3 ay sonra...
Defne
"Defne! Odama!"'Peki Ömer bey. Hemen geliyorum.'
Şimdi siz 3 ay sonra deyince 'HÖH noluyoz' falan demişsinizdir. Ben size direk özet geçeyim. Ben öyle sorduktan sonra kapı çaldı. Sinan eve geçmeden önce bize uğramak istemiş. O gün sorunun cevabını alamadım malesef. 3 aydır sürekli soruyorum bi' cevap alamadım hödükten.
Ha bu arada yeni koleksiyon için
mankenlik yaptım. Herkes çok beğendi. Passionis için güzel bir yenilik oldu. Şimdi ise 3 aydır Ömer Beyciğimizin asistanıyım.'Efendim Ömer.'
'Çok pardon Ömer bey.'
"Bakıyorum da hala alışamadın bey kelimesine"
'Ben en çok sana alıştım. Diğerleri ne umrumda olsun taş bey.' Bunu sessizce söyledim. Umarım duymamıştır. Uff sizin haberiniz yok gerçi. Ben Ömer'in seviyorum.
Kafasını dosyadan kaldırıp " Birşey mi söyledin Defne? "
'Ha yok demedim. Ömer bey beni ne için çağırmıştınız?'
"Defne belgeliğe (belgelik: arşiv) gidip 2016 senesinin koleksiyonu yapılırken hazırlanan eşyaları toplayıp getirirmisin?"
'Peki Ömer bey.'
Kapıyı açıp odama eşyaları bırakıp telefonumla belgeliğe indim.
'Offf ya ben nasıl bulucam şimdi çok kalabalık burası. Allah'ım yardım et nolur.'
Ömer
Onu bu kadar çok severken arkadaş olalım demem sizce de aptallık olmaz mıydı? Onu kendimden, çevremdeki herkesten çok severken arkadaşım demek. Gerçi biz alıştık artık değil mi?Platonik olmak.
Ülkenin bitki örtüsü oldu resmen. Her 10 insandan 15'i platonik. Ha tamam iki taraf platonik olur en sonunda açılılırlar birbirlerine. Ne güzel ya.
"Öö-meer heeey. Olum dalıp gitmişsin ya.
Noldu aşık mı oldun?"Oha ne diyo bu nerden biliyor. Ben kimseye birşey söylemedim ki. 'Ne diyorsun Sinan?'
"Korkma korkma yemem seni. Finansal birkaç iş vardı da sana göstermeden işlem yapmak istemedim."
'İyi tamam getir. '
######## YARIM SAAT SONRA #########
DEFNE
'Ah defne kızım ya neden böyle işlere girişiyorsun. Neden kızım ya.!'
Yaklaşık 45 dakikadır belgelikteyim ve sadece bir parça buldum. Şu anda da çürümüş sallanan kahverengi bir taburenin üzerinde dosyalara bakıyorum.
'Of çok yoruldum ya. Ömere söylesemde sadece bir tane buldum mu desem acaba. Ama olmazki şimdi. Offf Defne offf. Ayh dinleneyim bari yaa. Ayh nasıl inecem şimd-aaaaa!'
Ayy düştüm. Şuan bence heryerim kırılacak kan fışkıracak. 1-2-3..... Ayh hadi. Dayanamayıp gözümü açtım. O-ha!
'Ömeeeeer. Kurtarıcım beniim. Ayhhhh!'
Seleme yavrularım💜
Sizi seviyorum🍬 Bu arada bölüm vote ve yorum lütfen🙈💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK LAMBASI
ChickLit'Merhaba,aklımdaki adam.' 'Merhaba,aklımdaki kadın.' '-Ve aşk,en güzel kusuruymuş hayatın.-'