Defne
Sabah uyandığımda burnuna içki kokusuyla karışmış erkeksi bir koku geldi. Kafamı kaldırdığımda Ömerle sarmaş dolaş uyuduğumuzu gördüm.Yüzlerimiz yakın olduğu için yüz hatlarını kolaylıkla görebiliyordum. Aslında yakışıklı bir adamdı. Fazlasıyla hemde. Ona haksızlık yapmıştım tek istediği bana yardım etmekti. Biraz daha yüzünü inceledikten sonra bir ses duydum.
"Lütfen. Lütfen yüzümü inceleme. Yakışıklı olduğumu biliyorum. Beni utandırıyorsun."
'Yakışıklı olduğun kadar ukalasında'
Yatakta doğrulup sırtını yatağa yasladı ve halinden hoşnut bir şekilde bana baktı.
"He yakışıklı olduğumu biliyorsun yani. Sonunda kabul ettin."
Ayağa kalkıp karşısına geçtim.
'Hiçte bile ben öyle birşey söylemedim. Hem senin ne işin var benim yanımda.'
"Sarhoştum. O anda gelip burda uyumuşum."
"Defne?"
'Efendim.'
"Dün için- özür dilerim. Sana bağırdım."
'Şey aslında bende özür dilerim ben de sana sert davrandım. Ama Ömer o yaptığını hiç unutmicam!.' Dedim bir annenin çocuğunu azarlarken kaldırdığı gibi parmağımı kaldırıp. Annemde bana kızarken böyle yapardı.
"Unutulacak gibi değildi çünkü😏"
'Ömeeeeer! Beni çıldırtıyorsun!' Dedim yataktan yastık alıp yüzüne fırlatırken.
Ömer kahkaha atarken tuhaf bir ses duydum. Karnım çok gurulduyordu. Ömer de duymuş olacakki daha fazla gülmeye başladı.
'Ömer ya gülme ne var yani acıkmışsam allah allah ya'
"Tamam ya kızma. Sen şimdi duş al bende üstümü değiştirip hizmetliye söylerim kahvaltı hazırlar."
'Nerde duş alıcam peki? Ayrıca üzerime ne giyicem?'
"Ben senin için kıyafet ayarlatırım. Misafir odasında banyo var. Dolaplarda havlu da var orada duş alabilirsin."
'Tamam misafir odası nerde?'
"Koridorun sonundaki oda."Duyduğum şeyle harekete koyulup banyoya gittim.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Ömer
Aşağıya inip hizmetliye kahvaltı hazırlamasını söyledim. Sonra odama çıkıp duş aldım..... Üzerimi giyinip aşağı indim.'Defne indimi?'
"Burdayım Ömer!"
Mutfaktan sesini duyunca oraya doğru yürüdüm. Yemek masasının yanında oturuyordu."Hadi gel Ömer çok acım."
Gülerek masanın başına oturdum. Çok acıkmış olmalı ki oturduğum da yemeye başladı. Ben de önümdeki tabaktan atıştırmaya başladım.'Defne yavaş ye birşey olucak şimdi.'
"Sos beoğ! "
Lokmasını yuttuktan sonra konuşmaya başladı."Kıyafetler için teşekkür ederim zevkin gerçekten de güzelmiş."
Söylediği şeye karşılık olarak gülümsedim.
"Ha Ömer bu arada sana birşey söylicem"'Dinliyorum Defne.'
"Öncelikle herşey için çok teşekkür ederim. Ama ben artık sana yük olmak istemiyorum ben başımın çaresine bakarım."
'Defne bende sana bu konu hakkında birşey diyecektim. Yani bir şey teklif edicem.'
'Benim bir ayakkabı şirketim var orda bana asistanlık yapıp benimle beraber burda yaşarmısın?'
Meraba bebeklerim💙
Bölüm bir hafta sonra sizlerle💞
Sizi seviyorum💙
Takip edip,yorum ve vote bırakmadan gitmeyin.💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK LAMBASI
ChickLit'Merhaba,aklımdaki adam.' 'Merhaba,aklımdaki kadın.' '-Ve aşk,en güzel kusuruymuş hayatın.-'