Ara yorumlar atarmısınız? İyi okumalar!
Ömer
Defne'nin gitmesini hiç istemiyordum. İçimde tuhaf bir his var. Ve bu his vücudumun her bir zerresine huzur yayıyor. Kapıya doğru yaklaşınca onu kendime doğru çektim ve dudaklarına yapıştım. Şeftali tadı çok güzeldi.
Beni itmeye çalıştı ama tabikide ben izin vermedim. En sonunda sert bir şekilde bastırıp dudaklarını serbest bıraktım. Şaşkın ve ağlamaklı bir surat ifadesiyle gözlerimin derinliklerine bakıyordu.
👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Defne
İlk öpücük. Her kızın hayali. Sevdiği adama ilklerini vermek. Dizilerde ki gibi, filmlerde ki gibi,kitaplarda ki gibi.
Hayalleeer, hayatlar. İşte gerçek hayat bu. İlk öpücüğüm. İlkim. Bir pislik almıştı onu benden. Yeni farkettim. Ağlıyorum. Gözlerimden boncuk boncuk akıyor gözyaşı.
'Sen varya! Adi pisliğin tekisin be! Senden nefret ediyorum Ömer! İlkimi aldın sen ellerimden.! Nefret ediyorum senden! Bu yaptığını hiç unutmicam!'
Yüzüne piç gülüşü takındı.
"Hadi ama her kız kolay kolay elde edemez bu şansı. Şuan senin yerinde olmak isteyen kimler var biliyor musun ?"
Ahh bu şerefsiz benim canımı artık sıkıyor.
'Bana bak zengin züppe. Ben senin bildiğin sürtüklere benzemem. Ha çok istiyorsan siktir git bara oruspuların yanına eminim seni öpmek isticeklerdir!'
"Kabul et ama çok güzeldi😏"
Dediğini kulaklarım işitince. Elimin yanağına deyip sızlaması bir oldu.
Yaptığımın farkına varınca bir iki adım geriledim. Çok tuhaf duruyor.
'Ömer? Ben-'
"Sus Defne!"
Aaa hadi ama birazcıkta olsa insan bi ses tonunu düşürür bu ne be! Kulak gitti be adam! Kulağım gitti!
Hih!
'Öömeeer bırak kolumu nolur!'
"Kapa çeneni!!"
Kollarımdan sürükleyerek merdivenlerden çıktı. Tahminimce kendi odasına girip bir anahtar aldı. Odadan çıkıp başka bir odaya girdik beni yatağa attı ve kapıyı kitleyip çıktı. Ya bu manyak beni niye buraya kitledi.
'Ömer! Ömer nolur aç kapıyı! Ömer!'
Bağırışlarımın ardından kapı sesi duydum. Nereye gitti bu şimdi.
'Of Ömer of. Neden böyle birşey yaptın şimdi! Nereye gitti acaba? Ah sanane Defne! Sanane yani kaç yaşında adam.'
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Ömer
Hayatımda ilk defa bir kadından tokat yedim. Babam bile tokat atmamıştı bana. O anı düşündükçe sinirlerim daha da geriliyordu. Tabiki de bara gidiyorum.
👑👑👑👑👑👑👑
Müzik seslerini işittiğimde sırıttım. Arabayı park edip barın içine girdim. Yoğun ter ve içki kokusu içime dolunca kaşlarımı çattım. Barmenin olduğu yere ulaşınca en ağırıdan bir içki istedim... Birkaç tane içki içtikten sonra gözlerim kapanmaya başladı. Barmene para verip sallanarak kapıya gittim. Bana çarpan insanlara içimden küfürler saydırıyordum. Duymak istemezsiniz.
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
Sarhoş olduğum için taksiyle eve gelmiştim. Uykumun geldiğini hissettiğimde sanki sarhoşluğum iki katına çıkmıştı. Aklıma Defne'yi odaya kitlediğim geldi. Odaya gidip cebime fırlattığı anahtarları kapıyı açtım yatakta arkası dönük uzanıyordu.
'Defneğğğ!'
'Defne uyanıkmısın?'
Ses vermediğine göre uyuyordu. Yanına gidip kendimi yatağa attım. Kafamı yasemin kokulu saçlara gömüp kollarımla belini sarmaladım. Defne birkaç kez mırıldanıp geri uyumuştu. Bende bu eşsiz kokunun cazibesine dayanamayıp kendimi uykunun kollarına atmıştım.
Hellö My Girls!👭
Sizi seviyorum. Normalde okuyucular çoğalana kadar atmicaktım. Baktım artmıyor okuyan kişileri çok bekletmeyim dedim. Gerçi okuyanların yarısından çoğu hayalet mübarek. İnsan bi yıldızı basar yorum yapar. Emek veriyoruz sonuçta.
Sizden ricam kitaplarınız varsa hikayemi paylaşırmısınız?
Haftada 1 bölüm gelicek💞🙈
Takip etmeyi unutmayın!Sağlıcakla kalın yavrularım💜💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK LAMBASI
ChickLit'Merhaba,aklımdaki adam.' 'Merhaba,aklımdaki kadın.' '-Ve aşk,en güzel kusuruymuş hayatın.-'