Seda'nın AğzındanDefne koltukla beraber arkaya düştü. O kadar da dikkat et dedim. Öf Defne kızım ya.
'Defnee iyi misin?'
"Seda ayağım kırıldı galiba ya üfff acıyooorr"
Kimi arasam acaba? Kimi? Kim- Ömer.
Telefonu elime alıp Ömerin numarasını tuşladım. Birkaç çalıştan sonra açıldı.
''Efendim Seda. Birşey mi oldu?"
'Şey Ömer,Defne koltukla beraber arkaya düştü. Canı çok acıyormuş.'
"Tamam. Geliyorum."
Telefonu kapattıktan sonra Defne'ye kalkmasında yardım ettim.
Ömer'in Ağzından
'Sinan. Kardeşim ben gidiyorum Seda aradı Defne düşmüş.'
"Tamam kardeşim. Haber vermeyi unutma."
'Tamam.'
Evden çıktıktan sonra arabayı açıp koltuğa oturdum.
👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒
Evin kapısına yaklaşınca zili çaldım. Bir süre sonra kapı açıldı.
"Hoşgeldin Ömer. Geç içeri . Defne de salonda oturuyor."
'Hoşbulduk ' dedikten sonra Defne'nin yanına gittim. Gözleri ıslak bir şekilde bana baktı. Boğuk bir sesle:
"Ömer."
'Sus Defne. Bir daha bensiz dışarı çıkmak yok.'
Yere eğilip şişen ayağına baktım. Kötü görünüyordu.
'Çok acıyor mu? Nasıl yaptın bunu?'
"Çok acıyor. Şarkı söyleyerek zıplıyordum. Seda dur dedi ama ben yinede zıpla dım sonra ayağım takıldı. Koltukta çok yüksektir bende kısayım zaten düşünce de böyle oldu. "
'Ah defne ah. ' diyerek kucağıma aldım.
'Yarın şirkete gelmicem Seda sinana söylersin. Biz hastaneye gidicez.'
"Tamam Ömer. Kendinize iyi bakın. Beni de haberdar edin."
Kafamla selamlayıp arabanın ön koltuğunu açıp Defne'yi otutturdum.
Bende yanındaki şöfor koltuğuna geçtim.
"Ömer. Hastaneye gitmeyelim nolur. Hem ayağım incinmiş incinmiş sadece büyütülecek birşey değil."
Defneyi duyamazdan gelip arabayı şehir hastanesine sürdüm.
Onun canının yanması nedense benimde canımı yazıyordu. Salona girdiğimde gözlerindeki ıslaklık ağladığının belirtisiydi.Onu o halde görünce benimde canım acıdı. Hayır,hayır. Ben ona aşık değilim. Hayır Ömer. Sen ona aşık değilsin. Onun canını yandığı için seni canından yazmıyor hayır Ömer......
Lanet olsun. Ben ona sırılsıklam aşığım.
✴✴✴✴✴✴✴✴
"Ömer canım çok acımaz dimi. Ya sana gelmeyelim demiştim. Öf Ömer" (bulmuşsun taş gibi adamı öflüyorsun bide. Günah günah xjxjssjs)
'Defne saçmalama altıüstü ayağının filmini çekecekler. '(Filmmi röntgenmi pek bilmiyorum.)
"Ya yanımda durucaksın dimi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK LAMBASI
ChickLit'Merhaba,aklımdaki adam.' 'Merhaba,aklımdaki kadın.' '-Ve aşk,en güzel kusuruymuş hayatın.-'