nu a făcut-o intenționat! A vrut să te îndepărtezi ca să nu intri în conflictul dintre el și Simon.
--- Nu ar fi existat niciun conflict dacă nu era atât de gelos! A fost numai vina lui fiindcă e așa nervos!
--- A fost și vina ta că nu i-ai spus nimic de la început!
--- Dar tu cu cine ții?
--- Nu țin nici cu Luna, nici cu Matteo! Eu țin cu amândoi: Lutteo!
--- Lutteo s-a dus dracu'! Nu mai există!
--- Scuze Luna! Nu am vrut să te enervez...
--- Și mie îmi pare rău, nu trebuia să țip la tine. Dar chiar nu știu ce să fac... Trebuie să mă mut undeva, nu mai suport să stau cu el după tot ce s-a întâmplat.
--- Uite... Dacă vrei poți să te muți la mine până trece perioada asta grea. Oricum sunt însărcinată și așa mă poți ajuta când Gaston e ocupat.
--- Mi-ar plăcea să fiu aici să te ajut când ai nevoie de mine, dar nu vreau să vă incomodez. Și nu cred că Gaston ar fi de acord, până la urmă Matteo e prietenul lui.
--- Pe Gaston nu-l va deranja.
--- Așa e, nu mă deranjează. --- ne întoarcem și vedem că Gaston care era în spatele nostru stând pe fotoliu. --- O fi Matteo prietenul meu dar știu că nu e întreg la minte. Deci dacă vrei să vi ești bine venită.
--- Vezi? --- Nina zâmbește larg.
--- Bine, o să stau la voi!
Nina mă îmbrățișează fericită până când o bătaie în ușă ne face să tresărim. E noapte! Mi-e teamă să nu fie Matteo căutându-mă ca disperatul.
--- Cine poate fi la ora asta? Sper că nu-i Matteo! Gaston! I-ai spus că sunt la voi?
--- Nu! Jur că nu! Ți-am promis că nu-i zic nimic! Stați aici, merg eu să deschid.
Când deschide ușa, intră Ambar. Respir ușurată fiindcă nu e Matteo.
--- Scuze că vă deranjez la ora asta, dar trebuie să vă spun ceva foarte important...
--- Da... Eu prefer plec! --- Gaston urcă pe scări fără să ne acorde atenție.
--- Luna, am venit să-mi cer scuze pentru ce s-a întâmplat.
--- Dar nu a fost vina ta.
--- Ba da! Eu i-am spus lui Matteo. Azi Simon a spus că i-a trecut toată nebunia cu tine. Și i-ar fi trecut oricum. Dacă nu îi spuneam lui Matteo, până la urmă Simon nu ar mai fi fost îndrăgostit de tine și nu ar fi existat niciun conflict între ei. Așa tu încă mai aveai copilul și nu te despărțeai de Matteo.
--- De unde ști că m-am despărțit de Matteo?
--- Am aflat de la Simon. A fost și a vorbit cu el. Acum s-au împăcat.
--- În fine, nu-mi pasă pentru că orice s-ar întâmpla, eu nu mă mai întorc la el. Voi locui la Nina și Gaston până se întorc părinții mei acasă ca să mă mut la ei. Eu nu o să mai stau cu el, Lutteo nu mai există...
CITEȘTI
Our love || Lutteo
Fiksi PenggemarBăiatul fragă... Scuze, defapt acum e Băiatul meu fragă! La fel de arogant și enervant cum a fost de la început. Dar acum e diferit! I-am văzut o altă latură și tot ce-mi doresc e să rămânem împreună alături de copilul pe care urmează să îl avem. ...