%2

311 39 13
                                    

Defne
Üzerimde bır ağırlık hissettiğimde gözlerimi araladım. İlk başta nerde olduğuma anlam veremesemde olanlar aklıma geldi. En son birinin kucağındaydım. Yüzümdeki yaralar kapatılmıştı.

Koltukta doğrulup etrafa baktım. Karşımda esmer ve fazlasıyla yakışıklı adam oturuyordu. Kalkarken koltuk ses çıkardığı için bana baktı ve göz göze geldik.

'Sen kimsin?'

"Benim adım Ömer. Asıl sen kimsin ve neden ordaydın?"

Daha yarım saattir sadece adını bildiğim birine özelimi anlatamazdım. Birden aklımdaki soru işaretleri konuşmaya başladı.

Ya beni öldürürse?

Ya organ mafyasıysa?

Ya benim böbreklerimi alıp cesedimi ormanda biryere gömerse?

Aptaaaal Defne Aptaaaal!  Keşke kaçmasaydım o evden bu adamdan hiç tekin birine benzemiyor yağ.

En iyisi anlatmamak. Evet Defne nefesini düzgün al-ver. Kalp atışlarını sakin tut. Ve pat!

'Sadece adını bildiğim adamlarla özelimi paylaşmıyorum Beyfendi!' deyip  nefesimi verip rahatça arkama yaslandım. Aslında o kadar da zor değilmiş be.

"Orda ne olduğunu söylersen sana yardımcı olabilirim Defne! O kadar işimin içinde senin sorunlarınla uğraşıyorum. Ben ordan arabayla geçmeseydim Allah bilir şimdiye başına neler gelmişti. Benim sana yardım ettiğime dua et be sen! Şuna bak ben kime neler anlatıyorum ki hanfendinin ağzını bıçak açmıyor! " boğazı patlarcasına bağırınca olduğum yerde sıçradım.

Sol gözümden bir damla yaş firar etti. O lanet babam bile bana bu kadar bağırmamıştı.

Yüzümdeki  yaşı farkedince yüz hatları gevşedi. Sinirle ayağa kalkıp bağırmaya başladım.

' Özür dilerim canım ya! Bende karşıma biri çıksada ona dertlerimi anlatsam diye  düşünüyorum zaten!  Manyak mısın sen be! Sana yardım et diyen oldumu piskopat manyak! Hem sana kalmadım ben be gidiyorum burdan!'

Koltuktaki hırkamı alıp ışık hızıyla kapıya yaklaştım. Birden tuhaf şeyler oldu ve dudağım da bir baskı hissettim.

Oooohhhhaaaa! Beni öpüyor laan! Allah'ım bunu hakedicek ne yaptım? İlk öpücüğümü aldı pislik manyak şizofren yakışıklı esmer!

Oooohhhhaaaa! Beni öpüyor laan! Allah'ım bunu hakedicek ne yaptım? İlk öpücüğümü aldı pislik manyak şizofren yakışıklı esmer!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hellööööö!

Okuyucular artıyor ama voteler  çççoookkk az ve bu beni üzüyor.😟
Beğenmediniz mi?
Lütfen söyleyin ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtin. Düşünceleriniz benim için çok önemli✌💙

Bu arada sosyal medya hesaplarım👇
Instagram: bengisucifdaloz
Twitter : Bengisu Çifdalöz
Snapchat : bengicif

Sağlıcakla kalın👋💙🎈

SOKAK LAMBASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin